דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירושין: ענף ייצוא 

מאת    [ 21/07/2010 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 2355 פעמים ]

גירושין בארצנו, כידוע לכולם, אינם דומים לאלה שנעשים בארצות אחרות. כיוון שכול דבר אצלנו במדינה יכול לקרות רק בישראל, אין ספק שגם הדרך שבה אנשים חווים גירושין בארצנו הקטנה איננה דומה לשום מקום אחר. האם גירושין טובים ממקומות אחרים או רעים מהם, את זה קשה לדעת. אך דבר אחד ברור: הם שונים. הדבר מוביל למסקנה אחת פשוטה: יש ליצור ענף ייצוא חדש בישראל; גירושין תוצרת כחול לבן.

הכלכלה הישראלית זקוקה תמיד לזריקת מרץ ותמיד יש צורך בעוד מוצרי ייצוא כדי לשפר את המאזן המסחרי של המדינה. ההייטק כבר לא מה שהיה פעם והתעשייה הצבאית כבר לא פופולארית כפי שהיא הייתה בעבר. לכן עלינו להתחיל ענף חדש של ייצוא שיתבסס על גירושין וישווק גירושין כחול לבן לכול העולם. הענף יתבסס על הדברים שהופכים את היבול הישראלי של גירושין לייחודי ובעל טעם שאין דומה לו בעולם. ניתן לצפות מבלי להסתכן יותר מדי שעם שיווק נכון והערכות מובנית הענף יצליח בו זמנית למשוך זוגות מכול העולם שיבואו לארץ כדי לחוות גירושין ישראלים מצד אחד, וייצוא של חבילות גירושין ארוזות היטב לארצות שונות בכול רחבי העולם.

כל זוג שיבוא לארץ יוכל לבחור בין טיפול זוגי לבין טיפול קבוצתי. ההבדל העיקרי הוא שזוג שישלם יותר יקבל ליווי צמוד של עורך דין גירושין שיטפל רק בהם; תמורת תשלום מיוחד כל אחד מבני הזוג יקבל עורך דין גירושין משלו. זוגות פחות מבוססים יאלצו להסתפק בטיפול קבוצתי של עורך דין גירושין שילווה קבוצה שלמה. עורך דין גירושין יתפקד עבור תיירי גירושין אלו כמדריך תיירים במבוך הגירושין הישראלי. כדי להיכנס לעניינים, עורך דין גירושין זה ייקח את הקבוצה או את הזוג לנכוח בוויכוח בין בני זוג ישראלים שנמצאים בשיאו של הליך גירושין מובחר. כך יוכלו תיירי גירושין אלה להבין איך זה עובד בארץ שבה אף אחד הוא לא פרייר של אף אחד.

אחר-כך הקבוצה תלך בעקבותיו של עורך דין גירושין אל בית הדין הרבני כדי לחזות ביצירה מופלאה זו שמצליחה לגבור על המודרנה ועל ההתפתחות. שם הם ילמדו איך בית דין שמורכב רק מגברים ושמקבל לשורותיו רק גברים מצליח לשמור על שוויון הזכויות בין נשים לגברים במסגרת הליכי גירושין. מחוץ לבית הדין יוכלו תיירי גירושין אלה להיפגש עם גברים שיתלוננו על כך שבתור גברים הם מקופחים בהליכי גירושין. אחר-כך הם יישמעו סיכום קצר של התהליך מפיו של עורך דין גירושין שכמובן יבקש מהם תשלום נוסף על ההסבר. אחר-כך הם יחזרו למלון ויחליטו אם הם עדיין רוצים להתגרש או שהם מעדיפים להמשיך לחיות ביחד בתנאי שייתנו להם לחזור מיד לארץ שממנה הם באו.

עבור ישראלים שרגילים כבר לצורה שבה גירושין מתנהלים בארץ זה וודאי נראה מוזר שתיירים ירצו לבוא מכול העולם כדי לחוות גירושין ישראלים. צריך לזכור שאנשים שכבר התגרשו כמה וכמה פעמים מאסו בצורה שבה גירושין נערכים בחוץ לארץ והם מחפשים לחוות גירושין בצורה חדשה ומפתיעה. זהו קהל היעד העיקרי של ענף הייצוא העתידי של ישראל: גירושין כחול לבן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב