דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השבחת נכסים פנסיוניים 

מאת    [ 23/07/2010 ]

מילים במאמר: 561   [ נצפה 3903 פעמים ]

השבחת נכס פנסיוני

כמו כל נכס אחר גם את הנכס הפנסיוני שלך ניתן להשביח . לעיתים השבחת הנכס אצל הגוף המנהל יכולה להתגלות כבעלת ערך גבוהה יותר ממעבר למוצר או יצרן אחר .רמונט לנכסים הפנסיונים – רשימה לא סופית בהחלט


דמי ניהול מהחיסכון המצטבר

כמו כל נכס אחר גם את הנכס הפנסיוני שלך ניתן להשביח . לעיתים השבחת הנכס אצל הגוף המנהל יכולה להתגלות כבעלת ערך גבוהה יותר ממעבר למוצר או יצרן אחר .רמונט לנכסים הפנסיונים – רשימה לא סופית בהחלט

החיסכון בקופת  הגמל מושפע מהתשואה המצטברת שמשיג מנהל הכספים בשוק ההון ומדמי הניהול שהוא גובה מחשבון העמית .לקוח המודע  למשמעות דמי הניהול ומצליח באמצעות מו"מ הוגן להוזיל את עלותם יכול להגדיל את החיסכון בכ 15% על פני שלושים שנות חיסכון .יוצאי דופן הם המוצרים שבהם דמי הניהול הם קשיחים או בעלי תשואה מובטחת . ישנם מקרים , בעיקר בפוליסות ותיקות בעלות יתרון מובהק של תשואה מובטחת או מקדם קצבה אטרקטיבי שבהם היצרנים נמצאים בעמדה שבה אן בשוק חלופה טובה יותר .למצגת ומאמרים בנושא דמי הניהול  .

דמי ניהול מהפרמיה השוטפת

דמי הניהול מהפרמיה השוטפת הוא מושג שנכנס לראשונה בישראל לשוק עם השקת תוכניות הביטוח  החדשות בשנת 2004 . דמי הניהול בפוליסות אלו אמורות לשקף את הוצאות השיווק והניהול של היצרנים והסוכנים ולרוב הן תלויות בותק ובחלק מהתוכניות בגובה החיסכון או שניהם גם יחד .ברבות השנים שווקו בישראל תוכניות המגלמות הטבות בדמי ניהול .בטרם כל שינוי בפוליסה רצוי להתייעץ גם עם מחלקת השירות בחברת הביטוח ולאתר את ההטבות בפוליסה.

התאמת סכומי הביטוח

מרבית המוצרים מאפשרים התאמה דינמית של סכומי הביטוח ( הגדלה או הקטנה ). אחד מתפקידו של המתכנן הפנסיוני ההוליסטי הוא לבדוק את הצורך הביטוחי ולהתאים אותו לכיס ולמוצר המתאים ביותר( שיקולי מס , השוואות עלות בין חברות הביטוח ).התאמת הסכומים אינה בהכרח הקטנת סכומי הביטוח. בענף הביטוח ישנה הנחה שמרבית בתי האב בישראל נמצאים בתת ביטוח ( חיים / נכות , בריאות ) ולכן השבחת הנכס בהחלט יכולה לכלול אופציה של הגדלת סכום הביטוח בפוליסה או בפוליסה חדשה בהתאם לצרכי הלקוח.מעת לעת חברות הביטוח יוצאות במבצעים בהן ניתנות הנחות אטרקטיביות על תוכניות ביטוח. רצוי להקשיב לסוכן הביטוח ולבקש תכנון פנסיוני כולל בנושא .

שילוב ביטוחים בתעריפים מודרניים/ מוזלים

בחלק מתוכניות הביטוח שנמכרו בעבר ניתן לשלב כיום ביטוחים בתעריפים מוזלים שלא היו נהוגים בעת הנפקת הפוליסה . כיחום משווקות תוכניות המאפשרות שילוב תעריפים מוזלים של רכיבי ביטוח מבלי לוותר על הפוליסה הבסיסית המגלמת יתרונות חסרי תחליף למבוטח . ביצוע הליך השבחה זה הוא מורכב ומצריך איש מקצוע המצויד בתוכנה מתאימה. 

חובה לתת תשומת לב לאי פגיעה בזכויות .

שינוי מסלול הביטוח בפוליסה
במרבית פוליסות הביטוח ניתן לבחור את מסלול הביטוח. בחירה נכונה של מסלול הביטוח להבטיח סכומי ביטוח גבוהים יותר לאורך זמן למוטבים ולסייע להגדלת החיסכון המצטבר בפוליסה בכל נקודת זמן.ביצוע תהליך זה רצוי שיעשה על ידי איש מקצוע  ( סוכן / יועץ ) או על ידי איש השירות בחברת הביטוח - דוגמא באתר הכלכלן + גרף

בחירת מסלול ביטוח בקרן הפנסיה ( מקיפה חדשה )

עמיתי קרנות הפנסיה החדשות נהנים כיום משפע מסלולי ביטוח המאפשרים התאמת המסלול הביטוחי בצורה מיטבית לצרכי הלקוח ולטעמיו.מרבית הקרנות מאפשרות רכישת ביטוח שאירים על 100% מהשכר ברוטו ( בכפוף לנתונים האישיים), הקצאת רכיבי פנסיית השאירים ביחסים שונים בין האשה לילדים ומסלולי ביטוח ייחודיים לבן מוגבל  ,שאר נבחר ועוד .לבחירה נכונה של מסלולי הביטוח השפעה על הפנסיה שתשולם לעמית לכשיפרוש .למצגת בנושא מסלולי הביטוח .

 

שפיר קמר


shafirkamer@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב