דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המסע לקראת ההיריון - ההתחלה 

מאת    [ 29/07/2010 ]

מילים במאמר: 721   [ נצפה 2072 פעמים ]

אז אחרי שעברתי תהליך ארוך מאוד עם עצמי, קראתי מאמרים , גלשתי בכל מיניי אתרי תדמית בנושא ודברתי עם לא מעט חברות שכבר עשו זאת לפניי, הגעתי סוף סוף לנקודה בחיי בה גם אני רוצה להיות אימא. מי שמכיר אותי בודאי פוער את פיו לרווחה בקוראו שורות אלו, אבל הנה אני בגיל שלושים ואחת וחצי נותנת יד לבעלי המדהים ויחד איתו יוצאת למסע.

אז איפה מתחילים?

באמת שעד היום לא חשבתי על זה ולכן יש לי כל כך הרבה שאלות ואפס תשובות. ממש אין לי מושג מאיפה להתחיל ולכן נראה לי שהדבר הכי נכון הוא פשוט לחפש על זה מידע כמו שמחפשים מידע על כל דבר אחר וזה באינטרנט. בדריכות וצפייה התחלתי לגלוש בכל מיני אתרי תדמית שמדברים על הריון ולידה וכל הנושאים שמסביב וקיבלתי סחרחורת. כמה מידע, כמה אתרים, כמה שאלות, כמה תשובות וכמה גישות שונות לכל דבר. מרוב עצים לא רואים את היער! הבנתי שאין כמו הדבר האמיתי וצריך לעבוד מהרגליים. לא אינטרנט ולא נעליים, פשוט לקחתי את עצמי לרופא המשפחה ומשם למעשה הכול מתחיל. רופא המשפחה שלי מאוד שמח לשמוע את הבשורה ובחיוך גדול פתח תיקיה במחשב בשם "תכנון משפחה". אני בהחלט יכולה להבין את התלהבותו. הריי שרוב הזמן הוא מטפל בקשישים על כל תחלואיהם ובחוליי שפעת ולכן נחמד לו לפתע לגוון עם בדיקות שמטרתן היא נטו חיובית. אחרי שהסביר לי שאני צריכה ליטול יום יום חומצה פולית ( החומצה הפולית תורמת לחלוקה וגדילה של תאים חדשים בהתפתחות העובר ועוזרת במניעת מומים אפשריים אצל התינוק) ורשם לי הפניה לכמה וכמה בדיקות דם הכרחיות ( אדמת, cmv, טוקסופלזמה ועוד) וייעץ לי על פניה לרופא נשים על מנת לקבל הכוונה מדויקת לצעדים הבאים. חזרתי הביתה ומצאתי את עצמי שוב מול המחשב, גולשת ומחפשת כל מיני אתרי תדמית של רופאי הנשים המומלצים ביותר. אחרי שהבנתי שאין דבר כזה, פשוט חיפשתי המלצות על רופאים בפורומים השונים ואחרי שהבנתי שלכל אותם רופאים מומלצים אין תורים פנויים בחצי שנה הקרובה מצאתי את עצמי בתור לרופאת הנשים האקראית שאליה היה תור פנויי. כבר בעודי מחכה בתור הייתי צריכה להבין שמשהו לא בסדר. כולן בחוץ היו עצבניות ובצדק כי כל אחת נכנסה כשעה וחצי אחרי שעת הזימון שלה והדבר היה בלתי נסבל. חשבתי לטומי שלפחות כשאכנס אבוא על שכרי ואקבל את היחס האדיב, הסבלני והטוב ביותר, אך אל כך היה הדבר. בשונה לחלוטים מרופא המשפחה שלי, היא בכלל לא התלהבה לשמוע שאני רוצה להיכנס להריון, לא המליצה לי על שום חומצה פולית וכששאלתי אותה אם המשחה לפסוריאזיס שאני מורחת מותרת לשימוש אצל נשים בהריון, היא פשוט זרקה לי: "אני לא יודעת" והמשיכה לתקתק לעצמה במחשב.מה זה צריך להיות?! חשבתי לעצמי. אם היא לא יודעת שתעשה כמוני ושתכנס לכמה אתרי תדמית שעוסקים בתרופות ותברר! איזו חוצפה, איזו אדישות! מה זה צריך להיות? מזל שלרופא המשפחה שלי הייתה סבלנות, אחרת הייתי מתפוצצת! טוב, ברור שאליה אני בחיים אל חוזרת ואני רק מקווה שאת בדיקת סרטן צוואר הרחם היא עשתה לי כמו שצריך.

טוב, אז את הצעדים הראשונים עשיתי. הפסקתי גלולות, אני לוקחת חומצה פולית ופתאום אני כבר לא יכולה להתאפק יותר.ממש בא לי כבר להיות בהריון!!! (לא יאומן כמה שזה מצחיק אותי כל פעם מחדש לשמוע את עצמי חושבת את המחשבות האלה).

אז מה עכשיו?

נכון שאני מקבלת מחזור מגיל שתיים עשרה וחצי , אבל זה לא אומר שנכנסתי לעובי הקורה בכל הנוגע לימיי הביוץ ותהליך ההפריה וגם אם כן, מי זוכר? אני רוצה לדעת הכול וכמה שיותר. אז שוב אני מוצאת את עצמי גולשת במיניי אתרי תדמית להריון ולידה ובהם בין היתר מחשבוניי ביוץ . קראתי קצת הסברים כלליים, הכנסתי למחשבון הביוץ את הפרטים על המחזור האחרון שלי והנה סומנו לי התאריכים לחודש זה בהם סקס חייב להיות חלק מהלו"ז. תראו, אני לא יודעת אם זה בגלל שכל העניין מרגש אותי או שפשוט נפלה עליי ועל בעלי רוח חרמנות, אבל בינתיים אנחנו עושים את זה יותר ממה שביקשו מאיתנו. הם רושמים שכדאי לעשות סקס יום כן, יום לא ואנחנו בינתיים עושים יום כן ושוב יום כן ובו אפילו פעמיים כן ושוב ושוב...

האם זה יצליח?

נחכה ונראה, העיקר שאנחנו נהנים!

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב