דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבה נעבוד במשותף בכדי לאטום את המוצרים שלכם 

מאת    [ 27/07/2010 ]

מילים במאמר: 1885   [ נצפה 2121 פעמים ]

הבה נעבוד במשותף בכדי לאטום את המוצרים שלכם

 

ל-אורגניקס פתרונות מתקדמים יש ניסיון עשיר ביבוא מכונות אטימה מכל הסוגים והגדלים עבור מגוון רחב של יישומים. בשל כך, התמקדנו במטרה אחת ברורה מאוד: להיות הטובים ביותר בתחומינו. אנו מאמינים כי עברנו כברת דרך משמעותית בכדי להגשים מטרה זו. ציוד האטימה אותו אנו מייבאים הינו באיכות הגבוהה ביותר. בעלי החברה שלנו מפתחים את מוצרי החברה בהתבסס על מיומנות נרחבת ובעיקר ניסיון עשיר. החברה גם עוסקת בתכנון באופן קבוע, מספקת פתרונות בהתאמה אישית ומעסיקה צוות הרכבה מיומן ביותר כך שהמוצר הסופי שיתקבל יהיה חזק ואמין. אנו חדורי אמונה בנוגע לפעילותנו והאופן בו אנו מייבאים את מוצרינו ואיננו מאמינים בעבודה רגילה המבוססת על "פס ייצור." הדבר נכון למכונות מורכבות למטרות תעשייתיות אך נכון גם למכונות פשוטות יותר המשמשות בתים פרטיים, מטבחים במסעדות או חנויות. כל אריזות האטימה, היריעות המתכווצות והאריזות בוואקום המיוצרות ע"י החברה הינן אמינות ביותר. כתוצאה מהקשר החזק בין החברה ללקוחותיה המכשירים המיובאיים על ידינו קלים מאוד לתפעול ועבודה. ולסיום: מחירי המוצרים תחרותיים מאוד. למידע נוסף בנוגע לפתרונות האטימה המוצעים ע"י החברה - כולל סדרות מוצרים שלמות - נשמח לשלוח לכם מידע בדואר או בדואר אלקטרוני. מידע נוסף מצוי גם באתר החברה: http://www.ar-go.net/59787/מכשירי-הלחמה-שולחניים

 

מכונות אטימה שולחניות

מכונות האטימה השולחניות של KingStar הינן פשוטות, עמידות וידידותיות למשתמש ומתאימות לאריזת המוצרים שלכם באופן מקצועי ביותר. מכונות האטימה יכולות להגיע גם עם שולחנות עבודה ו/או אביזרי פרישה לשימוש קל יותר.

כל מכונות האטימה השולחניות מתאימות לאטימה של PE/PP עד ל-2x150 מיקרון.

 

TS-200/TS-300/TS-400

מכונת אטימה שולחנית בעלת תיל אטימה 2 מ"מ ומתג זמן; מתאימה לאטימת שקיות.

 

 

 

 

 

TS-200-C/TS-300-C/TS-400-C

בדומה למכונה המפורטת מעלה, מכונת אטימה שולחנית זו מתאימה לאטימת שקיות. אולם, במקום תיל אטימה ברוחב 2 מ"מ מכונה זו מצוידת בתיל חיתוך מצופה טפלון ברוחב 0.5 מ"מ לאטימה וחיתוך בתנועה אחת.

 

TS-210/TS-310/TS-410

מכונת אטימה שולחנית מצוידת במתג זמן ומתקן חיתוך ליצירת שקיות או חיתוך חומר עודף. כאן היא מצוידת ביחידת פרישה ומשטח עבודה הנמכרים כאביזרים נפרדים. 

TMS-200/TMS-300/TMS-400

מכונת אטימה שולחנית מופעלת ע"י מגנט. המגנט שומר על זרוע האטימה סגורה במהלך מחזור האטימה והצינון. לאחר מחזור ההלחמה זרוע האטימה נפתחת באופן אוטומטי. גם למכונה זו ניתן לספק תיל חיתוך מצופה טפלון או מכשיר חיתוך.

 

 

 

 

RVS-TS-200/300/400

מכונת אטימה שולחנית זו עשויה פלדת אל-חלד ופותחה במיוחד למסחר קמעונאי וניתן לקבל גם משטח עבודה מפלדת אל-חלד. מכונה זו מתאימה לאריזה של מוצרי בשר ומוצרי מזון אחרים. גם למכונה זו ניתן לספק תיל חיתוך מצופה טפלון או מכשיר חיתוך.

 

 

 

מערכת אריזת כיווץ שולחנית TKS-400

מערכת שולחנית לאריזה בכיווץ פשוטה לאריזה מקצועית של מוצרים. מערכת האטימה מגיעה עם תיל חיתוך מצופה טפלון ומצוידת במפוח אוויר חם. מכונה זו מסוגלת לטפל ביריעות ברוחב של עד 355 מ"מ.

אביזרים נלווים:משטח עבודה WT-210/WT-310/WT-410

                                   

יחידת פרישה AR-310/AR-410

 

מכונות אטימה Super Magnet

מכונות האטימה Super Magnet של אורגניקס הינה מכונת אטימה אמינה, יעילה וידידותית למשתמש. משמעותה של ההפעלה המבוססת על מגנט הינה שכל שעליכם לעשות הוא לסגור את זרוע האטימה; לאחר שהאטימה מתבצעת הזרוע מורמת שוב באופן אוטומטי. מכונה אטימה תעשייתית איכותית זו, בשילוב עם האביזרים השונים הנלווים לה, תספק לכם פתרונות לכל צרכי האריזה העומדים בפניכם. עם הפעלה ידנית או רגלית, אטימה רחבה של 4 מ"מ או 8 מ"מ, עם או בלי משטח עבודה, מכונות האטימה של אורגניקס (SMS) מבצעות את המצופה מהן: הן אוטמות את האריזות שלכם במהירות וביעילות.

 

SMS-350/500/700/1000-WT/AR

הדגם המופיע בתמונה הינו SMS-350-WT/AR. ניתן להבחין ביחידת פרישה של היריעה מאחורי המכונה. משטח העבודה מותאם לחזית. שני אביזרים אלה זמינים בנפרד.

RVS-SMS-350/500/700/1000

דגם דומה למכונת ה-SMS הסטנדרטית אך עשוי מפלדת אל-חלד. מכונה זו מתאימה גם לאריזה של מוצרי בשר ומוצרי מזון אחרים.

 

 

 

 

אפשרות ל-SMS: כפול

דומה למכונת ה-SMS הסטנדרטית אך מצויד בפתחי חימום עליונים ותחתונים. מתג הפעלה/כיבוי לפתח החימום העליון. לאטימה של יריעות עבות וחומרים אחרים הקשים לאטימה.

 

 

 

 

 

אפשרות ל-SMS: זהה

 

דומה  למכונת ה-SMS הסטנדרטית אך מצויד באטימה כפולה של 4 מ"מ לבטיחות נוספת. המרחק בין שתי מכונות האטימה: 20 מ"מ.  המרחק בין שני האטמים: 20 מ"מ.

 

 

 

 

 

אפשרות ל-SMS: PN

דומה  למכונת ה-SMS הסטנדרטית אך מצויד בהפעלה פניאומאטית באמצעות צילינדר אוויר ודוושה רגלית חשמלית. אספקת אוויר חיצונית: 6 באר.

 

 

 

 

 

 

 

אפשרות ל-SMS: GW

דומה  למכונת ה-SMS הסטנדרטית אך מצויד בפותח יריעה, מחורר יריעה, משטח עבודה מתכוונן עם רצועה ויחידת פרישה. לשימוש בשילוב על אוטם לוחיות או מפוח אוויר חם. מעוצב במיוחד לייצור של אריזות ביריעות מתכווצות.

 

 

 

 

 

 

אפשרות ל-SMS: EM

מכונת SMS מצוידת בזרוע אטימה אלקטרונית (EM). כאשר מתג יד או רגל מופעלים זרוע האטימה נסגרת אוטומטית באופן מלא ונפתחת שנית לאחר זמן ההלחמה שנקבע. אין צורך באוויר דחוס.

 

 

 

 

נכתב ע"י אלינור בן חמו מנהלת שיווק ומכירה אורגניקס פתרונות מתקדמים http://www.ar-go.net 1599-597-779 0504332232




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב