דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסת חולצות מקוריות 

מאת    [ 29/07/2010 ]

מילים במאמר: 577   [ נצפה 3775 פעמים ]

הדפסה על חולצות הינה אחת משיטות הפרסום וההבעה המקוריות והייחודיות ביותר של המאה ה-21. חושבים שזה מוגזם? ובכן, נראה אם עדיין תחשבו כך עד סוף המאמר.

ראשית יש לציין כי השיטות המקובלות כיום להדפסת חולצות שונות מן השיטות המוכרות מן העבר. כך למשל, רבים משתמשים בהדפסת משי, שיטה איכותית להדפסה על שלל מוצרים, ביניהם גם כובעים מודפסים, ארנקים ותיקים מודפסים ושלל מוצרים נוספים. בניגוד לשיטת ההדפסה המוכרת באמצעות מדבקה ומכבש חום, כיום ניתן לייצור מבחר מוצרים מודפסים המאופיינים באיכות גבוהה, בעמידות לזמן ארוך ובעלות נמוכה.

 מעבר לשיטות להדפסת חולצות, גם לחומרים יש השלכה על איכותם. לכן, עסקים המתמחים בתחום של הדפסה על חולצות יכולים להציע מבחר גדול של חולצות באיכות משתנה, ובכך לאפשר ללקוח לשלוט בעלויות. לדוגמה, חולצות שנועדו למטרה מסוימת, כגון אירוע השקה, הפגנה או קמפיין שיווקי קצר – ואינן צריכות להאריך חיים, ניתן לייצר באיכות נמוכה יחסית ובכמות גדולה. לעומת זאת חולצות מתנה וחולצות למזכרת, או חולצות למדי עבודה, ניתן לייצר באיכות גבוהה. כמו כן, ניתן לשלב הדפס עם רקמה.

 השילוב בין שיטות עבודה מתקדמות המאפשרות ייצור מהיר וקל ובין חומרים איכותיים, מאפשר גם ייצור חולצות מודפסות בכל כמות, וכך אין צורך להתחייב לכמויות גדולות. כל אלה הופכים את ההדפסה על חולצות לאטרקטיבית עבור קהלים שונים, שאת חלקם כבר הזכרנו.

  

הדפסת חולצות לפרסום

בעידן בו כל מפרסם מבקש להגיע לקהל נרחב ככל הניתן, תקציבי הפרסום של חברות ועסקים נמדדים באלפי שקלים ולעתים אף במיליונים. בענף הפרסום, לעתים קרובות אפילו לא טורחים לדבר בשקלים ועוברים לדולרים. אולם בפרסום, החשוב הוא האיכות ולא רק הכמות. לפרסם את המוצר או המסר הנכון במקום ובזמן הנכון, ולעשות זאת בפני קהל היעד המתאים זהו האתגר הניצב בפני כל מפרסם.

 הדפסת חולצות לפרסום הינו כלי רב עוצמה לפרסום ויראלי. אנשים הלובשים חולצות בעלות מסר פרסומי מציעים יכולת פרסום ורסטילית ודינאמית העולה לאין ערוך על זו של פרסום סטאטי. בנוסף, הדפסה על חולצות בצבעים עזים, בשילוב כלים פרסומיים נוספים כגון חלוקת דגימות על ידי דיילות ודיילים אטרקטיביים באתרים נבחרים הינה שיטת פרסום יעילה להפליא. כך ניתן להגיע הישר אל הלקוחות הפוטנציאליים.

 כמו כן, ניתן לייצר חולצות מודפסות וכובעים ולחלק אותן כפרסים או בחינם. כאשר הם מיוצרים באופן אטרקטיבי, אנשים מן השורה הופכים לסוכני פרסום מרצון עבור המפרסם – וכל זאת, בעלות של הדפסה על חולצה.

 

הדפסת חולצות לאירועים

הכוס נשברה, הטקס הסתיים, חתני בר/בת המצווה ירדו מן הבמה. כעת הגיעה הזמן לפשוט את החליפה ולעבור למשהו נוח יותר – משהו שמתאים לחגיגה. אין כמו חולצה מיוחדת המודפסת בייחוד לקראת האירוע על מנת להעביר מסר מרגש, מצחיק, מלהיב ומה לא? ניתן לבצע הדפסה על חולצות רק עבור החתן, עבור החתן והכלה או עבור כל החברים!

 כמו כן, ניתן ליצור ברכה על חולצה – דרך ייחודית ומהנה להעביר איחולים לאירועים כגון ימי הולדת, יום האם, יום המשפחה, גיוס, שחרור ועוד. לחילופין, ניתן להיעזר בשירותי הדפסה על חולצות לאירועי חברה שונים – אמצעי נפלא לגיבוש, למזכרת ואפילו לפרסום.

 הדפסת חולצות מתנה וחולצות להבעה אישית

יש לכם רעיונות שנונים? מוח יצירתי? לשון חדה? יש לכם חוש מפותח לאופנה ואינכם רוצים לחכות שמישהו אחר יחשוב על זה כדי שתוכלו לרכוש את זה? אין דרך טובה יותר להביע זאת מאשר על ידי הדפסת חולצות מקוריות – צבעוניות ומשוגעות או שחורות והגותיות. כך או כך, אין ספק שתמשכו כמה מבטים ואין לדעת, אולי אפילו תקצרו שבחים. זה פשוט, קל וזול להפליא.

 

נו, כבר השתכנעתם?

 

Been there, done that Got the T shirt to prove it!

צור נבון, משרד פטנטים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב