דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מבצעים אחסון תכולת דירה מבלי לעזוב את הכורסה? 

מאת    [ 19/07/2010 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 2398 פעמים ]

טסים לחופשה ארוכה? עוברים דירה? אחסון תכולת דירה הוא פתרון בדיוק בשבילכם. נשמע יקר? מסובך? מעייף? זה ממש לא חייב להיות ככה. לפניכם המדריך לאחסון תכולת דירה בעשרה צעדים, מבלי לעזוב את הכורסה.

  1. אנחנו מניחים כי אם אתם מחפשים פתרון לאחסון תכולת דירה, וודאי יש לכם ציוד או רכוש שברצונכם להעביר. אם כן, כצעד ראשון, מיצאו לכם מוביל מתאים.
  2. רוצים לקבל הצעות מחיר ממובילים מומלצים? אתר אביה שירותי אחסנה מאפשר לכם להזין את פרטי ההובלה באתר ולקבל לידכם 3 הצעות מחיר שונות משלושה מובילים מומלצים לבחירתכם. אין צורך להירשם לאתר בכדי לקבל הצעה ! הכנסו לאתר אביה אחסנה והתחילו לקבל...
  3. רוצים להעריך בעצמכם את עלות ההובלה? גילשו לאתר אביה אחסנה והזינו את כל הפריטים שברצונכם להעביר למערכת לחישוב עלויות הובלה. המערכת תעבד את הנתונים ותעביר לכם אומדן לגבי עלות ההובלה הצפויה, בלוקחה בחשבון פרמטרים שונים כמו מרחק, קומה, עם/בלי מעלית ועוד. 
  4. בקשו מהמובילים לארוז עבורכם את הציוד. אמנם מדובר בשירות שעלותו נוספת למחיר ההובלה, אבל כמו שכבר אמרנו, יש לנו פתרונות שלא יצריכו מכם לקום מהכורסה. קחו בחשבון ששירותי אריזה מקצועיים יבטיחו שרכושכם לא יפגע בזמן ההובלה ואף יותר מכך - גם בזמן האחסנה.
  5. עכשיו הגיע הזמן לחפש מחסן ל- אחסון דירה. גילשו באינטרנט וחפשו לכם מחסן המתאים למידות שלכם מכמה בחינות: גישה נוחה, איכות ונוחות תאי האחסון, מימד האבטחה והבטחון, נושא הביטוח - יש / אין ומחיר.
  6. בכדי לתהות על קנקנו של המחסן שאתם עומדים לבחור, דאגו לראות תמונות של שלו ואף לקבל לתיבת הדוא"ל שלכם את פוליסת הביטוח העתידית שתכסה אתכם.
  7. מעוניינים להעריך את עלות האחסנה בעצמכם? גילשו לאתר אביה אחסנה והזינו את כל הפריטים שברצונכם לאחסן, לתוך מערכת לחישוב עלויות אחסון דירות. המערכת תחשב עבורכם את הנפח שכל פריט תופס ותבצע הערכה כללית של המקום שידרש בכדי לאחסן את כל הציוד יחד. רק אחרי שתקבלו הערכה לגבי הנפח בקוב, תוכלו לבקש הצעות מחיר מדויקות. שימו לב כי הערכה לא מדויקת עלולה לגרום לכך שרק בעת פריקת הציוד יתגלה כי בעצם עליכם לאחסן את הדברים במחסן גדול יותר מכפי שחשבתם, או שהמחסן שהזמנתם גדול מדי ובעצם אתם משלמים על מקום ריק...
  8. סיגרו פרטים דרך הטלפון וצאו לדרך בהצלחה. דעו כי אם הקפדתם על השלבים עד כה, כנראה שבחרתם מקום טוב לאחסון תכולת דירה.
  9. רוצים לראות את מצב החשבון שלכם עבור המחסן? במחסנים של אביה שירותי אחסון תוכלו לעקוב אחר התשלומים שכבר שילמתם ועל אלו הצפויים עוד להגיע, בכרטיס הנהלת החשבונות שבאתר.
  10.  נכון שעד עכשיו לא קמתם מהכורסה? נכון. ומה עם לבקר את הרכוש שלכם ולומר לו שלום? טוב, כאן כנראה שלא תהיה לכם ברירה אלא לקום מהכורסה, להתניע את האוטו ולתת ביקור נימוסין. הדבר היחיד שאנחנו כן יכולים להבטיח, הוא ביקור למופת, באמצעות שיטת אחסון עצמי הזמינה עבורכם כבר מהיום במחסני אביה.

 

בהצלחה !




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב