דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקונים יוצאים מהחנות ללא קניה 

מאת    [ 17/07/2010 ]

מילים במאמר: 168   [ נצפה 2152 פעמים ]

 

חנויות- למה יוצאים מהחנות

למרות השינויים הטכנולוגיים הגדולים של העשורים האחרונים שום דבר לא השתנה באמת באחת ממערכות היחסים העתיקות בעולם - בין הקונה למוכר בחנות. עדיין, ברוב המקרים, מדובר בקשר חד פעמי, מו"מ רגעי, שלרוב נגמר בכישלון.  Konot מציעה לעשות מהפכה באופן שבו מוכרים מוצרים בחנויות.(''קונות'')

מבחינת הקונים, 80% מהמבקרים בחנויות עוזבים מבלי לקנות דבר. כולם מכירים את זה. נכנסים לחנות, המוצר נראה לנו, אבל המחיר - לא כל כך. אנחנו יוצאים.  

ממחקר שנעשה על קונים, הפעם נשים קונות הסתבר כי חלק ניכר מהקונים יוצאים מהחנות כי בכלל לא התכוונו לקנות מראש, החלק הניכר מהעונים הכריז כי המוכרת מרגיזה אותם וגורמת לצאת מהחנות. ויש גם כאלה רבים, שהגיעו לחנות במיוחד ( אחרי הרבה פרסום שהשקיעו במותג) אבל יצאו בשלוש שניות בשל מחיר.

השאלה המרכזית שאני מעלה, זה העדר מידע עסקיי על הקונים שיצאו ולא קנו. מה הם רצו לומר?

באופן מפתיע אנחנו לא יודעים מה הם רצו וכתוצאה מכך המחסנים מלאים בעודפים.

על הסיבות כפי שראיתי במחקר שעשיתי אספר במאמר הבא.

 

KONOT  להירשם היום להנחה של מחר


http://www.konot.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב