דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שערות החתול בכל מקום - מה עושים? 

מאת    [ 23/07/2010 ]

מילים במאמר: 525   [ נצפה 5206 פעמים ]

שערות החתול בכל מקום - מה לעשות? 

 כל בעלי החתולים נתקלים בבעיה הנפוצה ומשותפת לכל החתולים : החתול משיר שערות ובכמויות ! שערות החתול נמצאות בכל מקום בבית, על הרהיטים על הבגדים, על המיטות, הספות ובאויר. זוהי תופעה המשותפת לכל החתולים - אפילו חתולי החצר. מדוע נושרות לחתולים השערות? וכיצד ניתן לצמצם את תופעת נשירת שיער החתולים? במאמר זה אנסה לתת תשובות לבעיה מטרידה זו.

חתולים משירים שערות פעמיים בשנה לפחות! חתולי החצר מכינים את עצמם לעונה הקרובה. לקראת הקייץ הם מחליפים את הפרווה לפרווה קלילה יותר ולקראת החורף לעבותה יותר. ואילו חתולי הבית אשר עברו תהליך התבייתות במהלך השנים,  משירים שיער כל השנה ובעיקר בעונות המעבר. זה ממש לא משנה אם החתול בעל פרווה קצרה או פרווה ארוכה כמו חתול פרסי כולם משירים שיער ובכמויות. כמה פעמים שמעתם את בעלי החתולים מספרים: "אפשר לעשות מילוי לכרית או  לשמיכה משערות החתול המפוזרים בבית שנאספים על ידינו?" כן, זה מוכר וזו בעיה המשותפת לכל אוהבי ומגדלי החתולים.

כיצד ניתן להקל על נשירת שיער החתול ?

הטיפול בשערות החתול בבית

שאיבה טובה של הבית על ידי שואב אבק הינה השיטה הנפוצה והידועה לכל בעל חתול.

ניקוי בעזרת כפפה מיוחדת - יש להרטיב את הכפפה ולהלביש אותה על  היד. יש לפזר מרכך אריגים או מרכך כביסה ולהעביר את הכפפה הלוך ושוב על הרהיטים. הכפפה עשויה מחומר שלוכד את השערות יחד עם המרכך. יש לשטוף את הכפפה אחרי כל טיפול כדי להסיר את שערות החתול המצטברות.

ניקוי בעזרת ספוג הפלא ? שימוש בספוג הפלא על הרהיטים והספות . את הספוג יש לחכך על הרהיטים כשהוא יבש לחלוטין והוא מושך אליו את השערות המצויות על המשטחים. 

טיפול בשערות החתול על החתול עצמו

הברשת שערות החתול - מומלץ לסרק ולהבריש את שערות החתול באופן קבוע ויומיומי. סירוק פרוות החתול צריך להיות נגד כיוון צמיחת השיער על מנת להסיר שיער חתול שנשר. לצורך סירוק השיער ניתן בחנויות הרשת מברשת עם קנים כפופים שבקצותיהם כדוריות המאפשרים לנו לסרק את הפרווה של החתול בלי לפצוע או חלילה לפגוע בחתול.

קיצוץ שערות החתול ? ישנם בעלי חתולים אשר נוהגים לספר את החתול שלהם לקראת הקייץ אולם תספורת לחתול אינה נפוצה בארצנו, למרות מזג האויר החם. חתולים אינם רגילים להסתפר ולרוב נאלצים במספרות החתולים ,להרדים ו/או לטשטש את החתול, על מנת להיות מסוגלים לספר את החתול. אולם בשנה האחרונה, הגיע חידוש לתחום חיות המחמד מברשת קוצצת שגם מסרקת וגם מקצצת את פרוות החתול. השימוש במברשת קוצצת פרמינטור - "משמידת הפרווה ", הינו ידידותי לחתול ומסייע רבות בהסרת השיער ובקיצוץ פיזור שיער החתול בבית בלפחות 90%

טיפול תזונתי

על מנת לצמצם את כמות השערות הנושרות ומתפזרות בבית ועל הבגדים מומלץ להאכיל במזון איכותי. ככל שנאכיל במזון איכותי יותר השיער יהיה בריא יותר. מזונות ברמה הגבוהה המכונים מזונות "סופר פרימיום" לחתולים מיוצרים מרכיבים איכותיים , חלבון מן החי טרי ונקי מפסולת ומכילים ויטמינים מינרלים המשפרים את מראה הפרווה ומחזקים את השערות. איכות המזון שאנו נותנים לחתול לאכול משפיעה על מראה השיער והפרווה. לפרווה מבריקה הקפידו להאכיל במזון איכותי המכיל אומגה 3 , אומגה 6 וחומצות אמינו לשיפור מראה הפרווה. 

לשאלות נוספות ולייעוץ נוסף :

בדף הפייסבוק שלנו

 

 

ליאורה קושניר , חיש חי מזון וציוד לכלבים וחתולים. מנהלת שרות לקוחות חיש חי מזון וציוד לכלבים וחתולים, הינה חברה המתמחה במתן שרות משלוחים של מזון וציוד לכלבים וחתולים מנתניה ועד באר שבע. החברה מתמחה במתן פתרונות לבעיות בהם נתקלים בעלי חתולים וכלבים הקשורים למזון לכלבים ולחתולים, להתנהגות כלבים וחתולים. לשרותכם במוקד ההזמנות המקצועי ומאוייש במומחיות שירות למתן פתרון לכל בעיות הכלב והחתול. צלצלו: 1-700-70-88-88 או כתבו אלי בדוא"ל: hishhay@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב