דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לפנק את הכלב שלך 

מאת    [ 27/07/2010 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 3443 פעמים ]

 

מספרת כלבים

היום חיות המחמד הפכו לחלק בלתי נפרד מהמשפחה. וכשם שאנו מפנקים ומטפחים את הילדים ושאר בני הבית, כך גם הכלבים והחתולים שלנו ראויים לפינוק ולטיפוח. וכאשר נולד הביקוש לכך, אין זה פלא שתחת כל עץ רענן קמה לה מספרת כלבים ו/או מספרת חתולים. במאמר הבא תמצאו את כל המידע שנחוץ לדעת על מספרת כלבים ומספרת חתולים.

כיצד אפשר לעבוד כספר/ית במספרת כלבים או במספרת חתולים?

כמו כל ספר או מעצב שיער, גם עובדי מספרה לכלבים נדרשים ללמוד את המיומנויות המורכבות הכרוכות בסיפור כלבים וחתולים. כדי לעבוד אצל מספרת כלבים או במספרת חתולים יש צורך ללמוד בבית ספר לספרות כלבים וחתולים. בבית ספר לספרות כלבים וחתולים לומדים באופן מעשי את טכניקות התספורת השונות, כיצד להשתמש בכלי העבודה, כיצד להחזיק נכון את הכלבים / החתולים בעת התספורת, אילו סגנונות תספורת מתאימים לכל גזע ועוד. במהלך הלימוד המעשי התלמידים מתנסים בעריכת תספורות אמיתיות לכלבים ולחתולים. בדרך כלל מדובר בכלבים שנמצאים במכלאות של עמותות כמו צער בעלי חיים, SOS חיות ועוד.

אולם כדי לעבוד אצל מספרת כלבים או במספרת חתולים נדרש הרבה יותר ממיומנות טכנית. כדי לעבוד אצל מספרה לכלבים ו/או במספרת חתולים נדרש באמת לאהוב בעלי חיים. מספרת כלבים ומספרת חתולים הן אינן פינות ליטוף שבהן רק נהנים עם חיות המחמד. העבודה במספרת כלבים ובמספרת חתולים דורשת התמודדות עם ריחות גוף רעים של החיות, ניקוי חיית המחמד באזורים רגישים כמו המפשעה או הרקטום, התמודדות עם הפרשות הגוף שלהם ועם עשיית הצרכים שלהם באמצע המספרה ובמהלך התספורת ועוד. רק מי שבאמת אוהב כלבים וחתולים, ולא חושש או נגעל מהעבודה ומהמגע עימם, יכול לעבוד בהצלחה במספרת כלבים או במספרת חתולים.

מה כוללים ביקור אצל מספרת כלבים או במספרת חתולים?

כל ביקור אצל מספרת כלבים או במספרת חתולים כולל טיפוח מלא ומקיף של חיית המחמד: מכף רגל ועד ראש. ראשית, מעניקים לחיית המחמד אמבטיה מפנקת, הכוללת שטיפה של הפרווה עם שמפו מיוחד. לאחר מכן מתחילים בהורדת השערות מכפות הרגליים, בניקוי כפות הרגליים ובגזיזת ציפורניים. כדי להתיר קשרים בפרווה של הכלב נוהגים לייבש אותה באמצעות פן מיוחד ולסרק אותה בצורת שתי וערב (למעלה ולמטה). אחרי התרת הקשרים יש כלבים מסוימים שעבורם צריך קודם לגזוז את הפרווה עם מספריים ואחר כך באמצעות מכונת תספורת. עבור כלבים אחרים, וגם חתולים, מספיק להשתמש במכונת תספורת בלבד.

בנוסף, ביקור אצל מספרה לכלבים או במספרת חתולים כולל גם ניקוי אוזניים, טיפול נגד פרעושים, בישום ועוד. יש אפשרות גם לצבוע את פרוות הכלב בצבעים עדינים על בסיס מים, או לעצב עבורו תספורת המתאימה לגזע שלו. עבור כלבים מעורבים או כלבי פודל למשל, ניתן לעצב תספורות בסגנונות שונים כיד הדמיון.

כמעט כל מספרת כלבים או מספרת חתולים מאפשרת לבעלים של חיית המחמד להיות נוכחים בזמן התספורת. עבור תספורות כלבים הדבר חשוב במיוחד, שכן לא אחת הבעלים נדרשים להחזיק את הכלב, להרגיע אותו או להסיח את דעתו. כמו כן חשוב לדעת שעבור תספורת לחתולים ישנן מספרות אשר נוהגות להרדים את החתול כדי למנוע את התנגדותו לתספורת ואת החשש לפציעתו.

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב