דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הורוסקופ לחודש אוגוסט 2010. מאת: חוה מזר 

מאת    [ 28/07/2010 ]

מילים במאמר: 1432   [ נצפה 4836 פעמים ]

 

הורוסקופ חודשי.

מאת חוה מזר. טלפון 5731540 03

כל הזכויות שמורות ©

תחזית לחודש  אוגוסט  2010

 טלה

כוכב יופיטר במזלכם הוא כוכב המביא ברכה, אולם הוא בנסיגה ועשוי לגרום לעודף ביטחון ולחוסר זהירות. היצירתיים שביניכם יכולים להגיע להישגיות מרשימה, ולשם כך יש להשקיע בעבודה אחראית ורצינית ובכל מה שרוצים שיהיה חזק ויציב. במהלך סוף יולי/תחילת אוגוסט: הכוכבים יופיטר-אוראנוס במזלכם מותקפים על-ידי סטורן-ונוס-מארס-פלוטו. האנרגיה הזאת עלולה לעצור את הנינוח המוחצן, החדשני והמקורי שמגיע מצד מזל אריה. אתם חשים מאותגרים פיזית ומנטלית ולא חוששים מאתגרים, אבל בו-בעת נוטים לתזזיתיות ועצבנות, עדיף שלא תסמכו יותר מדי על עזרתם של אחרים. טיפ החודש: ירח חדש באריה ב – 9 באוגוסט מרמז על תנופה חברתית מאתגרת ועל ממד יצירתי שעשוי לסייע לביטחון העצמי שלכם. שלבו עסקים עם הנאות עד ה- 18 באוגוסט.

שור

חודש זה מדגיש כי נושאים הקשורים למשפחה ו/או קריירה הופכים להיות משמעותיים. אתם נכנסים למסלול שגרתי בעבודה, אך הציפיות מכם אינן פוחתות. אתם עושים כמיטב יכולתכם כדי להצדיק את התקווה שתולים בכם ולהוכיח שאתם ראויים לאמון. תחומי הבריאות, הבית או העבודה יגרמו לכם חוסר שקט, וייתכן שתיאלצו להתמודד עם דברים שייכפו עליכם. התנגדות של עמיתיכם עלולה לגרום בעיות, ואף להעלות נגדכם טענות. כדאי שתהיו מתונים, שכן רמת הפעילות הגבוהה שלכם מביאה עימה בונוסים מרשימים, אך פעמים רבות אתם מוצאים את עצמכם מותשים ועייפים משום שאינכם עוצרים גם כשהגוף זועק לקצת מנוחה. יש להסתגל לצורכי השעה ולהתייחס למה שקורה עכשיו באופן ענייני ורציונלי. לקראת החודש הבא תוכלו להתחבר יותר לתחושת הביטחון שכה מאפיינת אתכם. 

תאומים

ראש חודש באריה ב- 9-10 באוגוסט מרמז כי אתם להוטים להסתער על יעדים תקשורתיים והישגיים. יש בכם קסם אישי ומגנטיות, מה שמאפשר פריצת שגרה בראיונות ובפגישות. חשוב שתפעלו ותהיו היוזמים, שכן הרחבת אופקים בתחומים קרובים ללב יניבו תוצאות פוריות. תקופת אריה היא גם זמן לריגושים ולרצון ליצירת יחסים מלאי קרבה, כדאי לצאת מהשגרה ולשמור על רעננות וגיוון. חודש זה תקשורתי ויצירתי אומנם, אך גם מאמץ. כוכבכם מרקורי יימצא בנסיגה מה- 20 בחודש עד ה- 12 בספטמבר, יש נטייה מרדנית ומעין התנגדות לקבלת תכתיבים מגבילים. היזהרו מצרות עין ומתחרותיות ושימרו על טאקט וזהירות, דיבורים והערות חסרי טאקט עלולים לקלקל. מומלץ לקבל השראה ודינמיקה מאתגרת מכיוון מפרגן, ובו בעת להימנע ולהתרחק ממצבי מתח ואגו. 

סרטן

אתם בחודש שבו עניינים קיומיים כמו עבודה, פעלתנות ועשייה ידרשו התעסקות רבה מזמנכם. היחסים עם הקרובים אליכם מלווים באי שקט, או שמעורבותם של בני משפחה ורצונם הטוב עלולים להפריע ולהזיק, לכן חשוב לשמור על מנוחת הנפש בימים של פגיעות ועומסים נלווים. יש לעבוד על היגיון ועל גבולות ופרופורציות, ולהבין איך ניתן לשים את כל המאסה הזאת בתוך מסגרת מאופקת ומרוסנת. כוכב ונוס יכולה לעזור לכם על-ידי שיתוף פעולה ואיזון אנרגטי בנושאים משפחתיים ואחרים. יכול להיות שהתקופה מרמזת על רה-ארגון: חלקכם יחשבו על שיפוץ, או מעבר דירה. גם אם לא קל להסתגל לשינויים שהתנאים מכתיבים, בסופו של דבר הם יהיו לטובה. אתם מסוגלים לשלוט במצב, אם תפנימו שאסור לכם לאבד שליטה.  

אריה

לארטיסטים ולבני המזל שביניכם יש טונות של קסם אישי. האריה הנפעם מכוחו זקוק מאוד להכרה, לכבוד ולהערצה מאחרים, לכן חשוב לו לעמוד במרכז ולזכות בחשיפה, במנהיגות ובמעמד מכובד. להפתעתכם, תזכו בתמיכה מאנשים שדעתם חשובה לכם מאוד. כוכב יופיטר משדר מסרים חיוביים בשבילכם, משפיע על ההתרחשויות, אך מעצים בלגנים בשל היותו בנסיגה וגם בשל השפעת היבטים דומיננטים אחרים. ראש חודש במזלכם ב- 9 באוגוסט מייצר תהליך מבורך. כוכב ונוס, שישהה בבית התקשורתי שלכם, יוסיף לחייכם ניחוח חווייתי-תקשורתי-עוצמתי וישדרג בהדרגה את הישגיכם. בעניינים פיננסיים נדרשת תשומת לב לפרטים הקטנים. הימנעו מקשר עסקי או אחר, מפוקפק ולא אמין, במיוחד מה- 19 באוגוסט עד אמצע ספטמבר. 

בתולה

תקופת מזל אריה מרמזת על חודש פחות נוח אנרגטית, מצב שעלול להחריף את תחושת אי הוודאות והעצבנות המאפיינת אתכם. כוכבכם מרקורי ייכנס לנסיגה לקראת ה- 20 באוגוסט עד ה- 12 בספטמבר. היזהרו מנזק תדמיתי, מישהו ינסה להחליש אתכם וגם אם אין זה נראה על פני השטח, היזהרו! אתם עדיין זקוקים למסגרת ולמשמעת. מומלץ לא לשתף אנשים אחרים בתכניותיכם, להיות דיסקרטיים, ולהקפיד על מנוחה ותזונה. החודש ייתכנו רווחים, אך בד בבד אין לסמוך על השיפוט הרגעי, חסר התכנון מראש. יש להיות מוכנים, עירניים ומודעים לכל מיני מצבים של חלקלקות וחמקמקות, ובנוסף לרסן קפריזות וביקורתיות-יתר כדי למנוע עימותים. מרקורי בנסיגה עלול לקלקל לכם. חודש ספטמבר יהיה מבטיח יותר.   

מאזניים

יש לכם צורך רב במגע, פרגון, סיוע ואופטימיות, והשמש בבית החברתי שלכם תהווה גורם מסייע ומעודד. עם זאת, יש עדיין סימנים של תחושה מכבידה, כאשר הנקודות הפגיעות הן הראשונות שדרכן חווים את הקשיים. אנשים יהירים ינהגו ביתר התנשאות, במיוחד על רקע של תחרות או אגו, שעלולים להעמיד במבחן מערכות יחסים רגישות בשל ניגוד אינטרסים. ירח חדש ב- 9 לאוגוסט פותח שבועות הישגיים. הסך הכול מרמז על חודש סוער אבל מבטיח. ונוס במזלכם עד ה- 9 בספטמבר יעלה לרבים מכם את רמת היצירתיות ואת רמת הסקס-אפיל והחן שלכם לרמות מחמיאות. עם זאת, גם מארס נמצא במזלכם!. הדבר מרמז כי קשר שבו אתם מעורבים יהיה  מלהיב ומרגש, אבל גם נוטה לקיצוניות. מבחינות מסוימות אתם עלולים להרגיש שהקשר תובעני מדי ושאתם זקוקים ליותר מרחב. שמרו על דיסקרטיות.

עקרב

אתם קצרי רוח ומפתחים עייפות מצטברת בשל לחץ מתיש, מקצועי או אחר, מצב שעלול לגרור חוסר סבלנות ובוטות. דברים לא יוצאים כמו שרוצים וצריכים לכווץ קצת את הציפיות. רגשות, קנאה, רכושנות וגאוות ההיבריס, מפריעים למהלך חיים תקין. כדאי לזכור שרבים מכם נמצאים בתקופה בעלת משמעות חדשה, אך מעורבת. מקום העבודה או הסביבה עלולים להיות במעגל הכעסים, שכן המגבלות שהעיקו עליכם יוצרות בין השאר גם תוקפנות כלפי כל מי שמייצג סמכות. אתם רוצים לפרוק מעליכם כל מחויבות ולעצב את חייכם בעצמכם. ייתכן שגורמים מהעבר צצים, מחטטים ונוטים להרוס. לכן יש להתרחק ממצבים מורכבים וחמקמקים, אתם זקוקים עכשיו לשקט אנרגטי כדי להסיק מסקנות אסטרטגיות לגבי העתיד. המצב שלכם עומד להשתפר פלאים לקראת ספטמבר.  

קשת

התקופה מדגישה כל היבט הקשור ללימודים ולנסיעות, מאיצה ומדגישה את אופייכם הפעלתני והספונטני שלא רוצה עכשיו לעצור. זהו זמן לעשייה וליצירתיות גבוהה יותר. ענייני חו"ל ממשיכים להיות דינאמיים לאלה שתחום זה מודגש בחייהם, כמו גם עיסוק בפרויקטים חובקי עולם. מאידך, יש גם ימים שבהם סף הגירוי שלכם גבוה, מה שעלול להגביר את רגישותכם. בין אם מדובר במישהו בעבודה, בבן משפחה או בבן הזוג, אתם מתחילים לאבד סבלנות כלפי מישהו ביקורתי ותובעני. סך הכול הכוכבים מיטיבים עימכם, שימרו על ראש פתוח. בני המזל שביניכם יזכו לקידום חברתי ולזכות באהדה ובהכרה, מצב שימרכז ויזכה אתכם בהצלחה. התפתחות מסוימת יכולה להוות מעין שינוי גורלי מרענן, לכו על זה.  

גדי

תקופה זו דורשת אומנם ויתורים, אך אלה יוכיחו את עצמם כמועילים, שכן בולטת ההתנגדות לקבלת תכתיבים. כוכב מארס התחרותי שנמצא בבית הקריירה שלכם, מחדיר מוטיבציה ועשייה, אך גם מלהיט את היצרים. אתם עשויים להיתקל בגישה חסרת גמישות, שכן לא משנה כמה תשקיעו, מישהו ימצא מה להגיד, מצב שעלול להוות קטליזטור לעימותים. כעסים גורמים לנזק הגדול ביותר, והם גם הסיבה לחרטה שבאה אחר-כך, כשמאוחר מדי. הדבר הכי חשוב כרגע הוא להתרחק מאנשים שיש להם השפעה מלחיצה על חייכם. הצד הטראומטי של התקופה דוחף לטוויסטים לא צפויים. נושאים כמו נאמנות ומחויבות לקשר עסקי או רגשי עשויים לעלות ולהוות נקודת מבחן ליחסים. התחברו בינתיים לעוגן ולשגרה שמעניקים תחושה של שייכות וביטחון.  

דלי

ענייני זוגיות, שותפויות וחו"ל מאפיינים את החודש הקרוב. מזל דלי מאופיין בהיותו מקורי ועם זאת הגיוני ושקול, יש לכם הזדמנות לבחור במסלול שונה, מיוחד ומאתגר, כל אחד מכם בתחום החשוב לו. התקופה מעצימה את אלה מכם שמחוברים לרוחניות, ואת היכולת להתעלות מבחינה אמנותית, יצירתית ו/או עסקית, אבל לא לגבי חוסר מחשבה מעשית וחוסר חיבור למציאות. צירוף הכוכבים מסייע, מפרגן ומבליט את כל מי שרוצה להיות אהוד בכל חברה, מקצועית או אחרת, ולהתבלט כחלק מרכזי בה. נוכחות באירועים תמשוך אליכם את מירב הכריזמה. זכרו כי החודש יש סיכוי להכיר וגם להתקרב למי שמוצא חן בעיניכם. יש ציפייה ואדרנלין סוחף, שחרור ממגבלות ומפגש עם הזדמנויות הכרוכות בסיכון. אם מעיזים - מצליחים.  

דגים

זוהי תקופה מאומצת ומעייפת, אנשים בכירים יבואו אליכם בדרישות תובעניות וזה יכניס אתכם ללחץ. התקופה מרמזת על מצבי רוח, קפריזות וסף גירוי גבוה, כדאי שתאפשרו לעצמכם להתרחק מתבניות קודמות וממערכות יחסים מתסכלות. בקרוב מאוד תוכלו להשתחרר מהתחושה המעיקה הזאת. השליש האחרון של החודש מרמז כי חודש ספטמבר יהיה מעורר ודינאמי. אווירה של חידוש והתרגשות תלווה את מחשבותיכם לגבי נסיעה קרובה שעשויה לעלות על הפרק. אנשים מרתקים וחדשים ייכנסו  במלוא התנופה לחייכם בספטמבר. הכוכבים מארס וונוס בבית התשיעי שלכם יגרום ללהוטים שביניכם לראות את העולם דרך מבט מאתגר, חדשני ונועז. רעננו את כל ענייני חו"ל מכל היבט וצורה, יש למה לצפות.  

 

 chava3@netvision.net.il E. Mail- 

כל הזכויות שמורות ©

חוה מזר כותבת במקומונים רבים ברחבי הארץ, באינטרנט, וכן בעולם האשה וב- פנאי פלוס. http://www.toses.co.il/horoscope.asp>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב