דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירושין על-ידי שליח 

מאת    [ 21/07/2010 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 2442 פעמים ]

 

גירושין, אומרים אנשים, ומיד מוסיפים: לא עלינו. גירושין, תשאלו את כל מי שחווה אותם בגוף ראשון, שני או שלישי, הם לא חוויה נעימה. גם אם נסייג ונטען שיש אנשים בעולם שעברו גירושין ומאוד נהנו מכול הסיפור, הרי שהאדם מן הישוב איננו נהנה על פי רוב מכול מה שקשור להחלטה להתגרש. אינני בא לטעון שאפשר גם אחרת. אינני בא לטעון שעל כל אחד מאתנו ליזום גירושין כיוון שזה יכול להיות עניין מרגש ומלא הנאות. משזה נאמר אוסיף ואומר שישנן דרכים להפוך את כול הסיפור הזה של גירושין למשהו הרבה פחות כואב ומציק. כמו שניתן לעשות ניתוח עם הרדמה מלאה, כך ניתן לעבור גירושין בעזרתו האדיבה (אם כי מעט יקרה) של עורך דין גירושין.

הבעיה העיקרית של האדם מן הישוב שפותח בהליכי גירושין אחרי שחלפה שנה או חלפו עשר או עשרים שנה מאז יום הנישואים שנחגג ברוב פאר, הדר, צהלה ושמחה, היא שהוא לוקח את זה אישית. אין בכך כל הפתעה כלל ועיקר שהרי גירושין הם עניין אישי; קשה לחשוב על עניינים יותר אישיים מהליכי גירושין. אלא שמי שלוקח אישית את כול מה שקשור לענייני גירושין גורם לחוויה הזו להיות מעצבנת, מרגיזה, מעיקה, מייאשת ומתישה. קוראי הנבונים כבר וודאי הבינו שאני הולך לייעץ למתגרש שלא לקחת אישית את כול העניין. קוראי הנבונים גם יטענו נגדי שמדובר בגזרה שאין הציבור יכול לעמוד בה: אי-אפשר לעבור הליך גירושין מתוך תחושה שמישהו אחר עובר אותה. אולי בעדות הניו-אייג' אפשר לייעץ עצות כאלה בסגנון "צא מעצמך והתחבר למתגרש שבתוכך." אבל אני מציע פיתרון מעשי באמת שאיננו כולל צ'קרות ואנרגיות. קחו לכם עורך דין גירושין ותנו לו להיות "אני" במקומכם.

התפקיד של עורך דין גירושין הוא פשוט מאוד. הוא צריך להחליף אתכם ולמלא את מקומכם בכל מה שקשור לענייני גירושין. במקום שבני הזוג ייפגשו ויתווכחו עדיף להניח לעורכי הדין להתווכח ביניהם. במקום לשבת ולהקשיב לפרטנר שלכם להליכי גירושין – זה שהיה פעם הפרטנר לחיי נישואים – תנו למישהו אחר לעשות את זה במקומכם. עורך דין גירושין הוא ה"אני" שאתם שולחים לעשות את העבודה המלוכלכת במקומכם. עורך דין גירושין הוא היד הארוכה שלכם, הפה שלכם והרגליים שלכם במבוך הזה שנקרא גירושין. במקום שאתם תעבדו בפרך להבין את החוקים והכללים, במקום שתעבדו בפרך ותכתתו את רגליכם במסדרונות החוק והבירוקרטיה, עליכם רק לעבוד בפרך כדי לשלם את המחיר שאותו דורש עורך דין גירושין עבור שירותיו הטובים.

אבל מהו כסף לעומת שלוות נפש? מדוע עליכם לעבור גירושין אם מישהו אחר יכול לעבור אותם במקומכם? תנו לו את הכסף ותתרווחו לאחור בכורסא – הוא כבר יעשה את העבודה בשבילכם, הוא יסבול במקומכם, הוא יתעייף במקומכם. בעזרת העזרה הנדיבה של עורך דין גירושין תוכלו לפנות לעצמכם הרבה זמן כדי להגות (בקדרות כמובן) על חורבן חיי הנישואים שלכם. נצלו את הזמן שהתפנה לכם בזכות העובדה שאתם לא צריכים להתעסק יותר עם ענייני גירושין וחישבו על הדרכים שבזכותם הנישואים הבאים שלכם – בקרוב בימינו אמן – יהיו מוצלחים יותר מאלו שהסתיימו בהחלטה על גירושין.

 

הכול על גירושין: http://luisblackaller.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב