דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עשרה מיתוסים על הגדלת חזה 

מאת    [ 18/07/2010 ]

מילים במאמר: 452   [ נצפה 3135 פעמים ]


האם צריך להחליף שתלים כל כמה שנים? האם אפשר להניק אחרי הגדלה ומה לגבי שתלים וטיסה בגובה רב? למרות שהגדלת חזה הוא אחד הניתוחים הפופלריים בעולם קיימים מיתוסים רבים אודותיו. להלן כמה מהם :


1. הטיסה אסורה כי השתלים יכולים להתפוצץ - לא נכון. השתלים המוחדרים לשדיים עוברים בדיקות קפדניות. כל דבר שהאישה יכולה לעבור בחייה ללא שתלים, היא יכולה גם איתם. כולל טיסות ולחץ על החזה מסיבות שונות.

2. אי אפשר להניק אחרי הגדלת חזה - לא נכון. בניתוח הגדלת חזה עם חתך מתחת לשד, צינוריות החלב אינן נחתכות. בניתוח עם חתך בעטרת הפטמתית חלק מצינוריות החלב נחתכות, אבל עדיין למעלה מחצי מהכמות ממשיכה להתקיים ולתפקד תוך ניקוז החלב לפטמה.

3. אסור לשזף את השדיים - לא נכון. מותר להשתזף ללא חזייה. השמש לא פוגעת בשתלים. עם זאת, בשנה הראשונה רצוי להימנע מחשיפת הצלקת לשמש כדי למנוע פיגמנטציה.

4. השדיים נופלים באופן מואץ לאחר הגדלת שדיים - נכון. גם אם השתלים נמצאים מעל לשריר בית החזה או תחת השריר, חשוב לתמוך את השד בחזייה מתאימה כדי שלא ייפול בצורה כזו או אחרת.

5. אפשר לקרב את השדיים בזמן ניתוח הגדלה - לא נכון. קרוב השדיים אחד לשני בזמן ניתוח לא בר ביצוע, כיוון שצורת השדיים על בית החזה לא ניתנת לשינוי. השתלים צריכים להיות בתוך השדיים הטבעיים, כך שהפטמה תמוקם באמצע השתל. לכן, אין אפשרות
לקרב את השדיים אחד לשני.

6. אפשר להקטין או להגדיל את הפטמה בזמן הניתוח - נכון. ניתן להקטין את הפטמות, אבל ההליך כרוך בצלקות מרובות סביב העטרת ובצלקת אנכית. הגדלת הפטמה אפשרית, אבל כרוכה בצלקת סביב לפטמה.

7. צבע הפטמה משתנה לאחר הניתוח - לא נכון. צבע הפטמה לא משתנה, רק הופך כהה יותר לאחר היריון.

8. השדיים הופכים מוצקים יותר לאחר ניתוח - לא נכון. מוצקות השד אינה נקבעת על ידי השתלים, אלא על ידי תגובת הגוף לשתלים והקופסית המיוצרת כתגובה לשתלים. תגובת הגוף באה לידי ביטוי ברקמה צלקתית שמתהווה סביב השתלים. אם התגובה קיצונית יותר - השד יהפוך קשה יותר עד כדי היווצרות קפסולה קשה.

9. יש להחליף את השתלים כל כמה שנים - לא נכון. כעיקרון, השתלים הם לשנים רבות, בעיקר אלו שיוצרו בשנים האחרונות להם מעטפת סיליקון עבה ועמידה יותר. הסיליקון במעטפת צמיגי יותר וניתן לשמר את צורתו אפילו כשהוא לא במעטפת. יש צורך להחליף את השתלים כאשר יש עדות ממשית לדליפה.

10. סיליקון מסרטן - לא נכון. מחקרים הוכיחו כי סיליקון לא גורם לסרטן בבני אדם. שתלי ג'ל סיליקון מותרים לשימוש ברוב מדינות העולם.


הכותב הוא מומחה לכירורגיה פלסטית אסתטית משחזרת וחבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית בישראל . למאמרים נוספים בנושא - הגדלת שדיים.

המאמר פורסם ב NRG - ניתוח הגדלת חזה.

דר' אבישי וינברגר, יליד חיפה סיים את לימודיו בביה"ס לרפואה באונ' העברית בירושלים. ניתח בבית החולים הציבור במשך 20 שנה ועסק במגוון התחומים של כירורגיה פלסטית, רפוי כוויות ושיחזור. מזה עשרים שנה מפעיל דר' אבישי וינברגר גם בתחום התיקונים האסתטים והקוסמטים. והוא היה מחלוצי הרופאים שהקימו מרכזים רפואיים פרטיים ומנהל את מרפאת המומחים "ארט קליניק" במרכז ויצמן בתל אביב. אתר: http://dr-weinberger.com בלוג: http://www.avishaiweinberger.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב