דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בדידותם של גני אירועים בשרון 

מאת    [ 23/07/2010 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 1885 פעמים ]

ישנה שאלת זן מפורסמת ביותר: כיצד נשמעת נפילת עץ ביער ריק מאדם? האם עץ שנופל ביער שאין בו איש בכלל עושה רעש? השאלה הזו שבה להטריד אותי בגרסה שונה לחלוטין בעקבות מסע בין גני אירועים בשרון שערכתי לאחרונה עקב עבודתי. הסתובבתי ובחנתי גני אירועים בשרון ובמקומות אחרים בארצנו הקטנה אך הברוכה בשפע יבול של גני אירועים. ביקרתי בהם כשנערכו בהם חתונות ובר מצוות, אירועי השקה ומסיבות מסיבות שונות. אך גם שוטטתי בין גני אירועים בשרון בשעות שאין בהם חוגגים ואז התעוררה בי השאלה: כיצד נראים גני אירועים בשרון כאשר אין בהם איש? אודה ואתוודה מראש: אינני יכול לענות על השאלה כיוון שבכול פעם שבחנתי אותם היה בהם מישהו – אני.

גני אירועים בשרון נועדו להכיל בתוכם קהל חוגגים גדול ושמח. גני אירועים בשרון אמורים להיות הומי אדם, מלאי מוזיקה ודיבורים, אנשים רוקדים או אוכלים או סתם מתערבבים אחד עם השני. אך נסו לראות גני אירועים בשרון כאשר אין שם אירוע ותבינו את ההבדל בין גני אירועים בשרון כשהם מלאים אדם לבין הרגעים שבהם הם עומדים בשיממונם. כאשר מביטים על גני אירועים בשעות הבוקר כאשר אין אירוע או אפילו הכנות לאירוע הם נראים כמו גזע העץ של העץ הנדיב כאשר הילד עזב אותו ויצא למסע בסירה. גני אירועים בשרון נראים ברגעים אלו כמו כלב נטוש בצד הכביש שאיננו מבין מה עליו לעשות כרגע. גני אירועים בלי אנשים נראים לא רק ריקים אלא נטושים וחסרי מטרה, אבודים כמו יתומים אומללים.

כאשר העובדים משכימי הקום מגיעים אל גני אירועים בשרון, חיוך מופיע בגנים, אי שם בין רחבת הריקודים לבימת החופה. כשהעובדים מתחילים להכין גני אירועים בשרון לאירוע הבא, השרירים של גני אירועים בשרון מתחילים להימתח, הם מתנערים מהדיכאון ותחושת הבלבול, משפשפים את העיניים ומכחכחים בגרון. גני אירועים בשרון מתחילים להתכונן לקראת האירוע הבא. במהלך היום בעוד עובדיהם של גני אירועים ממרקים את האולם, מסדרים שולחנות, מכינים אוכל ומשקאות, גני אירועים בשרון מחליפים את חיוורון הפנים בסומק בלחיים, את דמעות הנטישה מחליף ברק בעיניים המצפות. גני אירועים בשרון כבר מרגישים כיצד עם כל שעה שחולפת האירוע מתקרב והם מתמלאים חיות.

עבור גני אירועים בשרון כל אירוע הוא אירוע חד פעמי, כל שמחה היא שמחה ייחודית. יותר מכך שהמוזמנים רוצים לחגוג, גני אירועים רוצים לתת להם מקום לחגוג בו. הריקנות והבדידות של גני אירועים בשרון מפנה את מקומה ככול שהמפות מונחות והכלים מסודרים, פינות הישיבה נערכות, והבר מתמלא במשקאות, המלצרים מתלבשים והטבחים מסיימים את ההכנות האחרונות.

כשהקהל מגיע אל גני אירועים בשרון הכול כבר מוכן לקראתו. עם הטפטוף של האורחים הראשונים, גני אירועים כבר מוכנים ומזומנים בחיוך רחב כדי לקבל את פניהם. האורחים אולי לא מרגישים אך עם כול אורח שנכנס אליהם, עוד אדוות שמחה נעה על פניהם של גני אירועים בשרון. כשהחגיגה מתחילה, גני אירועים בשרון הם החוגגים השמחים מכולם, השלמים מכולם. ורק מעט עצב מסתתר מאחורי החיוך; גני אירועים בשרון יודעים שגם חגיגה זו תגיע בסוף לסיומה ושוב הם יישארו לבד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב