דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לעובדים שלנו 

מאת    [ 17/07/2010 ]

מילים במאמר: 513   [ נצפה 2090 פעמים ]

כמידי שנה אנו עתידים לחגוג את חגי ישראל המתקרבים אלינו לטובה, וכנהוג בכל חברה, עסק וארגון להעניק מתנות לעובדים לחג, מתנות ללקוחות ולספקים על מנת להעניק הרגשה טובה, של אכפתיות והערכה הן כלפי עובדי החברה והן כלפי הלקוחות והספקים השונים.  הפעם אני רוצה לדבר יותר על מתנות לעובדים שלנו אם כי כל הדברים חשובים לא פחות.

 הסיבה שאני מעדיף לדבר על מתנות לעובדים דווקא ולא על מתנות לספקים זה כי מתנות לעובדים הן חובה לחלוטין ומתנות לספקים ולקוחות הן בגדר מותרות. ניתן להסתדר ללא מתנות לספקים, אבל בלי מתנות לעובדים, לא כדאי להסתדר, העובדים עלולים לקבל את ההרגשה שלא מכבדים אותם ולא אוהבים את עבודתם. מתנות לעובדים היא מסורת ארוכת שנים שקיימת בכל המדינות בעולם, כל חברה המחשיבה את עצמה לחברה מצליחה, חייבת לתרום חלק מרווחיה כמתנות לעובדים.


המבחר של מתנות לעובדים לחגים הוא מגוון ועשיר החל ממארז יין משובח, סלסילות שי ושוקולד ,קערת מתוקים, סט מגבות מהודר,ערכת ספא מפנקת ומרגיעה, כלי בית מהודרים , מוצרי נוי ועד ל-מתנות אישיות ממותגות. כאשר אני מדבר על מתנות לעובדים שהן ממותגות, הכוונה היא למתנות המכילות את הלוגו של החברה, כמו למשל חבילת עטים מהודרת עם הלוגו של החברה.


כאשר ארגון משקיע במתנות לעובדים,  הוא מזכיר לעובד עד כמה הוא חשוב וחיוני לארגון ושהשי לחג הוא מעשה סמלי כדי להודות לו על תרומתו של הארגון. הרי צריך לזכור שהעובדים הם הבסיס של הארגון, בלעדיהם לא יהיה קיים ארגון.


באופן כללי הענקת מתנות לעובדים לא רק בחגים אלא מידי פעם מצידו של המנהל לעובד יכולה להיות אפקטיבית ובעלת השפעה על ביצועיו של העובד ורמת ההישגים שלו. באמצעות הענקת השי לעובד הן בימי ההולדת,הן על עמידה ביעדים שהציב המנהל לחודש מסוים והעובד עמד בהם בצורה יפה, יכולה לתרום באופן משמעותי לקידום היחסים ולהידוק הקשר בין הארגון לעובד וליצירת תחושת שייכות של העובד לאירגון, באופן שבו העובד ירגיש כחלק בלתי נפרד מהארגון.


מתנות לעובדים מסמלות יותר מהכול את הערכתו של הארגון לעובד, הארגון רואה בעובד גורם חשוב שמביא ותורם לחיוניותו של הארגון. קיים היצע רחב של מתנות לעובדים שיוכלו להעביר את המסר כי שי זה אמור להיות הצהרת כוונות של הארגון ביחס לחשיבות העובדים וההערכה כלפיהם.
מתנות חג הן מתנות בעלי חשיבות מיוחדת מאחר ובמתנות לחגים יש את הרגשת החיבור המיוחדת , השותפות,החברות,האווירה המיוחדת של קירבה ,משפחתיות וכל זה מתרכז ומתחבר למה שמתנה לחגים מסוגלות לעשות כאשר מקבלים אותם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב