דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקיון משרדים קטנים - כל מה שצריך לדעת 

מאת    [ 27/07/2010 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 1664 פעמים ]

 

בכל הנוגע לניקיון משרדים וחברות גדולות - זה ברור. מומלץ לשכור חברת ניקיון  משרדים שתספק שירותי ניקיון היכן שעובדי המשרד אינם יכולים לעזור. משרדים גדולים וחברות כבר אימצו את השיטה ושכרו שירותי ניקיון משרדים בתשלום המספקים להם עזרה מקצועית ומורידים מהם את הצורך להקפיד עם העובדים על ניקיון סביבת העבודה.

אולם מה קורה בתוך אותן חברות קטנות ועסקים בינוניים וקטנים בנוגע לנושא הניקיון וכיצד עסקים וחברות קטנות מצליחות לשמור על ניקיון סביבת העבודה תוך שימוש מושכל במשאבים העומדים לרשותם?

חברת ניקיון משרדים מקצועית- כן או לא?

הדילמה הניצבת בפני בעלים של עסק קטן או משרד קטן בטרם שכירת חברת ניקיון לביצוע ניקיון משרדים היא עלות מול תועלת.

עלות שכירת שירותי ניקיון משרדים קשורה ישירות להיקף השטח אותו אמורה חברת הניקיון לנקות. כך בהתאמה, עלות ניקיון משרד ששטחו קטן ובעל מספר מועט של חדרים תהיה נמוכה יותר מעלות ניקיון משרדים של משרד מרווח ובעל מספר חדרים רב.

היתרון המהותי בשכירת חברת ניקיון לביצוע ניקיון משרדים הוא היכולת של אנשי הניקיון לבצע את עבודתם ביעילות ותוך פרק זמן קצר, בעוד שאם המלאכה מוטלת על כתפי העובדים, מבלי שתהייה חברת ניקיון בתמונה, עבודת הניקיון עלולה להתבצע בצורה לא מקצועית ולהשאיר תוצאות לא מספקות.

 

ניקיון משרדים - היתרונות

היתרונות שבהפעלת חברת ניקיון עבור ניקיון משרדים קטנים - הם רבים. מנקודת מבטם של העובדים, העובדים מקבלים סביבת עבודה נוחה, נעימה ומלאה בניקיון. העובדים אינם נדרשים לבצע מטלות ניקיון שוטפות ולמעשה נהנים משני העולמות. מנהל המשרד או בעל העסק יכול ליהנות ממשרד שמתוחזק היטב על ידי חברת ניקיון משרדים. הוא לא נדרש להתעמת ולבחון את עובדיו בנושאים הקשורים לניקיון המשרד.

יחד עם זאת, שכירת חברת ניקיון משרדים יכולה לעלות כסף רב למשרד קטן, וזה הקונפליקט שבו מצויים מרבית בעלי העסקים הקטנים והמשרדים הבינוניים.

שיטה שבה נוקטים רבים מבעלי המשרדים הקטנים היא צמצום בשעות ניקיון המשרד. המשמעות היא שנציגיה של חברת הניקיון לא שוהים במשרד לאורך כל שעות העבודה אלא רק למשך מספר מצומצם של שעות, כחצי מיום העבודה. מנהלים רבים בוחרים להזמין את חברת הניקיון רק בחצי מימי השבוע כיוון שלא תמיד יש צורך נרחב בניקיון, אלא רק בתחזוקה שוטפת של המשרד.

 

לסיכום, גם אם מנהלי משרדים קטנים בוחרים שלא לשכור חברת ניקיון משרדים, חשוב לבצע ניקיון יסודי במשרד מפעם לפעם. ניקיון המשרד היא פעולה חשובה מאין כמוה כדי להעלות את המוראל של העובדים. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון כי משימה זו עשויה לעלות סכומים לא מבוטלים של כסף ובחישוב כולל של ההוצאות החודשיות הנלוות לניהול המשרד, מדובר בכסף רב.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב