פרסומות על אוטובוסים
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

פרסומות על אוטובוסים 

מאת    [ 28/07/2010 ]
מילים במאמר: 387   [ נצפה 2162 פעמים ]

 
 

ארוכות, מתחלפות, מהירות, שחוקות, צבעוניות, מעניינות, מרעננות, שיווקיות, מתעלמות, מלכלכות... ואילו רק חלק מן התיאורים של אנשי הרחוב, צופי הפוסטרים או הפרסומות בלשונם על אוטובוסים. בזיכרוני שלי, פרסומת בילדותי באה לידי ביטוי דרך טלוויזיה, העיתון ובדרך כלל בשחור ולבן, הרבה יותר טקסט מצבע וברדיו, על דרך הפרסומת הטלוויזיונית.

דרך פרסומת על אוטובוסים היום, ניתן לומר כי התרחבו לנו דרכי התקשורת, רעיונות הפרסום, אם בעבר אמצעי התקשורת שעמדו לרשותנו היו טלוויזיה, רדיו ועיתון היום נוסף האינטרנט ואולי גם האוטובוס כבסיס ל...?! מה עם פסי הלוגו של דן, אגד, וסופרבוס?! האם שיווק ופרסום של שופרסל חשוב יותר על פני שיווק חברת נסיעות? מה בעצם קרה לעולם הפרסום שלנו?

משרדי הפרסום היום מלאים עבודה מכל סוג שהיא, כל אחד מהם נלחם על נושא הרווחים והתעשייה של שלטי החוצות ועולם הפוסטרים קצת איבד מצורתו, מהתמקצעותו, הכול הפך מסחרי, לצורך כסף בלבד ובכל אופן מה יש בפוסטרים התלויים על האוטובוסים מעבר להרס שרואים בה אנשי הרחוב והתעמולה הפרסומית המיותרת?! יש כאן גם עניין, רעיון מגוון (אוטובוס, נייד, הרבה עיניים ביום יוכלו לראות את הפרסומת לעומת פרסומת על בניין נידח) יצירתיות בדרך כלל לא שגרתית – ארוכה יותר, מלבנית ואולי מגבילה מעט, מעניין מאוד לדעת מה יהא הרעיון הפרסומי הבא...  רואה חשבון מוקף צורות וצבעים?

קיר לבן אשר עומד בודד בחלל של בית חדש דורש טיפול מעניין לגיוון וחיים באותו המקום, אלא שהאופי אותו יכיל החדר חייב להיות צמוד ומחוייב לחפצים אשר ייתלו בו, לאלה אשר יצטרפו אליו בעמידה, לאנשים שיכילו אותו וכן לאווירה שאמורה לשרור בו.

פוסטרים כל השנים נתפסו כסוג של אומנות צילום מודרנית אשר כל יכולות האמירה שלה בנויים, מבוססים ופונים אל הנוער, בתחילה הנוער האמריקאי, מודרני ואט אט גם לנוער הישראלי. עם התפתחויות השנים האחרונות בארץ, נדמה כי גם כאן ניתן לצייר, ליעל ולדאוג לפוסטר שיראה מודרני ובעל סטנדרטים גבוהים כאלו המצויים בחול ומיובאים לישראל.

כל אחד מן העולמות המתפתחים, אם בתחום המחשבים, אם בתחום הגרפיקה, אם בתחום הפרסום ואם בתחום האומנות הפרטית, יזם רעיון ואלמנט שונה של יצירה לפוסטר מסוג אחר, כל אלו הביאו את הפוסטרים בארץ למדרגה עליונה בה ניתן לכנות אותם כשייכים לא רק לדור הצעיר אלא גם למשרדים, אנשים מבוגרים ועוד. מעניין לראות כי במהלך תקופה של זמן שינה את פניו כל עולם הפוסטרים לשכלולים נוספים שגרמו לכל אחד מן הפוסטרים והן חולצות מודפסות להימצא באופן תצוגה שונה, מודרני ושייך יותר מאי פעם.

 

הכותב הינו מעצב רהיטים ומרחבים פנימיים. מתמצא בין היתר בתחומי הרפואה והאומנות.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב