דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בין חדרה לאוסאקה 

מאת    [ 18/07/2010 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 2495 פעמים ]

איך קרה שנולדתי דווקא בפתח תקווה ולא בטוקיו? איך זה ייתכן שמכל הבנות בבניין, דווקא אני קיבלתי את התלתלים של סבתא רוזה ואת האף של דוד מאיר?

החיים, מסתבר לא תמיד מאירים לנו פנים. אומרים שבחיים לא בוחרים שני דברים: משפחה ושכנים. דווקא יכולתי לחשוב על עוד כמה דברים שהייתי שמחה להחליף עם כמה חברות מהאזור. האמת, שבדרך כלל אני לא כזו בחורה פסימית, אבל כאשר גיליתי לפני כשנה מה היא החלקה יפנית, הבנתי שלא חייבים עיניים מלוכסנות בשביל לבצע החלקת שיער. התלאות והיגון שליוו אותנו כאשר הגענו לבצע פתיחת תלתלים נעלמו מאז הגיעה הבשורה הזו לארץ הקודש.

החלקה יפנית גורמת לשיער עצמו לשנות את מבנהו על ידי חום ומעניקה לו ברק זוהר שיוכיח לכולם שגם הגנים שלנו זה משהו זמני. גם למישהי כמוני, שנדרשה בעבר לגרזן פלדה בכדי לבצע פתיחת תלתלים פשוטה, נדרש כיום רק מעצב שיער מקצועי שישמח לעשות לרובכן החלקה יפנית תוך מספר שעות מועט. כמובן שיש לשים לב שלא כל אחת יכולה לעשות החלקה יפנית והדבר תלוי באופי השיער שלה ובהתמודדות שלו עם התהליך. אמנם, זהו לא תהליך מסוכן והוא דומה במהותו לכל החלקת שיער רגילה, אך כאן קיימת חשיבות לרמת המקצועיות של מבצע ההחלקה.

ישנן מספרות רבות אשר בין מגוון השירותים והטיפולים אשר ניתנים אצלם, קיימת גם החלקה יפנית. כפי שהדגשנו קודם, יש חשיבות גדולה לניסיון של המקום וכמובן לחומרים אשר איתם מבצעים את התהליך. גם כאן, הדעות רבות, אך הבחירה נשארת אצלכן. חומרים רבים אינם עומדים בתקנים ישראלים ויכולים לגרום לעיתים לתופעות שונות בעיקר בשיער ובקרקפת. כאן חשובה ההקפדה שלכן על תשאול נכון וקבלת תשובות המניחות את דעתכן. המטרה כמובן היא לוודא שאותה החלקה יפנית שאתן זוממות לעשות, תצא גם יפה וגם לא תזיק. הניסיון של אותן המקומות צריך לכלול מאות החלקות שכבר בוצעו בעבר ובנוסף התמקדות אישית בשיער של כל אחת מכן בין אם מדובר על שיער צבוע, שיער יבש או רחמנא ליצלן שיער פגום. אישית, אני חייבת להודות שאם מישהו לא היה ממציא את הפלא הזה שנקרא החלקה יפנית, קרוב לוודאי שהקנייה הבאה שלי הייתה מתמקדת בסומבררו רחב שוליים שהיה לפחות גם מגן עלי מפגעי השמש של חום יולי אוגוסט.

אני מקווה כי בבואכן לבצע החלקה יפנית  ב"מרכול" הקרוב לביתכן, תזכרו שהיפניות לא סתם נולדו ככה. הן פשוט ידעו לבחור את הגנים הנכונים.

 

 

 

LAZAR - עיצוב שיער וקוסמטיקה

לקביעת תור חייגו 03-5584908

 

המאמר נכתב ע"י חברת קופירייטינג פלוס - כתיבת מאמרים ותוכן שיווקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב