דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איחוי עצמות וריפוי פצעים עם תדרים 

מאת    [ 29/07/2010 ]

מילים במאמר: 555   [ נצפה 3350 פעמים ]

קיימות הוכחות קלינית רבות המעידות על יעילותם של שדות אלקטרו-מגנטיים (Electro Magnetic Fields) בעצימות נמוכה בכל הקשור לטיפול וריפוי מחלות. השימוש ב EMF הופך יותר ויותר מקובל עם השנים.

השימוש ב EMF בעצימות גבוהה ידוע כבר מספר שנים כמזיק ומעורר מחלות ויחד עם זאת השימוש בו נרחב מאי פעם. כך שעל מנת שנוכל ליהנות מהשימוש הרפואי המיטיב של EMF, חשוב להבין ש EMF שקולים לתרופות ממש והחשיפה להם באופן בלתי מבוקר זהה לנטילת תרופה באופן בלתי מבוקר; במידה והמטפל 'רושם' לכם EMF ספציפי, הוא עשה זאת לאחר אבחון ובדיקה והתאים לכם אותו במדויק. אך אם אתם חושפים עצמכם ל EMF ללא בקרה, הרי אתם צפויים לנזק. דוגמה טובה נוספת היא קרינה מיוננת, המשמשת לאבחון ולריפוי של סרטן, אך בתנאי חשיפה שונים מהווה גורם לסרטן. כך גם EMF מהווה גורם למחלה כמו גם גורם לריפוי.

כבר לפני למעלה מ-40 שנה הוכחו יעילותם של השדות האלקטרו-מגנטיים בעצימות נמוכה בטיפול במגוון בעיות רפואיות והם זכו לאישור של ה FDA האמריקני. שימוש קליני נרחב ב EMF  מוכיח למעלה מכל ספק את יעילותם בטיפול במגוון רחב של בעיות רפואיות ופציעות.

להלן סקירה תמציתית של מקרים בהם טיפול ב EMF בעצימות נמוכה הוכח כיעיל ומרפא:


    • 1. איחוי עצמות. הטיפול מזרז איחוי של שברים ומצליח לאחות שברים אשר אינם מתאחים בעצמם. האיחוי באמצעות הטיפול ב EMF הוא טבעי ואינו גורם לגירוי או נזק לרקמות. יתרונות משמעותיים נוספים: הטיפול אינו פולשני, אינו כואב ועלויותיו נמוכות.
    • 2. ריפוי פצעים. בדומה לאיחוי עצמות, גם כאן הטיפול תומך ומזרז את ריפוי הפצעים ועוזר במיוחד לפצעים שאינם מתרפאים מעצמם. יתרונות נוספים: התדרים המשמשים לריפוי פצעים מסייעים גם בהפחתת בצקות (שנוצרות לעיתים במקום הפגוע) ומגבירים את זרימת הדם (שתורמת לריפוי המקום הפגוע).
    • 3. הקלת כאבים. הקלת כאבים אקוטיים וכרוניים, כמו גם הורדת נפיחויות, הקלה בסימפטומים של פצעי ניתוח, פציעות שרירים, טיפול בשחיקה של שרירים ומפרקים, וטיפול בפציעות כרוניות - כולם אפשריים באמצעות טיפול נכון ב EMF ובזכותו ניתן להימנע מנטילת תרופות אנטי-דלקתיות
    • 4. דיכאון, הפרעות חרדה ובעיות שינה. הטיפול נמצא כמשפיע לטובה על מוליכים עצביים כמו קורטיזול וסרוטונין, אשר יש להם קשר הדוק להפרעות במצב הרוח, דיכאון ובעיות שינה. למעשה, אחד מהגורמים לאישור ה FDA לשימוש בשדות אלקטרו-מגנטיים בעצימות נמוכה, היה דיווחים רבים על כך שהטיפולים ב EMF גרמו להקלה משמעותית בקרב 85% מהמטופלים שתרופות לא עזרו להם וכי יעילותם הייתה גבוהה בהרבה מהתרופות האנטי-דיכאוניות בקרב אלו שכן נטלו תרופות. יתרון משמעותי נוסף: הטיפול נטול סיכונים או תופעות לוואי.
    • 5. הגנה ללב. הרקמות סביב הלב נפגעות בעיקר בשל מחסור בחמצן ומחסור שכזה הוא גורם מכריע בהתקפי לב. נמצא כי EMF בעצימות נמוכה מגנים על התאים והרקמות סביב הלב ומחזקים אותם ובכך מונעים התקפי לב. שימוש קבוע ב EMF הנכונים מגן על הלב שלכם.

ניתן לראות כי ל EMF יש השפעה ביולוגית ולשימוש מושכל בהם יש חשיבות רפואית ראשונה במעלה. הידע וההוכחות הקלינית שנצברו במשך השנים בנוגע לשימוש ב EMF בעצימות נמוכה לטיפול במגוון בעיות רפואיות ופציעות, מחייבים אותנו להסתכל על אפשרות טיפול זו כאפשרות תקפה, אמינה ויעילה, ללא תופעות לוואי ובעלת תוצאות מרשימות.

מכשיר MDwave שמיוצר בארץ, מאפשר נגישות לשיטת טיפול זו באופן פשוט וקל והתאמת תדרים ניתן לקבל באופן קבוע במרכז 'תדרים'

למקור של המאמר ניתן לגשת מכאן

 

 

מורן אבן Dipl.Ac & Brt טל' 052-8949407




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב