דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גבול ישראל ותיירות 

מאת    [ 28/07/2010 ]

מילים במאמר: 350   [ נצפה 1931 פעמים ]

 

ההיסטוריה הישראלית והמדינית של הארץ הזו כוללת בין השאר לא מעט מלחמות בה ראתה ישראל וכל אחד מגבולותיה וכן גם גבול הצפון אשר ממנו נכוו גם מלונות בצפון ואורחיהם, דם ילדיה הנשפך על הארץ. את סיפורי המלחמות וחוויות הגבורה תיעדו לוחמים לזכר יקיריהם ולזכר האות, אות המלחמה על גבי דף ובדיו שחור, אשר עם הימים התפרסמו לספרים רבים, ספרי נופלים ומלחמות ישראל.

מפת ארץ ישראל הדקה מחולקת בגבולותיה למספר איזורים, ביניהם, מצפונה לבנון וסוריה, מדרומה מצרים, מן המזרח ירדן ומן המערב ארצות הים התיכון. בכל אחד מגבולותיה אלה של המדינה, ניסה פעמם מספר האויב מעבר לגבולות להשמיד את ישראל פעם אחר פעם. צבא ההגנה לישראל, שכוחותיו הולכים ומתעצמים מידי יום בזכות הטכנולוגיה, אנשי הצבא ומוחותיהם, הצליח להביס ולשמור על הארץ בכל פעם שוב.

תושבי גבול הצפון אשר ידעו גם הם לא מעט מלחמות ונכוו באש חמה לא מעט פעמים, כמים עדיין מידי בוקר בחרדת קודש לנופיו היפים של האיזור אל תמונת מלונות בצפון המארחים רבים הנפעמים ברגליהם ובעיניהם בכל פיסת אדמה המצויה בחלקת הארץ הזו והפחד עודנו סורר שם תמיד. תיירים המגיעים לבקר באחד מכל מלונות בצפון וביניהם, מלונות בקיסריה, מלונות בחיפה, מלונות בצפת, מלונות בטבריה, מלונות בנהריה וכן צימרים בצפון הפרוסים בכל אחד מן היישובים המתנשאים מעל גובה פני הימה כנרת, יודעים כי גם אלו מרחבים נהדרים ואופציית תיירות מגוונת, אך גם כאן שורה סכנה וערים לה כל אחד מן המתיישיבם בכל עת.

תיירים ונופשים המגיעים אל מלונות כשרים בצפון לשם שהות של חופשה, סיור וטיול, מגיעים לנקודות תצפית גבוהות אל מעבר לגבול הצפוני המצויות באיזור, ביניהם ניתן להם הסבר קצר על גדר המערכת, על חיילי הצבא הפזורים לארכו וכן על ההיסטוריה של המקום וההתפתחויות הכרוכות בתרחישים מן העבר ומן ההווה. מלונות בצפון יוכלו להעניק מידע נוסף לכל אותם שוהים המטיילים באיזורים אלו כתוספת של מידע לנעשה באיזור הצפון והגבול, כל אחד מבין מלונות בצפון מחזיק איש שיווק סיורים ואטרקציות באיזור, היושב בקומת הלובי ויוכל להציע לכם מן הקשור לסיורים בעקבות שמירה על ביטחון באיזור הצפון וכן אופציות ביקור שונות העונות לנושא זה בסמוך אל כל אחד מן מלונות בצפון בו שוהים תיירים ואורחים.    

 

 



 


נכתב על ידי דני גלעד


מעצב אתרי אינטרנט


WE BUILD IT בניית אתר וקידום אתרים


 






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב