דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד יש לבחור משרד חקירות - חושן חקירות 

מאת    [ 20/07/2010 ]

מילים במאמר: 725   [ נצפה 2193 פעמים ]

לא פעם אנשים מוצאים עצמם זקוקים לשירות של משרד חקירות, זה יכול לקרות לכל אחד – לבעלי עסקים שחושדים בעובדים שלהם, לזוכים בתיקים משפטיים המעוניינים למצוא חייבים, לאנשים נשואים שחושבים שבוגדים בהם וכדומה.

                                      

יש הרבה משרדי חקירות בארץ וכשמגיע הרגע קשה מאוד לבחור ביניהם ולכן ננסה לתת כאן כמה טיפים לבחירה מושכלת של משרד חקירות :

 

בראש ובראשונה – אמינות ! חשוב לבדוק שבעל משרד החקירות הפרטי אותו בחרתם הוא אמין, זוהי אולי התכונה החשובה ביותר בתחום החקירות הפרטיות משום שמדובר בנושאים רגישים הנתרים לרוב מן העין. איך עושים זאת - מבקשים המלצות כמו בכל תחום אחר ומוודאים כי לקוחות העבר שלו הם לקוחות מרוצים.

חשוב לבדוק את המוניטין של החוקר הפרטי או של משרד החקירות, באמצעות חיפוש מהיר בגוגל אפשר למצוא מידע רב על משרדי חקירות פרטיות.

 

עוד נושא חשוב לא פחות מאמינות החוקר הפרטי הוא רישיונו, זהו הנושא הראשון שיש לבדוק בעת בחירת משרד חקירות. יש לציין כי קיים הבדל בין רישיונותיהם של משרד חקירות וחוקר פרטי, משרד חקירות מפעיל חוקרים פרטיים מנוהל על ידי חוקר פרטי לו יש רישיון חוקר פרטי ורישיון לניהול משרד חקירות פרטיות, חוקר פרטי חייב להיות בעל רישיון חוקר פרטי בלבד מטעם משרד המשפטים.

עניין הרישיון הינו חשוב במיוחד, זאת לאור העובדה שבבית המשפט, דו"ח חקירה שנעשה על ידי חוקר פרטי, אשר אין לו רישיון משרד חקירות פרטי בתוקף, הינו לא קביל.

 

קשריו של משרד החקירות הפרטי הינם חשובים גם כן, עליו להיות בעל קשרים עם עורכי דין ועם רשויות החוק כדי להגיע לרמות ביצוע גבוהות, כמו כן קשריו עם משרדי חקירות פרטיים בישראל ובעולם, תסייע רבות להבאת פתרון מקצועי ומהיר על ידי משרד החקירות הפרטי.

 

מיומנות בעל משרד החקירות הפרטיות והחוקרים הפרטיים העובדים תחתיו, הינה אולי הכלי החזק ביותר שיש בעבודה מסוג זה, עליו להיות בעל כישורים ותכונות כגון דיסקרטיות, כושר אלתור, יצירתיות ורוחב אופקים כדי לעשות את עבודתו נאמנה. אך כיצד תוכלו לדעת האם לבעל משרד החקירות הפרטי יש תכונות אלו - חשוב לשים לב מה התחושה שלכם לגבי החוקר הפרטי, האם הוא מקרין לכם ביטחון, האם אתם חשים שאתם יכולים לסמוך עליו ולהכניס אותו לחייכם - חשוב להבין כי האינטואיציה שלכם היא חלק בלתי נפרד מהכלים בהם אתם יכולים להשתמש בבחירת משרד חקירות פרטי.

 

ועכשיו לסוגיית המחיר : זהו חלק חשוב במיוחד בהחלטה איזה משרד חקירות יש לבחור, כמעט תמיד תתבקש מקדמה ועל חוזה העסקה יש לוודא כי קיים פירוט של ההוצאות השוטפות והפעולות שיתבצעו במהלך עבודתו של משרד החקירות הפרטי.

רצוי לא להתפתות ולשכור את שירותיו של משרד החקירות הפרטי הראשון אליו פניתם אלא לברר על כמה משרדי חקירות פרטיות ולערוך השוואת מחירים ביניהם.

 

את השוואת המחירים כדאי לערוך תוך בחינת הניסיון וותק בעל משרד החקירות הפרטי , למשל : בעל משרד חקירות פרטי ותיק עם ניסיון חקירות עשיר במיוחד, מן הסתם יגבה יותר כסף מחוקר פרטי מתחיל, הדבר נכון לכל תחום בחיים וכך גם כשמדובר בחקירות פרטיות. 

 

חושן חקירות ייעוץ ומידע בהנהלת רונן דוד

חדשנות, שינוי, נועזות . 

www.choshen-inv.co.il

Choshen.inv@gmail.com

טיפול מקצועי, דיסקרטי וזמינות 24 שעות

052-3898920

 

 

    חושן חקירות ייעוץ ומידע בהנהלת רונן דוד חדשנות, שינוי, נועזות .  www.choshen-inv.co.il href="mailto:Choshen.inv@gmail.com" Choshen.inv@gmail.com">target="_blank">Choshen.inv@gmail.com טיפול מקצועי, דיסקרטי וזמינות 24 שעות  052-3898920




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב