דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משרד עורך דין פלילי 

מאת    [ 21/07/2010 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 2213 פעמים ]

רבים מאיתנו מעדיפים לא לחשוב לעולם על היום בו נזדקק לשירותיו של עורך דין פלילי, אבל בכל מקרה בו אדם נקלע לצרה משפטית ומואשם בעבירה פלילית מסוג כלשהו, פניה מהירה לעורך דין פלילי ובחירה של עורך דין מתאים, יכולה לעשות את ההבדל בין ביטול ההאשמות וזיכוי מוחלט, לבין רישום פלילי ואף מאסר בפועל. על אף שהעבירות וההאשמות אשר בגינן יזדקק אדם לייצוג משפטי של עורך דין פלילי מגוונות ורבות, בכל מקרה ישנה חשיבות מכרעת לפנייה לעורך דין בשלב מוקדם ככל הניתן.

הסיבות שבגללן אדם עלול להזדקק לעורך דין פלילי שונות והן יכולות לנוע החל מעבירות הנחשבות לעבירות צווארון לבן כמו עבירות מס או הלבנת הון, דרך עבירות סמים הכוללות בין היתר סחר בסמים או החזקה שלא לשימוש עצמי, עבירות מין הכוללות מעשים מגונים, אונס או הטרדה מינית, עבירות רכוש וגם עבירות אלימות שונות הכוללות עבירת תקיפה, אלימות במשפחה, הריגה וגם רצח.

עורך דין פלילי מנוסה בקיא בכלל ההליכים המשפטיים בשלבים השונים של המשפט הפלילי ולכן ניתן ומומלץ להשתמש בו כבר ברגע שבו מועלות האשמות פליליות נגד אדם, גם במקרים בהם טרם נפתחו הליכים משפטיים כלשהם ובנוסף, עורך דין פלילי עומד לרשות אילו הנמצאים כבר בתום המשפט כמו במקרים של ערעור על עונש, ערעור על תנאי מאסר, עתירות אסירים, ייצוג בוועדות שחרורים וגם טיפול בבקשות לחנינה. 

תפקידו של עורך דין פלילי הוא ראשית לבחון את המקרה המשפטי ועל פי ניסיון והבנה של מקרים דומים בהיסטוריה המשפטית של המדינה בה מתבצעים ההליכים המשפטיים, לבחור באפשרות ובאסטרטגיה הטובה ביותר למען הלקוח. עורך דין פלילי אחראי באופן בסיסי לערער את בסיס התביעה נגד הלקוח, להסביר כל ראיה או עובדה המובאת כנגד הלקוח ולבחון מהי האפשרות הטובה ביותר, מתוך מטרה להגיע בסופו של דבר לביטול ההליכים המשפטיים נגד הלקוח ולזיכוי מוחלט.

חלק נוסף מתפקידו של עורך דין פלילי הוא להפוך את הליך המשפט למהיר וקל ככל הניתן עבור הלקוח. כך לדוגמא במקרים בהם ישנו הכרח למעצר, תפקידו של עורך הדין לנסות ולהוביל לתנאי מעצר קלים ככל הניתן, לבטל החלטה על מעצר עד תום ההליכים ולנסות ולהמיר מאסר בבית מעצר למעצר בית. במקרים בהם ברור כי לא ניתן לחמוק מעונש משמעותי, מטרת עורך הדין להגיע להסכם עם פרקליטות המדינה והתביעה על העונש הפחות ביותר ללקוח.

בייחוד כאשר מדובר בהליך פלילי כלשהו, ישנה חשיבות מכרעת לבחירת עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה, שכן ייצוג משפטי כושל יכול בהחלט להוביל לעונשים כבדים ביחס לעבירה. כאשר בוחרים עורך דין פלילי חשוב לווא דווקא לבחור עורך דין מפירמה גדולה או עורך דין בעל שם ומוניטין מפורסמים, שכן במקרים רבים עורכי דין המטפלים בתיקים רבים, לא תמיד יכולים להקדיש לכל אחד מהמיוצגים את הזמן הראוי.

עורך דין מהתמחות כלשהי, אך בייחוד עורך דין פלילי חייב להיות מסוגל להעניק ללקוח את הזמן הדרוש על מנת להסביר את ההליכים המשפטיים הצפויים ולהשקיע את מרבית הזמן בנסיונות לבטל את האישומים ולהביא לזיכוי. לכן כאשר בוחרים עורך דין פלילי שיהיה אחראי על הייצוג המשפטי, חשוב לשים דגש על המחוייבות ללקוח ולא להתפתות למחיר זול או שם מפורסם.

פארטי-אפ מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שירות קידום אתרים באינטרנט עם בניית אתרים, פעילות שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב