דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקשורת חזותית 

מאת    [ 29/07/2010 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 2946 פעמים ]

מודעות פרסומת ניבטות אלינו מעיתונים ומשלטי חוצות, אתרי אינטרנט מוקפדים מציצים מהדפדפן, ובמכולת אריזות המוצרים נראות אסתטיות ומושכות יותר מתמיד. מעצבים גרפיים הם אלו שאחראים למהפך החזותי אשר משנה את פני הסביבה שלנו, באמצעות טכנולוגיות חדישות ומתוחכמות. לימודי תקשורת חזותית מקנים כלים מקצועיים מתקדמים, ומאפשרים להשתלב בתחום דינאמי ותוסס, אשר מתפתח ללא הרף.

 

לימודי תקשורת חזותית, הנקראים גם לימודי עיצוב גרפי, חושפים את הסטודנטים לעולם התוכן החזותי המודרני. כיום כל מוצר, החל מהאריזה של הבמבה ועד כרטיס הביקור של השרברב, זוכים לעיצוב גרפי מוקפד המסייע להעביר את המסרים הייחודיים של השירות. בעוד שבעבר עיצוב נעשה בצורה ידנית והצריך כשרון ציור בלתי מבוטל, הרי שכיום רוב התהליך נעשה בצורה ממוחשבת ובסיוען של תוכנות מתקדמות ומשוכללות. משום כך, גם מי שאינו בעלי כישרון ציור יכול להשתלב בלימודי תקשורת חזותית ולרכוש מקצוע מבוקש ומתגמל.

 

מעצב גרפי איכותי נדרש להכיר מגוון רחב של תחומים, ועל כן לימודי תקשורת חזותית נחשבים למקיפים ומרתקים במיוחד. לצד ידע תיאורטי על תולדות העיצוב והאמנות, הסטודנטים זוכים להתנסות נרחבת בתוכנות מחשב המשמשות לעיצוב גרפי דוגמת illustrator, Photoshop ותוכנת Dream Weaver. חלק מרכזי נוסף של לימודי תקשורת חזותית כולל פיתוח שפה אישית ייחודית לכל מעצב. קורסים רבים של לימודי עיצוב גרפי כוללים גם מבואות בשיווק ופרסום, מאחר ומעצבים גרפיים רבים עובדים בצורה עצמאית.

 

בעקבות המספר הרב של מתעניינים בלימודי תקשורת חזותית, ישנם מוסדות רבים המציעים לימודי עיצוב גרפי במסלולים שונים. ניתן ללמוד תקשורת חזותית במסגרת של קורסים ייעודיים בנושאים ממוקדים, דוגמת לימודי אנימציה, ג'אווה ותוכנות מחשב אחרות, צילום דיגיטאלי, מולטימדיה, עיצוב אתרי אינטרנט, קומפוזיציה, עיצוב תקשורת במחשב, עיצוב לסביבת מסך, ועוד. אפשרות נוספת היא לימודי תקשורת חזותית לתואר ראשון ואף תואר שני, המקנים ידע תיאורטי מעמיק לצד כלים פרקטיים.

 

בעת חיפוש לימודים מומלץ לבדוק את משך ההכשרה ואת סוג התעודה המתקבלת בסופה, וכן את מידת הסיוע של מוסד הלימודים בהשתלבות בשוק התעסוקה לאחר סיום הלימודים. גורמים נוספים שכדאי לברר הם איכות צוות ההוראה ומידת הניסיון שלהם בעיצוב, נושאי תוכנית הלימודים ומידת הרלוונטיות שלהם לתחום העיסוק, שעות הלימוד ותדירות המפגשים, כמות שיעורי הבית והמבחנים המוטלים על הסטודנטים, וכמובן מיקום גיאוגרפי ונגישות.

 

רוצים לדעת עוד על לימודי תקשורת חזותית? פורטל NERD חיפוש לימודים מספק את כל המידע, ובכלל זה אפשרות ליצור קשר ישיר עם מוסדות הלימוד השונים.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב