דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מנעולן באמריקה - עבודה מועדפת על ישראלים 

מאת    [ 28/07/2010 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 3563 פעמים ]

הטיול שאחרי הצבא כבר מזמן הפך לאבן דרך במסלול החיים של כל צעיר וצעירה ישראליים. אחרי השירות הצבאי צעירים רבים מעוניינים לטייל בעולם לתקופה ממושכת, להכיר תרבויות ומקומות חדשים ולצבור חוויות בלתי נשכחות לפני שהם חוזרים שוב למסגרת של עבודה ולימודים. צעירים רבים מעדיפים לשלב את הטיול יחד עם עבודה בחו"ל. אופציה זו מאפשרת להם גם לראות עולם וגם להרוויח כסף להמשך עתידם.

אחד היעדים הפופולאריים עבור צעירים ישראליים הוא אמריקה, ואחד העיסוקים המבוקשים במיוחד לעבודה על-ידי ישראליים הוא מקצוע מנעולנות. אם בעבר מכירת ציורי שמן מדלת לדלת או מכירה של מוצרי ים המלח בעגלות בקניונים היו האופציות המועדפות על ישראליים, כיום מנעולן היא אחת האופציות הנחשקות ביותר.

כידוע, אמריקה היא ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. רבים מגיעים לאמריקה עם החלום להתעשר ומהר. ישראלי ממוצע שיעבוד כמנעולן באמריקה במשך כשנתיים אמנם לא יתעשר, אך הוא יוכל להרוויח סכומי כסף נאים, שיאפשרו לו גם לחיות בתנאים טובים וגם לחסוך כסף רב להמשך חייו. צעירים רבים שמגיעים לאמריקה לאחר שחרורם מהצבא, באים אליה לתקופה זמנית ובמטרה לחסוך כסף עבור לימודים אקדמיים או כל מטרה אחרת. מקצוע המנעולן מאפשר להם להרוויח כסף רב בתקופה קצרה יחסית ואף ללמוד ככל האפשר על סוגי מנעולים שונים.

אמריקה היא יעד מועדף עבור כל ישראלי שרוצה להרוויח ולחסוך כסף רב בשל שתי סיבות עיקריות. האחת, באמריקה המחייה היא זולה יותר באופן משמעותי מישראל או מיעדים אחרים בעולם. הדבר בא לידי ביטוי במוצרי הצריכה היומיומיים ובמיוחד בעלות הזולה של דמי השכירות. כל ישראלי שיעבוד כמנעולן באמריקה, יוכל לחסוך כסף רב מבלי שייאלץ להתפשר על רמת חיים ירודה. הסיבה השנייה היא גודל השוק בארה"ב. אנשים רבים חולמים להצליח בארה"ב בגלל ששם השוק גדול יותר, הצרכנים רבים יותר וכפועל יוצא, גם הרווחים גדולים יותר. לפיכך, גם מי שיעסוק כמנעולן בארה"ב יוכל ליהנות מפוטנציאל גדול של לקוחות שזקוקים לשירותי מנעולן.

כל מנעולן, בכל מקום בעולם, מספק שירותי פריצת מנעולים בעיקר במצבי חירום: כאשר מפתח נשבר בתוך הצילינדר, ילדים ננעלים בתוך רכב, מפתח שהולך לאיבוד ועוד. אין כל דרך לחזות או לתכנן כמה מקרי חירום יהיו בשנה במקום מסוים, אך מה שבטוח הוא שככל שהאוכלוסייה גדולה יותר, כך הסבירות להתרחשותם של מקרי חירום אלו גדלה גם היא. לכן אמריקה הגדולה מהווה יעד מושך ופופולארי עבור כל מי שרוצה לעסוק כמנעולן.

ישראלי שמגיע לאמריקה כדי לעבוד כמנעולן מצליח להרוויח כסף רב גם בזכות החושים העסקיים המפותחים שלו. מכיוון שאנשים זקוקים למנעולן שיפרוץ מנעולים במיוחד במקרי חירום, הישראלים יודעים כיצד לנצל מצב זה לטובתם, ולגבות מחירים גבוהים במיוחד עבור שירותיהם. יש שיאמרו שמדובר בתרמית, שכן מנעולן ישראלי גובה עבור שירות פריצת מנעולים באמריקה מחיר גבוה פי כמה וכמה ממה שהיה גובה עבור אותה פריצת מנעולים לו היה מבצע אותה בישראל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב