דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך למטייל בארצות הברית 

מאת    [ 18/07/2010 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 3459 פעמים ]

כשחושבים על ארה"ב, ישר קופצות לראש המילים ארץ האפשרויות, החופש והליברליות. החיים הטובים. החלטתם לטייל שם? הדקו את החגורות כי זאת הולכת להיות חוויה שלא תשכחו. אך לפני שאתם מסיימים לארוז, שימו לב לעצות ולטיפים לגבי השכרת רכב בארה"ב, דבר שתמיד טוב לדעת טרם יציאה למקום חדש, עם שפה ותרבות שונות משלנו.

דבר ראשון: בחרו את היעד והמסלול

ארצות הברית כל כך גדולה. מה זה גדולה? ענקית! שטחה מתפרס על כמעט עשרה מיליון קמ"ר והיא מכילה 50 מדינות, כשמתוך היריעה הנרחבת הזאת עליכם לצמצם את הטיול שלכם למקומות מדויקים. כידוע, המקומות הפופולאריים בה הם: ניו-יורק, לאס ווגאס, לוס אנג'לס, קליפורניה, שיקאגו ועוד.

השכרת רכב בארה"ב

השכרת רכב בארה"ב היא דבר שיכול למנוע מכם הרבה נסיעות ברכבות תחתיות, אוטובוסים או שימוש במוניות ובמילים אחרות: חיסכון של הרבה מאוד כסף. לכן, אם יש לכם רישיון נהיגה, גשו למ.מ.ס.י ושם, בתהליך מאוד פשוט וקצר, ינפיקו לכם רישיון נהיגה בינלאומי. לכו איתו לכל מקום אליו אתם נוסעים.

חושבים על השכרת רכב בקליפורניה או השכרת רכב בניו יורק? לא משנה מה היעד שלכם, קיימות חברות השכרת רכב בארץ דרכן תוכלו להשכיר רכב לפני נסיעתכם. רק רשמו במנוע החיפוש 'השכרת רכב ב...' ומיד תקבלו רשימה יפה וארוכה של חברות מהסוג הזה.

השכרת רכב בארה"ב אינה השכרת רכב בארץ

גינונים רבותיי, נימוסים. היהודים ידועים כחוצפנים וחסרי סבלנות, אך גם כאנשים חמים. הראו את החלק השני שבנו. היו שגרירים טובים, אל תמהרו לצפור, להידחף ו'לגנוב' רמזורים. באמריקה התנהג כאמריקאי ונהג בזהירות יתרה.

ואם כבר בנהיגה עצמה עסקנו, חשוב להכיר גם את החוקים בכל מדינה. תשמחו לדעת שבמקומות מסוימים בארה"ב מותר למשל לפנות ימינה ברמזור אדום, זאת כמובן בהנחה שאין שלט שמורה אחרת. בצד השני שימו לב שברמזורים מסוימים לפונים שמאלה, התנועה הנגדית ממול יכולה גם היא לנסוע כי גם לה יש ירוק, לכן אם יש לכם ירוק עגול ומלא- יש לתנועה הנגדית זכות קדימה ואם זה חץ ירוק אתם יכולים לנסוע. אלו דברים שחשוב לדעת.

השכרת רכב בארה"ב באופן בטיחותי

אומנם ישנן הקלות לנהגים שלא תזכו לקבל בארץ, אך כללי בטיחות מעוגנים היטב בחוק והעוברים עליהם ייענשו בחומרה. אז אל תקלו ראש- מדובר בחיים ובזמן שלכם. השכרת רכב בארה"ב צריכה להיות קשובה לכללים: חגרו חגורות בטיחות (כ-ו-ל-ם), לעולם אל תיסעו בגילופין (ולא רק בארה"ב) והיו ערניים למה שמתרחש בכביש, לתמרורים ולשלטים.

השכרת רכב בארה"ב מצייתת לתמרורים

כאמור, השכרת רכב בחו"ל, כמו בכל מקום, מחייבת לשים לב לתמרורים; רק שהתמרורים המוכרים לנהג הישראלי אינם התמרורים בארה"ב. מדידת המהירות בארץ למשל, שונה מהאמריקאית, קילומטרים לשעה מול מיילים. מומלץ לרכוש ספר או לברר באתרי אינטרנט שעוסקים בנושא, כך שתוכלו לראות בעיניכם באילו תמרורים תיתקלו בנהיגתכם שם.

השכרת רכב בארה"ב ע"י נווט מקצועי

אם בארץ רבים מאיתנו כבר לא פותחים חלון לשאול איך להגיע לרחוב מסוים, על אחת כמה וכמה בארה"ב הגדולה. השכרת רכב בארה"ב תהיה הרבה יותר פשוטה עם ג'י.פי אס. בקשו שברכב שלכם יהיה אחד כזה. זה יחסוך לכם זמן וסיבוך בדרכים שלא מוכרות לכם. חייכו, סעו בבטחה ו...Have fun!

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב