דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואות חוץ בנקאיות 

מאת    [ 25/07/2010 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 2981 פעמים ]

לעיתים עדיף לקחת הלוואות חוץ בנקאיות, אשר מציעות תנאים נוחים יותר בהשוואה להלוואות מהבנק. הלוואות אלה מוצעות על ידי חברות אשראי כמו ויזה, וכן על ידי חברות מימון.

הלוואות חוץ בנקאיות לכל מטרה
באמצעות הזמינות של ההלוואות תוכלו לממן:


    •  אירוע משפחתי כמו חתונה או בר מצווה
    •  חופשה חלומית בחו"ל
    •  טיפולים רפואיים או אסתטיים
    •  שיפוץ הבית

הלוואות אקספרס
כשצריך סכום כסף באופן דחוף, התהליך שתידרשו לעבור לצורך קבלת ההלוואה עשוי להיות מייגע וממושך. לכן, אם אתם זקוקים לסכום לא גדול, כדאי לחפש הלוואות אקספרס. הלוואות אלו ניתנות בסכום של עד כמה עשרות אלפי שקלים ויכולות להיכנס לחשבון הבנק שלכם במהירות - בין 24 שעות לשלושה ימים בלבד.

הלוואות מכרטיס אשראי
לכל אחד בימינו יש בארנק ויזה או כרטיס אשראי אחר. חברות האשראי יוכלו להעניק לכם הלוואות אקספרס מהירות, הרי הן מכירות אתכם ואת הרגלי הבזבוזים שלכם היטב. על סמך הפעילות שלכם בכרטיס הן קובעות מסגרת אשראי בכרטיסכם, כך שההיכרות הזו מאפשרת להן להעניק לכם הלוואות חוץ בנקאיות בקלות רבה.

מה שעליכם לעשות הוא לעבור תהליך פשוט של מילוי טופס באינטרנט. סכומי ההלוואה יהיו בערך בגובהה של מסגרת אשראי שנקבעה בכרטיסכם. כל אפשרות אחרת להלוואה היא למעשה דחיית התשלום החודשי לחודש הבא, כך שאם עבר עליכם חודש שופינג כבד, תוכלו לשלוט בסכומים שירדו מחשבונכם.

הנוחות שבלקיחת הלוואות חוץ בנקאיות

בחיפוש אחר הלוואות חוץ בנקאיות אתם עתידים לגלות שלצד סוגי ההלוואות השונים, קיימות אפשרויות רבות לבניית הלוואה ייחודית. דיאלוג עם חברת ההלוואות יאפשר לכם לקבוע את סכום ההלוואה, טווח זמן ההחזר, גובה הריבית וכן הלאה.

בנוסף לכך, התהליך הנדרש לצורך קבלת ההלוואה הוא קצר ונוח במיוחד. בדרך כלל לא תידרשו לספק ערבים או לשעבד ביטחונות כלשהם לצורך ההלוואה. כמו כן תגלו שחברות המימון יראו נכונות להתגמש עמכם גם לאחר שהתחלתם להחזיר את ההלוואה.

הלוואה לסטודנטים
לא קל לממן את הלימודים ולכן, מלבד הלוואה דרך הבנק, יכולים סטודנטים ליהנות ממגוון רחב של הלוואות חוץ בנקאיות שיכסו את העלות של התואר כולו. מאחר ובתור סטודנטים יש לכם הוצאות נוספות כגון שכר דירה או רכישת רכב, יכול הסטודנט התפרן הממוצע לקבל הלוואה לכל מטרה בתנאים נוחים.

ההלוואות הייעודיות הללו מציעות לציבור הסטודנטים פריסה נוחה מאוד של החזר ההלוואה. לעתים ניתן להתחיל את החזרת ההלוואה הרבה אחרי סיום הלימודים ועדיין לקבל פריסה ארוכה מאוד של התשלומים, לעתים עד 12 שנים.

הלוואות חוץ בנקאיות לצורך רכישת רכב
האם אתם מוצאים את עצמכם רצים למוסך לעתים תכופות מפני שהרכב שלכם הוא גרוטאה חבוטה? האם אתם חושקים שיניים ומשלמים ביוקר על תיקונים משום שאין לכם מספיק כסף כדי לקנות מכונית חדשה ומתפקדת? אל דאגה. אתם יכולים לקחת הלוואה נוחה מאוד ולרכוש רכב חדש.

לרשותכם עומדות הלוואות שיממנו עד 75% מעלות הרכב שאתם רוצים לקנות. הלוואה בסכומים גבוהים יותר ידרשו מכם לשעבד את הרכב לחברת המימון, אך קיימות אפשרויות גם להלוואה ללא שיעבוד. הלוואות חוץ בנקאיות שכאלה ניתנות לפירעון במשך תקופה של מקסימום חמש שנים והן לרוב גמישות מאוד ומאפשרות שינויים בפריסת התשלומים.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב