דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למודי תקשורת בערב 

מאת    [ 29/07/2010 ]

מילים במאמר: 511   [ נצפה 1731 פעמים ]

לימודי תקשורת זוכים לביקוש רב מתמיד, ובמיוחד לאור הנגישות הרבה של כל אדם לייצור והפצה של מידע. באמצעות האינטרנט ניתן לכתוב כתבות, להפיק סרטונים או להגיב על חדשות של אנשים אחרים, וכל זאת בחינם ובקלות יחסית. לימודי תקשורת בערב מקנים הזדמנות ייחודית לאנשים עובדים לרכוש השכלה אקדמית או מקצועית, להתפתח מבחינה אישית, ולהתקדם במקום העבודה.

 

התפתחות החברה האנושית היא עדות לכך שתקשורת בין בני אדם קיימת מאז ראשית ההיסטוריה, אולם לימודי תקשורת אקדמיים החלו רק במאה שעברה. בעוד שבעבר רוב התקשורת נעשתה בצורה ויזואלית, כלומר פנים מול פנים, הרי שכיום רבים מתקשרים באמצעים אלקטרוניים שונים דוגמת מחשב או טלפון. מהפכת התקשורת שינתה את הדרך בה אנו יוצרים קשר אחד עם השני, ולימודי תקשורת בערב מאפשרים להבין בצורה מעמיקה את השינויים שחלו באמצעי התקשורת השונים ואת ההשפעה של שינויים אלו על החברה האנושית.

 

כשאומרים לימודי תקשורת מתכוונים בדרך כלל לתקשורת בין בני אדם, אולם יש תקשורת גם בעולם הטבע. בעלי חיים מעבירים מידע מאחד לשני, אם לצורכי הגנה ואם לצורכי רבייה, וישנם אף חוקרים העוסקים בדרכים בהם צמחים מתקשרים ומחליפים מידע. תחום נוסף של לימודי תקשורת הוא תקשורת מחשבים, העוסק בדרכים בהם מחשבים מעבירים מידע. לימודי תקשורת מחשבים נחשבים ליוקרתיים במיוחד, ומאפשרים להשתלב בתעשיית ההיי טק הדינאמית.

 

העידן המודרני מאופיין בהופעתם של אמצעי תקשורת חדשים, המאפשרים להעביר מידע בצורה ישירה למספר רב של אנשים. אמצעי תקשורת אלה נקראים תקשורת המונים, ונכללים בהם חידושים כמו אינטרנט, טלוויזיה, קולנוע, ורדיו. עיתונים קיימים כבר מאות שנים, אולם לאחר המצאת הדפוס תפוצתם עלתה והנגישות שלהם לקהל התרחבה. לימודי ערב בתקשורת עוסקים בכל אלה, כמו גם בחקר אמצעי תקשורת עתידניים.

 

רבים מבקשים לרכוש השכלה אקדמית או להשתלב בלימודי קורס מקצועי, אם לשם פיתוח והעשרה אישית ואם לצורכי קידום במקום העבודה או הסבה מקצועית. רוב לימודי תקשורת מתקיימים בשעות הבוקר, דבר המגביל את מי שעובד במשרה מלאה או מטפל במשפחה. לשם כך, פותח מסלול ייחודי של לימודי ערב בתקשורת, המאפשר גם לאנשים עובדים או בעלי מחויבויות אחרות להשתלב בלימודים ולזכות להזדמנות שווה להשכלה.

 

לימודי תקשורת בערב מוצעים כיום במגוון רחב של מוסדות לימוד, אולם מומלץ לבדוק בקפידה את איכות צוות המרצים, יוקרת המכללה או האוניברסיטה, ואת סוג התעודה המתקבל לאחר סיום הלימודים. למי שמעוניין בלימודי ערב בתקשורת על מנת להשתלב בשוק התעסוקה בתחום זה, כדאי לברר טרם ההרשמה את מידת הסיוע של מוסד הלימודים בהשמה תעסוקתית לאחר סיום הלימודים. גורמים חשובים נוספים שכדאי לבדוק הינם תדירות המפגשים, כמות המטלות במהלך הלימודים, וכמובן משך הלימודים וגובה שכר הלימוד.

 

רוצים לדעת עוד על לימודי ערב בתקשורת? פורטל NERD חיפוש לימודים מספק את כל המידע, ובכלל זה אפשרות ליצור קשר ישיר עם מוסדות הלימוד השונים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב