דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ציוד לרופא שיניים 

מאת    [ 28/07/2010 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 3260 פעמים ]

ציוד לרופא שיניים הוא אחת מן החובות הראשוניות של כל סטודנט לרפואת שיניים שסיים את לימודיו, על מנת לתפקד היום בשוק כרופא שיניים מומחה יעבור הסטודנט מספר עבודות במרפאות שיניים שונות, אם פרטיות ואם ציבוריות במטרה להשתפשף מעט בידע. הטיפול, לתפוס שם וחזון אפילו, רק אחר כך להתחיל בבניית הקליניקה הפרטית הדורשת עבודה מאומצת והשקעה כספית גדולה, בין השאר היא רכישת ציוד רופא שיניים המתחיל מן הכלים עליהם מתבסס הרופא בטיפוליו.

כמובן שהכל בהתאם לסוגי הטיפול בהם יתעסק רופא השינים ועד לחומרים קטנים שעליו להזמין עבור טיפולים אלו. ציוד לרופא שיניים ניתן להזמין מכל חברה המתעסקת בשיווק, יצור והפצה בין אם פרטית ובין אם ציבורית של חומרים דנטאליים לרפואה בכלל ולרפואת שיניים בפרט. לכל אחד מן המרפאות חשוב שיהיה גם חומרים בסיסיים הכוללים בין השאר את החומרים המתכלים, חומרי החיטוי, הנייר, הפלסטיק וכן את החומרים לצורך הטיפול עצמו כגון חומרי החיטוי, ההלבנה ועוד. ורק על מנת להראות כי באמת באתם לפגישה עם רופא השיניים על הרופא לדאוג גם ללבוש חלוק לבן שגם הוא חלק (גם מן החוק) מציוד לרופא שיניים ומכאן כל שנותר הוא לברך כי הטיפול יצליח.

קיימות היום בארץ חברות מגוונת אשר מטרתן היא אספקה רפואית לקהל הרופאים והמרפאות בישראל. מגוון המוצרים המשווקים מקורות אלו הם חומרים מתכלים המגיעים באריזות קטנות שיש צורך להזמין בכל חודש מחדש או בזמן שנגמר המלאי, חלק מן החומרים המועברים לתעשיית הרפואה היום בארץ מיובאים מחול, הפשוטים יותר ומייד נפרט מהם מיוצרים כאן בארץ, האפשרות בה המשווק הבלעדי שלנו יוכל לספק לנו את כל מה שנרצה בין אם מדובר במוצר שיוצר בארץ ובין אם מדובר במוצר שיוצר בחול, נידרש לשלם בעבור ההשקעה, המאמץ והמשלוח כמובן.

ציוד לרופאי שיניים, מה הוא כולל בדרך כלל?! נתחיל בדברים המוכרים לנו יותר, הטריוויאלים, חומרי הפלסטיק והנייר וביניהם: כוסות הפלסטיק לשטיפת הפה, ניירות לשם נוחות המטופל והגיינה אישית. ניירות המצויות בשירותים או על גבי כיורים לשימוש אחר רחיצת הידיים. חומרי החיטוי והנוזלים השונים לצורך רפואי שוטף, חומרי האיטום, ההרדמה, מזרקים ומתכות למילוי השיניים המוכרים לכולנו וביניהם: טיפולי השורש, סתימות, גשרים וכתרים.

חומרים כירוגים, הכוללים תחבושות חוטים נמסים לתפירה ועוד הם חלק ממאגד חובה של ציוד למרפאות שיניים למקרי הצורך או למקרים בהם נעשים טיפולי שיניים כרוגים באות המרפאה. עד ציוד למרפאות שיניים נוסף העשוי להיות כלול בחבילת הזמנה גם מוצרים לאורטודנטיה באם מדובר במרפאה המתעסקת גם בנשיה זו. הציוד המוזמן למרפאה בדרך כלל כולל דברים נוספים אלא שהכל לפי בקשת המרפאה עצמה והשימושים של המוצרים השונים בה.

 

הכותב הינו מעצב רהיטים ומרחבים פנימיים. מתמצא בין היתר בתחומי הרפואה והאומנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב