דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת חומר לאיטום 

מאת    [ 30/07/2010 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 2073 פעמים ]

בחירת חומר לאיטום- לבחור חומר איטום יכולה להיות פעולה פשוטה ומבלבלת, בכלל כל תחום האיטום הוא יחסית מורכב ואפילו הישראלים שמבינים הכול מבינינו, יתקשו להבדיל בין חומרי איטום שונים, כאשר אתם חייבים להבין שכל חומר איטום יש לו תכונות אחרות וכל חומר איטום מתאים לדבר אחר ועושה פעולה אחרת.

בחירה לא נכונה של חומר איטום, יכולה להיות עסק יקר ובזבזני מאוד כזה שישרוף כסף וגם הרבה זמן. למשל בחירה לא נכונה של חומרי איטום לגג, יכולה לגרום לכשל איטומי בכל הבית ועלולה לגרום לבעיות איטום קשות לבעלי הדירה. רק תחשבו מה קורה כאשר בתוך הגג מצטברים מים של גשמים, שלא מצליחים לחדור פנימה מעבר לגג, אבל בהחלט מצטברים ועם חלוף הזמן יעשו את הנזק הצפוי, הרי מים שקטים חודרים עמוק, אתם כבר מכירים את הביטוי הזה.

בטח כבר יצא לכם לראות פרסומות בטלוויזיה המבטיחות חומרי איטום הכי זולים והכי טובים שאפילו יותר מזה מתאימים לכל סוגי הגגות ולכל סוגי הקירות, עצוב לא? מה שקורה כאן זו רמאות אחת גדולה, הרי אין דבר כזה בעולם חומר איטום אחד שמתאים לכל סוגי העבודות שצריך לעשות בהן איטום. למעשה זה בדיוק הפוך: כל סוג של איטום יש לו חומר בידוד אחד בלבד שמתאים לו במיוחד, מעבר לזה כל חומר איטום אחר שתשתמשו בו- יהיה כישלון משגשג. הדבר הכי מצחיק הוא אנחנו הישראלים שכל הזמן חושבים שאנחנו מבינים את כל מה שצריך להבין בכל התחומים, אנחנו כל הזמן ממציאים עוד ועוד גימיקים, שיהיו יותר זולים ויציגו ת עצמם כיותר טובים. תתעוררו רבותיי אין דבר כזה, אתם תקנו איטום זול עכשיו, אתם תצטערו בגדול אחר כך- אין דבר כזה חומר אחד שמתאים לכל סוג של עבודת איטום, זה פשוט לא נכון.

אנשים רבים שואלים אותי איזה סוג של חומר איטום הוא הכי זול והכי טוב שניתן לקנות כדי לבצע איטום לגג/מרפסת/קיר שלי, התשובה שלי בדרך כלל היא כזו: אין דבר כזה הכי טוב והכי זול. אם אתם קונים חומר איטום זול שלא מתאים ספציפית לפעולה שאתם צריכים לעשות, אתם הולכים להצטער על זה אחר כך, העניין הוא שאנשים בדרך כלל לא מתעניינים מ קורה לאיטום אחרי חמש שנים, הם חיים את הרגע ובאותו הרגע החומר איטום הכי זול שקיים בשוק הוא בדרך כלל מספיק.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב