דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אנגלית - תואר ראשון 

מאת    [ 25/07/2010 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 2862 פעמים ]

אנגלית אולי איננה השפה המדוברת ביותר בעולם, אך היא מהווה את שפת העסקים, התרבות והתקשורת בתרבות המערבית. לימודי אנגלית לתואר ראשון מקנים ידע ושליטה נרחבים בשפה האנגלית, כמו גם היכרות והבנה מקיפים עם התרבות באנגליה ומדינות דוברות אנגלית נוספות. מסלול לימודים מרתק זה מקנה הזדמנות ייחודית להבין את הרקע ההיסטורי שליווה את התפתחות השפה, כמו גם הגורמים שהשפיעו על התרבויות הדוברות אנגלית ברחבי העולם.

 

אנגלית מהווה כיום את השפה המרכזית בה מדברים המדענים, החוקרים, אנשי העסקים, התיירים ואנשי התרבות בעולם המערבי. משום כך, לימודי אנגלית הינם הכרחיים לכל אדם המבקש להתערות בחברה המודרנית, ולהבין את המתרחש סביבו. לימודי אנגלית לתואר ראשון מאפשרים להכיר בצורה מעמיקה את התרבויות השונות הדוברות אנגלית, בדגש על אנגליה וצפון אמריקה, ובכך להעשיר את הבנת המתרחש בזירה המדינית, הפוליטית, החברתית והתרבותית.

 

לימודי תואר ראשון באנגלית מוצעים כיום במגוון רחב של מוסדות אקדמיים, אך חשוב לציין כי הלימודים נערכים בשפה האנגלית. במהלך הלימודים הסטודנטים מתוודעים לספרות האנגלית והאמריקאית, ובכלל זה ז'אנרים, תיאוריות ספרותיות חדשות וזרמים עדכניים. נושא מרכזי נוסף של לימודי אנגלית לתואר ראשון הוא בלשנות שימושית, ובלשנות השוואתית ותיאורטית. רבים בוחרים לשלב לימודי תעודת הוראה עם לימודי אנגלית לתואר ראשון, דבר המאפשר להשתלב במערכת החינוך הפורמאלית והבלתי פורמאלית במגוון תפקידים.

 

תנאי קבלה ללימודי אנגלית לתואר ראשון כוללים את תנאי הקבלה הכללים של מוסד הלימודים, כלומר תעודת בגרות מלאה וציון פסיכומטרי מינימאלי. בנוסף לתנאים הכלליים, מועמדים ללימודי תואר ראשון באנגלית נדרשים לציון מינימום בחלק האנגלי של בחינת הפסיכומטרי, כאשר הציון המדויק בין מוסדות הלימודים, ולעתים גם בין השנים. מועמדים אשר אינם עומדים בחלק מתנאי הקבלה יכולים להשתלב בלימודי מכינה קדם אקדמית, המסייעת לשפר את הציון ומגבירה את הסיכוי להתקבל למסלול הלימודים המבוקש.

 

משך לימודי אנגלית לתואר ראשון הוא שלוש שנים, בדומה ללימודי תואר ראשון במסלולים אחרים. רוב הסטודנטים משלבים את לימודי אנגלית עם לימודי חוג נוסף, דוגמת כלכלה, מינהל עסקים, משפטים או היסטוריה, אך ניתן לבחור בלימודי אנגלית לתואר ראשון במתכונת חד חוגית. בשני המסלולים הסטודנטים נדרשים להגיע לרמה של פטור באנגלית, בדרך כלל עד סוף שנה א'. לפיכך, סטודנטים אשר אינם שולטים היטב בשפה האנגלית יתקלו בקשיים רבים בעת לימודי מסלול זה.

 

תוכנית לימודי תואר ראשון באנגלית כוללת מגוון רחב של נושאים מרתקים, ומאפשרת להכיר בצורה מעמיקה את הרבדים השונים של השפה האנגלית. תרבות של ארצות דוברות אנגלית, שלבי התפתחות השפה האנגלית, ספרות בריטית ואמריקאית, תרבות אנגלית ואמריקאית, בלשנות, פונטיקה אנגלית, מורפולוגיה, דקדוק אנגלי, סוגי השפה האנגלית, לשון אנגלית ומיומנויות שפה הם רק חלק מלימודי אנגלית לתואר ראשון.

 

רוצים לדעת עוד על לימודי אנגלית לתואר ראשון? אתר NERD חיפוש לימודים מספק מידע מלא ועדכני, ומאפשר ליצור קשר בצורה ישירה עם מוסדות הלימוד. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב