דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לסיים מערכת ייחסים 

מאת    [ 05/04/2007 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 8532 פעמים ]

ניתן להסכים שהגון ורחום להימנע מפגיעה ברגשותיו של האחר ככל שניתן. המלה ''כשיתאפשר'' יוצרת מבוכה בעת סיום יחסים. זו עת של כאב לצד אחד, או לשני הצדדים. ננקטות טקטיקות שונות כשמסתיימים יחסים עם מישהו בנסיון לחצות את הגשר הזה של אמת בלתי נמנעת, כל הטקטיקות נכשלות. גרוע יותר, הימנעות מהאמת הפשוטה וההגונה גורמת לסבל מעל הנדרש במצבים אלה. לכן, הימנע מהתחמקות ומאי בהירות. היה בהיר תוך נטילת אחריות למה שאתה רוצה.

אין כללים ברורים כיצד מסיימים יחסים. למרות זאת, כמה עצות שיכולות לעזור בעת סיום יחסים עם מישהו: אל תהיה מעורפל, לא ברור, לא בהיר. היה ישיר ולענין. הענין אינו שמח לשניכם. לתת תקוות שווא, או לתת לבן זוג לנחש מה אתה רוצה, מאריך את המצוקה של כל אחד מכם.

אל תסיים בשלבים. אתה אולי חושב שכך האבדה תהיה קלה יותר. זה לא נכון. זה רק גורם לחוות מנות של סבל לאורך פסקי זמן ארוכים יותר. אל תשקר ואל תמציא סיפור. הדברים לא יצטרפו והזיוף יתגלה במוקדם או במאוחר - בדרך כלל מוקדם. התגברות על פרדה היא קשה גם בלי שתעורר חשד. חיבור של קטעי מידע, תוך השארת האחר לנחש מהן הסיבות האמיתיות, גורם סבל לא הכרחי.

אל תטיל אשמה במישהו, או משהו אחר בנושא בחירותיך. לזהות ולחקור מה אתה רוצה, זה צעד התפתחותי חשוב וחיוני ביחסים בוגרים. להתחבא מאחורי תרוצים זה די שקוף. האחר בוודאי יבחין מה אתה עושה. ייתכן גם שאם הוא או היא יאמינו לתירוץ שלך, הם ינסו לפתור איך להסיר את המכשול ביחסים שהמצאת.

אל תדחה סיום היחסים. כשאתה יודע שאתה רוצה לסיים עם מישהו, לא יועיל אם תכחיש את רגשותיך. השותף שלך יחוש בשינוי. הרגשה של "נצרכות" כלפיך שתגביר את תחושתך שאתה תקוע.

רומן חדש

הדגם הנפוץ אצל אנשים שנעים מהר אל רומן חדש אחרי שהישן מת (או, לעתים, כשהרומן עדיין צולע). עצוב ובשברון לב, האדם מוצא נשמה עדינה שרוצה להעניק לו כתף לנחמה, או מיטה. הנפש העדינה מציעה תמיכה ועצה ביחסים, מתוך אמונה שזה יוביל להבראה, חידוש ואהבה.

זה קורה, אבל לא עם הנשמה העדינה. האדם שפעם נראה מקור נחמה עתה רק מזכיר את הסבל הישן. חיים חדשים ומאושרים מתחילים עם בן זוג חדש, מישהו שלא היה בסביבה של הישן והרע.

אם אתה אחרי פרידה טריה, אתה יכול להכיר את הדגם הזה כפי שהוא ולבחור לקבל נחמה מאנשים שלא רוצים אהבה ארוכת טווח. אם אתה מתפתה לשחק את התפקיד של הנשמה העדינה, קח שני צעדים לאחור ותן לו זמן ומרחב להבריא לפני שתביע את הענין שלך בו.

בני ישראלי, M.B.A, מנהל שיווק, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות, ספרי: "איך להצליח בחיים", "ארוטיקה סקס וסיפור" ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב