דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם מכשירי הסרת השיער מתאימים לכל סוג עור? 

מאת    [ 27/07/2010 ]

מילים במאמר: 491   [ נצפה 3211 פעמים ]

מכשיר להסרת שיער כבר מזמן אינו מוצר מותרות המיועד לנשים עשירות בלבד. עם התפתחות הטכנולוגיה, הפכה הסרת שיער לפשוטה, נוחה וזמינה יותר מאשר בעבר. עם כניסתו למאה ה-21, גם גברים הגיעו למסקנה שמותר להם להיפטר משיער גוף מיותר.

הסרת שיער ניתן לבצע היום בבית או במכוני קוסמטיקה ואפשר לבצע הסרת שיער זמנית או לצמיתות (בתהליך שהוא בדרך כלל יקר, ממושך וכואב יותר). עם זאת, לא כל סוגי השיטות מתאימים לכל סוגי העור והשיער. לכן, צריך לעשות סדר בין השיטות.

הסרת שיער ביתית באמצעות מכשירים להסרת שיער


    • גילוח: השיטה הפשוטה מכולן. במקום מכשיר להסרת שיער - סכין גילוח. היתרונות הם שיטה קלה, מהירה ונטולת כאב. החסרונות: היות והשיער יורד רק מחלקו העליון של העור - הוא צומח בחזרה במהירות.
    • תלישה: תלישת השיער יכולה להיעשות באמצעות חוט, פינצטה, או שעווה חמה. השיער במקרה זה נתלש מהשורש, ולכן השיטה מלווה בכאב, אולם לוקח לו זמן לגדול בחזרה. ניתן לבצע את הפעולה עצמאית או אצל קוסמטיקאית.
    • מכשיר להסרת שיער: מכשירים אלו כוללים בדרך כלל גלגלות או קפיצים, התולשים את השערות מהשורש. המכשיר מיועד לשימוש ביתי, ועם הזמן מחליש את שורש השערה וגורם לדילול שיער - אך לא להיעלמותו המוחלטת. בנוסף, מכשירים מסוג זה לרוב אינם מתאימים לאזורים עדינים כמו בית השחי, הפנים או המפשעה.

כל השיטות הללו מתאימות לכל סוגי העור והשיער.

הסרת שיער לצמיתות - שיטות שונות


    • אפילציה: מחט חשמלית המוחדרת לבסיס השערה וצורבת אותו. שיטה זו מותרת לכל בעלי העור והשיער, אולם היא איטית מאוד בהשוואה לשיטות אחרות ובדומה להסרה באמצעות מכשיר להסרת שיער - כואבת.
    • לייזר: קרן הלייזר המדויקת פוגעת בבסיס השערה ומונעת מהשיער לצמוח שוב, מבלי לפגוע בעור שמסביב. זוהי שיטה יעילה יחסית, הדורשת מספר קטן של טיפולים - אולם היא יכולה להתבצע רק ע"י רופא או אחות מוסמכת ואינה מתאימה לבעלי עור כהה או שיער בהיר.
    • אינפרא אדום: קרן האינפרא אדום עובדת בשיטה הדומה ללייזר, אולם היא רכה יותר מקרן הלייזר, ועל כן מתאימה גם לבעלי עור כהה. עם זאת, בגלל שהעוצמה שלה חלשה יותר - היא דורשת מספר רב יותר של טיפולים.
    • IPL: גם זו מתבצעת באמצעות פולסים של אור. היא מדויקת ופוגעת בבסיס השערה. האור מגיע בשלושה אורכים של גל, שנקבעים אישית לכל מטופל - לכן שיטה זו מתאימה גם לבעלי עור כהה.

האינפרא האדום וה-IPL לא מחייבות בדרך כלל השגחת רופא, כשגם קוסמטיקאית מתאימה ומוסמכת לבצע את התהליך.

מכשיר להסרת שיער לצמיתות בשימוש ביתי

silk'n הוא מכשיר להסרת שיער לצמיתות בשיטת IPL, כלומר - באמצעות פולסים של אור. מדובר במכשיר קל לתפעול, בטוח לשימוש, המאפשר כיסוי של שטחים גדולים בזמן קצר. בנוסף, המכשיר מצויד בחיישן אשר בודק את צבע העור ומונע שימוש על עור שזוף או כהה מדי - כך שלא יהיה לך ספק האם צבע העור שלך מתאים לשימוש במכשיר או לא.

הסרת שיער לצמיתות בבית היא השלב האחרון והחדשני ביותר באבולוציה של טיפולי הסרת השיער. כעת, ניתן לבצע טיפול ארוך טווח בנוחיות ביתנו, בקצב שמתאים לנו, בזמן שנוח לנו וללא קביעת תורים. מכשיר להסרת שיער לצמיתות בשימוש ביתי, הוא חלום שהתגשם.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב