דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כשאת מחפשת אהבה - עלייך להקפיד לחפש אותה בפנים ולא בחוץ 

מאת    [ 26/07/2010 ]

מילים במאמר: 933   [ נצפה 3534 פעמים ]

כשאת מחפשת אהבה - עלייך להקפיד לחפש אותה בפנים ולא בחוץ / מאת יואב ברנזון

 

 

אני רוצה שמישהו יאהב אותי ללא תנאים - הכי בעולם

 

נשים רבות מפנטזות וממתינות לגבר האחד שידע לאהוב אותן תמיד, ללא תנאים, בדיוק כשהן צריכות וזקוקות לו. גבר שיידע תמיד להבין אותן, ברגע הנכון, שידע להגיד את המילה הנכונה, שיאהב אותן הכי בעולם וישא אותן על כפיו תמיד.

 

הן מצפות מהגבר הזה שיתן להן אהבה ללא סוף, שיפנק אותן, שיהיה מוכן להקריב את עצמו בשבילן ושיצא מגדרו כדי לדאוג להן, לפנק אותן, לספק את צורכיהן הפיזיים והרוחניים.

 

  

 

אכזבה רודפת אכזבה - אף אחד לא אוהב אותי יותר מאשר הוא אוהב את עצמו

 

אלא שכל פעם מחדש הן מופתעות ומאוכזבות מכך שגם גברים שבתחילת היחסים נחזים להיות גברים משקיענים, אוהבים, "נשמות" טובות שיעשו הכל בשבילן - בסופו של דבר, במשך הזמן, גם הגברים הללו מאכזבים.

 

הם מאכזבים משום שבמקום להמשיך ולעשות הכל בשבילן - הם מתחילים לדאוג לעצמם. במקום להמשיך לתת ולתת - הם רוצים גם לקבל. במקום להמשיך ולחשוב על האישה - הם מתחילים לחשוב גם על עצמם. כך נחשפת לה המסקנה: אנשים אוהבים את עצמם יותר מאשר הם אוהבים אחרים. או בהיפוך: רוב האנשים אינם מוכנים לאהוב מישהו אחר יותר מאשר את עצמם.

 

 

 

מדוע אינך יכול להיות הגבר המושלם עליו אני חולמת?

  

אם את מחפשת את הגבר האחד והיחיד שיאהב אותך יותר מאשר את עצמו, יותר מאשר את אוהבת את עצמך, יותר מאשר את יודעת לאהוב ולתת - אזי צפויה לך אכזבה משולשת.

 

האכזבה הראשונה: גם כשתפגשי את הגבר הזה, המעריץ, האוהב, המקריב, זה שמוכן לעשות בשבילך את הכל - את פשוט לא תרצי אותו. הוא ידחה אותך והוא יעיק עלייך. הוא יעשה הכל בשבילך ובכל זאת תרגישי רע, כי את רוצה גבר עם עמוד שדרה ולא גבר חלשלוש שחושב עלייך יותר מאשר על עצמו. 

 

האכזבה השנייה: הגבר הזה בסופו של דבר לא יוכל להתמיד בקורבן שהוא עושה עבורך. בשלב כלשהו, הוא ירצה תמורה, משהו, סוג של נתינה מצידך. זה הרגע בו תרגישי מרומה. כאילו כרתת הסכם עם גבר כדי שיקריב מעצמו, ולפתע הוא בא ומבקש גם לעצמו תמורה מהיחסים.

 

אבל האכזבה השלישית והגדולה מכולן תהיה זו: גם אם תחשבי שבמקרה שלך זה שונה והגבר שלך הוא באמת "מושלם" את תגלי יום אחד שאת לא נמצאת עם גבר מושלם, מעניק ומקריב אלא עם גבר מזוייף, שקרן ותחמן, שיודע גם לעבוד עלייך, ליצור עבורך את הרושם הנכון במטרה לקשור אותך אליו, אבל מאחורי גבך הוא מסוגל להיות גם גבר אחר, שונה, לא בדיוק מה שחשבת. להפתעתך את תגלי שאת אוהבת אותו וקשורה אליו יותר מאשר את אוהבת את עצמך או מחוברת לעצמך, שאת מאבדת את עצמך בקשר הזה ושבעצם את זו שמוחלשת, מרומה, נאיבית ועיוורת בזוגיות הזאת.

 

 

  

תאהבי את עצמך - ותשמרי על המיקוד שלך בעצמך ולא באחרים

 

הדרך הנכונה, הבריאה והעוצמתית לאהוב אינה לחפש את האהבה בחוץ אלא בפנים - כלומר להתחיל לאהוב את עצמך. תתחילי בלאהוב את עצמך. תמשיכי בלשמור את הפוקוס שלך בעצמך ולא באחרים כדי שלא תאבדי את עצמך בדרך. אל תחפשי את האהבה בחוץ אלא בפנים, בתוכך.

 

אם תאהבי את עצמך - תהיי רגועה יותר ושלמה יותר עם עצמך. לא תזדקקי לגבר "המושלם" שרק יאדיר ויעשה ממך מלכה - כי את תרגישי מלכה גם בלעדיו. לא תהיי זקוקה לגבר שיקרקר סביבך - את תהיי מספיק עוצמתית ובטוחה בעצמך גם לדאוג לעצמך מבלי כל תשומת הלב הזאת. אם תחפשי את האהבה שלך מבפנים - את תהפכי לאדם שלם, שמח וטוב לב המסוגל לנהל מערכת יחסים בריאה ומלאה עם גברים אוהבים אבל לא מעריצים במקום להיות אישה נואשת ומסורסת הזקוקה לגבר מעריץ שיעשה הכל בשבילה.

 

 

וטיפ לסיום: אם את שונאת את עצמך - אף אחד לא באמת יאהב אותך. במקום לחפש אהבה בחוץ, ולהתאכזב פעם אחר פעם, נסי לתת לעצמך אהבה, להעריך את עצמך, להיות חיובית כלפי עצמך, לקבל את עצמך כפי שאת, להעצים את עצמך ולהתמקד בעצמך ולא במרדף אחרי אחרים שיענקו לך את הכוח הזה.

 

 

 

יואב ברנזון הוא מטפל אישי, יועץ זוגי ומנטור עסקי. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-20 השנים האחרונות. הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים - שיטה ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים. הוא כתב 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. הוא פרסם למעלה מ-1,800 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה. הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב