דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רוצים מעלית בבניין ישן הצטרפו לתוכנית תמא 38 לחיזוק מבנים קיימים נגד רעידות אדמה וקבלו מעלית חינם ללא כל עלות מצד הדיירים 

מאת    [ 20/07/2010 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 2067 פעמים ]

 


 



רוצים מעלית בבניין ישן? הצטרפו לתוכנית תמ"א 38


 


דיירים רבים הגרים בבניינים ישנים, נאנקים תחת עול המדרגות, ונרתעים מהתקנת מעלית, בעיקר בגלל עלותה הגבוהה. אבל לכל המתלבטים - יש פתרון אמיתי. צירוף הבניין לתוכנית תמ"א 38 – תוכנית מתאר ארצית לחיזוק בניינים ישנים למקרה של רעידת אדמה, והמעלית תהיה שלכם, בלי שתשקיעו בכך אגורה.


 


איך זה עובד?


תמא 38 היא תוכנית ממשלתית, שעניינה עידוד בניינים ישנים לחזק את יסודות הבית. המטרה של תמא 38 בחיזוק הבניין היא קודם כל הגנתו מפני רעידת אדמה. היות שעל פי תחזיות מומחים, רעידת האדמה הגדולה, היא רק עניין של זמן, ביצוע תמא 38 יכול להציל אתכם מפני נזקים אפשריים. אם תחליטו על הצטרפות לפרויקט של תמא 38 תקבלו מהמדינה מתנה – שדרוג הבניין, בכל דרך בה תבחרו. כך בעצם, על ידי הצטרפות לפרויקט תמא 38  תוכלו לקבל את המעלית שתמיד רציתם.


 


מי בונה אותה?


אחרי שהחלטתם ברוב של שני שלישים מהדיירים בבניין, על הצטרפותכם לפרויקט תמא 38 תזמינו קבלן שיעשה את העבודה. נכון שאתם מרוויחים מעלית מהצטרפות אל תמא 38 אבל גם הקבלן לא מפסיד. במסגרת תמא 38 הוא יבנה לכם את המעלית שרציתם, ישפץ את חזית הבניין ואפילו ירצף את הלובי מחדש. בתמורה, אתם תעניקו לו זכויות בנייה בבניין.


 


מי משלם?


זהו היתרון הגדול של תמא 38 על פני תוכניות אחרות לשיפוץ בניינים. קודם כל, אתם לא משלמים כלום. אבל ממש כלום. הקבלן המבצע את תמא 38 בבניין שלכם, משקיע את כל כספו. בתמורה, כאמור, לזכויות הבנייה בבניין שלכם.


 


של מי המעלית?


בסופו של דבר, בסיום תמא 38 המעלית היא שלכם. גם הבית המטופח, והיסודות המחוזקים, שמגנים עליכם מפני רעידות אדמה. תחשבו על זה, גם כתרומה לאיכות הסביבה. זכויות הבנייה שניתנות לקבלן במסגרת תמא 38 הן בדרך כלל על הגג. בצורה כזו, אתם בעצם באמצעות תמ"א 38 בבניין שלכם, מעודדים בנייה לגובה.


 


 


העלאת ערך הדירה


לאחר סיום ביצוע תמ"א 38 בבניין שלכם, אתם רק מרוויחים. קודם כל, באמצעות תמ"א 38 קיבלתם מעלית. בנוסף לכך, לאחר סיום עבודות תמא 38 הבניין שלכם מטופח, יפה, כך שבעצם ערך הדירה שלכם עלה פלאים. אז גם אם תחליטו למכור את הדירה לאחר סיום תמא 38 בבניין, אתם רק תרוויחו.


 


קניית דירה בבניין ישן


אם החלטתם לקנות דירה להשקעה, דירה בבניין לאחר ביצוע תמא 38 היא השקעה מעולה. אתם מקבלים אמנם בניין ישן, אבל לאחר ביצוע תמא 38 הוא בעל איכויות של בניין חדש. בבניין ישן לאחר תמ"א 38 יש מעלית חדשה ומשוכללת, בבניין ישן לאחר תמ"א 38 יש הגנה אמיתית מפני רעידות אדמה. בנוסף לכך, בבניין לאחר תמ"א 38 הרווח הוא כולו של הדיירים.


 


לקבלת הצעה  אטרקטיבית למימוש תמ"א 38 צרו קשר עוד היום


 


 


 

החברה הישראלית להשבחת מבנים בע"מ ,המומחים לתמא 38 בישראל אנו בחברה הישראלית להשבחת מבנים מביאים את הניסיון המקצועי שלנו, הקשרים, הידע והמימון הכספי על מנת להבנות לכם עתיד חדש בסביבת המגורים. החברה הוקמה לשם מתן מענה מהיר ומקצועי לחיזוק המבנים ובו בזמן להבטיח כי אתם הדיירים תקבלו את ההצעה האטרקטיבית ביותר מאיתנו למימוש זכויות התמ"א 38 שלכם. צרו קשר עוד היום למימוש התכנית בבניינכם.  http://www.israel38.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב