דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ליסינג פרטי או מכירת רכב 

מאת    [ 28/07/2010 ]

מילים במאמר: 558   [ נצפה 3061 פעמים ]

 

 

ליסינג מימוני

 

רכישת רכב חדש כרוכה בהוצאות רבות, ולא כל אזרח במדינת ישראל יכול לעמוד בתשלומים הללו. מסיבה זו, או שפונים לחברת השכרת רכב בישראל ומשכירים רכבים על בסיס חודשי במחירים נוחים יותר או שהם מעדיפים לפנות לחברת מכירת רכב ולרכוש רכב יד שנייה. רכישה של רכב כזה חושפת עד מהרה את הסיבה למה הרכב הועבר למכירה. רכבים אלו שפעמים רבות שימשו כרבים להשכרה בחברות השכרת רכב בישראל זקוקים לשיפוצים יקרים מאוד ובסופו של דבר מושכים מהבעלים שלהם יותר כסף ממה שהיו משלמים על רכב חדש, שאינו זקוק לתיקונים. אך כאן אנחנו שוב חוזרים לבעיה המקורית, העדר סכום הכסף הדרוש לרכישה של רכב חדש.

 

פרי השכרת רכב בישראל מציעה עסקה משתלמת לכל אותם נהגים הרואים עצמם מאחורי הגה של מכונית חדשה, אך לא מצליחים לגייס את סכום הכסף הדרוש לשם כך. חברת פרי השכרת רכב בישראל מעמידה לרשותכם את שיטת ליסינג מימוני, או כפי שגם מכונה ליסינג פרטי. ליסינג פרטי מאפשר לכם לקחת הביתה רכב חדש, אך לפרוס את התשלומים עבורו בצורה נוחה יותר מפריסת התשלומים המוצעת בסוכנויות רכבים. בשיטת ליסינג פרטי, אתם צפויים לחתום על חוזה ל- 3 שנים, במהלכם תעבירו סכום כסף קבוע לחברת השכרת רכב בישראל המציעה לכם ליסינג בגין הרכב שבשימושכם. עם חתימת החוזה תקבלו מיידית מפתחות לרכב חדש לגמרי, שצפוי לשמש אתכם במשך כל אותה התקופה. לאחר סיום העברת התשלומים, הרכב יעבור לרשותכם. בצורה זו אלפי ישראלים מגשימים את חלום קניית רכב חדש מחברת השכרת רכב בישראל.

 

ישנם אנשים המסתייגים משיטת ליסינג פרטי בטענה שזוהי עסקה יקרה מדי, ומעדיפים לקנות רכב משומש מחברות מכירת רכב. אותם אנשים מוצאים עצמם משקיעים אלפי שקלים בתיקונים מהותיים שהרכב הישן זקוק להם. סכומי התיקונים הללו לא יורדים, ולפעמים אף עולים על התשלומים שמשלמים לקוחות ליסינג פרטי. ההבדל הוא שהראשונים נוהגים ברכב ישן שרכשו מחברת מכירת רכב יד שנייה ושלישית, ואותו רכב לא יוצא מהמוסך, והאחרונים נהנים מחוויית נהיגה ברכב חדש.

 

יתרון חשוב לבעלי הרכבים החדשים על פני בעלי רכבים ישנים זה החיסכון בזמן. בכל פעם שהרכב נמצא במוסך, צריך להביא אותו לשם, להחזיר אותו, וכל עוד הרכב במוסך, נוסעים בתחבורה ציבורית, מה שגוזל לא מעט זמן. בעליו של רכב חדש חווה פחות בזבוז זמן מהסוג הזה.

 

חברת פרי השכרת רכב בישראל מספקת רכב חדש המספק לנוסעים בו רמת בטיחות גבוהה יותר מאשר רכבים ישנים, זאת משום שחלק ניכר מתאונות הדרכים מתרחשות בשל תקלות בלתי צפויות ברכב. תופעה זו נדירה ברכבים חדשים אך נפוצה ברכבים ישנים. ככל שהרכב שאתם נוסעים בו חדש יותר, כן קטנים הסיכויים לתקלות, וככל שיש פחות תקלות, כן יורד הסיכוי לתאונת דרכים. יתרה מזאת, עולם הרכבים מתפתח בכל שנה. דגמי הרכבים החדישים יותר מאובזרים במנגנוני בטיחות מפותחים יותר, חסכניים יותר בדלק ובאופן כללי נותנים לנהג ולנוסעים הרבה יותר ממה שנותנים רכבים ישנים יותר, אפילו מאותו הדגם.

שיטת ליסינג פרטי מאפשרת למעשה לכל אזרח במדינת ישראל לנסוע ברכב חדש. שיטה זו משדרגת את חווית הנהיגה ויותר חשוב מזה, מצמצמת סיכויים לתאונות דרכים. אם אתם רוצים לרכוש רכב חדש, אתם מוזמנים לפנות לפרי השכרת רכב בישראל.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב