דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדריך מקוצר לשיווק תוכניות שותפים באמצעות PPC 

מאת    [ 25/07/2010 ]

מילים במאמר: 653   [ נצפה 3365 פעמים ]

1. אתם צריכים ליצור אתר אינטרנט חדש הקשור לנושאמוצר שאתם הולכים לבחור בשביל להתחיל להרוויח כסף, אם אתם לא יודעים איך תעזרו בשירותי בניית אתרים, או פלטפורמה מוכנה כמו Wordpress שהיא פלטפורמה חינמית ואפשר למצוא אותה באתר הרשמי של Wordpress להורדה, ההתקנה היא מאוד קלה ונוחה לשימוש, למי שצריך מדריך התקנת וורדפרס בעברית יכול למצוא באתר webesit נקודה co.il שהוא אתר מצויין לבוני אתרים.

 

2. עכשיו הגיע זמן לרכוש שרת איחסון שלנו + דומיין הקשור לנושא עם מילות מפתח ראשיות שלנו בתוך הדומיין, זה מאוד חשוב כי זה נותן התרון גדול במנועי החיפוש, ללקוחות שלנו יהיה יותר קל לימצוא אותנו . המילת מפתח הראשית שנבחרת כמובן תיהיה קשורה למוצרליד או כל קידום אחר, זה יכול להיות מוצר פיזי, מוצר דיגיטלי, לידים. אני ממליץ לרכוש את הדומיין ואת הרשת איחסון מאתר של GoDaddy, הם נותנים שירות מצויין, והתפריט ניהול בנוי בצורה קלה ונוחה לשימוש.

 

3. הקמנו אתר עכשיו הגיע זמן לתוכן, המגוון אפשרויות שלנו הוא מאוד גדול, אחנו יכולים לכתוב מדריכים קצרים, תוכן הקשור לנושא, סקירות על המוצרנושא אתר שלנו, וכל פיסת מידע שרק אפשר לדבר עליו הקשור לאתר שאנחנו הולכים להקים. אם אין לכם מושג מה לכתוב תשתמשו ב Google, פשוט מאוד תעשו חיפוש על המילת מפתח שלכם ותמצאו המון המון מידע ומדריכים שתוכלו לשים באתר שלכם (אם כותב המדריך נותן לכם את האפשרות, או שזה אתר מדריכים חינמי לפרסום), או שיש לכם עוד אפשרות, שזה לקחת את התוכן ולכתוב אותו במילים שלכם, שזה לא יראה כמו Copy - Past . עוד אפשרות שיש לנו זה לקחת פרילנסר שיכתוב לכם מדריכים איכותיים בתשלום.

 

4. עכשיו נפתח חשבון ב Google Adwords או MSN Adcenter, כל אחד והבחירה שלו, אני מעדיף להתחיל עם גוגל אדוורדס, אחרי שפתחנו חשבון נכניס לשם סכום מסויים, לדוגמא 50$ או 100$ להתחלה. קיימים הרבה אתרים עם קופונים לפתיחת חשבון חדש, אתם יכולים להשתמש גם באלו, ותחסכו לעצמכם כסף, חיפוש קטן על המילה Google Adwords Coupons תוביל אותכם לתוצאות אתרים שקיימים בהם קופונים. עוד משהו חשוב שאני חייב לציין, עם גוגל אדוורדס אתם יכולים להתחיל להקים את הקמפיין שלכם מרגע שסיימתם את ההרשמה. ב MSN Adcenter זה קצת אחרת, אתם צריכים לעבור אישור חשבון שלוקח בדרך כלל 24-48 שעות, ורק אז להתחיל להקים את הקמפיין שלכם.

 

5.נעשה מחקר מילים, נחשוב על כל המילים הקשורות לנושאים שלנו, מה הלקוח שלנו יקליד בחיפוש שירצה להגיע לאתר שלנו? מה הפתרון או המידע שהאתר שלנו נותן? מה הנושא? נפתח לנו קובץ טקסט ונתחיל את כל המילים הקשורות לנישה שבחרנו. אנחנו רוצים למקד את הלקוחות שלנו ולא לבחור מילות מפתח כלליות, אז אחרי שהרשימה שלנו מוכנה אנחנו נתחיל להכין רשימה הנקראת Long Tail Keywords שזה מילות מפתח ארוכות הכוללות 3-5 מילים, מה ההתרון בלונג טייל, ההתרון הוא מאוד גדול כי ככל שאנחנו מתמקדים במשהו ספציפי אנחנו ממקדים את המוצר שלנו. ממקדים את הלקוחות שלנו. אנחנו לא רוצים לקבל תנועה לאתר של אנשים שמשעמם להם באינטרנט והם מחפשים משהו שיעסיק אותם, אנחנו רוצים לקוחות שקונים! שמקלידים מילת מפתח לונג טייל שקונה.

 

6. ניצור רשימה גדולה של מילות מפתח Long Tail, מהרשימה הכללית הרשמנו בהתחלה. ניקח כל מילה ונוסיף לה עוד 2-3 מילים ממוקדות, אנחנו רוצים רשימת מילים שמוכרת. נעזר בכלי שנחשב Google Adwords Keyword Tool שיתן לנו יותר רעיונות. אחרי שיש לנו את הרשימה מילות מפתח לונג טייל ניקח ונחלק אותם לקבוצות, ניקח מילת מפתח ראשית ונכניס לה 5-10 לונג טיילים ונקרא לזה לדוגמא קבוצה 1, ככה נקים כמה קבוצות (תלוי במספר לונג טיילים שיצרתם) ככל שיהיה לכם יותר קבוצות, הסיכוי שלכם למכור יהיה יותר גדול.

 

7. נקים קמפיין בגוגל אדוורדס או MSN Adcenter נכניס את הקבוצות שלנו שיצרנו, לכל קבוצה נכניס 5-10 לונג טיילים שקבענו. עכשיו נתחיל לרשום הודעות פרסום, לכל קבוצה ניצור 2-3 הודעות פרסום, אתם שואלים למה 2-3, בשביל לעשות טסט איזה הודעות נותנות לנו הכי הרבה קליקים, ככה נוכל לעשות אופטימיזציה להודעות שלנו, ולקבל את אחוז המכירות הכי גבוה שאפשר.

 

כמובן זה מדריך מאוד כללי, למדריך יותר מפורט וברור אתם מוזמנים להכנס לבלוג של קניז, ולקראו את המדריך המקוצר המלא.

מדריך שיווק באינטרנט באמצעות PPC

המדריך נכתב על ידי GoKennyz Bloggin המדבר על כסף באינטרנט על שיווק באינטרנט וגם תוכניות שותפים ולמדריך המלא על שיווק באמצעות PPC .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב