דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לצוד את ציידי הראשים (Head Hunters) 

מאת    [ 16/07/2010 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 3741 פעמים ]

המגזין היוקרתי Forbes פירסם בעבר מאמר מעניין המתאר את הצעדים שיש לעשות בכדי לתפוס את עינם של ההד-הנטרים (Head Hunters) – ואני מביא כאן את עיקרי הדברים.

"מגייס יקר שלום, עד לאחרונה הייתי מנהל פיתוח עסקי בחברה גדולה ותהיתי אם יש לך משרה עבורי"

שליחה של מייל כזה למגייס שאינך מכיר תהייה פשוט בזבוז של זמן, בעיקר בתקופה שבה כמות המועמדים עולה משמעותית על כמות המשרות הפתוחות.

אז איך גורמים להד-הנטר (Head Hunter) רלוונטיים לתעשייה שלך לשים לב אליכם?


    • תענו לשיחות שלהם – אל תנתקו כאשר הד הנטר מתקשר אליך, גם כאשר אתם לא מחפשים עבודה – הקשיבו למה שהם מציעים. אם התפקיד שהם מתארים לא נשמע לך מתאים, אמור להם זאת ותסביר מה אתה כן מחפש. הצע להם לשלוח את קורות החיים שלך כך שהוא יהיה זמין במערכת שלהם. הד הנטרים (Head Hunters) טובים תמיד אוספים מידע וככל שתוכל לספק להם יותר מידע, הם יטו לעזור לך בעתיד כאשר תבקש את עזרתם באיתור תפקיד חדש.


    • כתוב מאמרים מקצועיים – כחלק מתהליך האיתור של המועמדים הרלוונטיים, ה-  Headhunters מבצעים מחקר למיפוי השוק למציאת האנשים המובילים בתעשיה. עזור להם למצוא אותך על ידי כתיבת מאמרים על מגמות בתחום שלך בעיתונות המקצועית ו/או התחל בלוג המתעד אירועים ונותן טיפים רלוונטיים.


    • בקר באירועים רלוונטיים לתחום– דרך חשובה נוספת לחשיפה היא להיות נוכח בכנסים ואירועים בהם תוכל לפגוש מנהלים אחרים, לחדש קשרים ואף לפגוש הד הנטרים (Head Hunters) שמגיעים לאירועים הללו. גם כאשר ההד הנטר לא מגיע לכנס – הוא יבדוק מי הם המציגים ולעיתים ירכוש את רשימת המשתתפים בכנס (כאשר הדבר אפשרי).


    • הצטרפו לאגודות מקצועיות – אבל אל תסתפקו רק בתשלום דמי החברות – התנדבו לקחת חלק פעיל בארגון הפעילויות ואף נהלו את אחת הועדות באגודה. פעילות זאת תיתן לכם חשיפה מקצועית בפני אנשים רלוונטיים מהתעשייה, ובפני הד הנטרים שעוקבים אחר הפעילויות הללו.


    • חקור מיהם ההד הנטרים (Head Hunters) הרלוונטיים לתחום שלך – דרך אחת היא להפיץ את קורות החיים שלכם בין כל חברות ההשמה וההד-הנטרים אבל ההמלצה שלי היא לזהות מי הם החברות הרלוונטיות עבור התחום שלך ולנסות ליצור מערכת יחסים עם החברות הללו.


    • מינוף  הקשרים האישיים – העזרו בלינקאין וברשתות חברתיות בכדי לברר אם מישהו מהחברים שלכם מחובר להד הנטר רלוונטי – ובקשו שיכיר בניכם. הד הנטרים יטו לעזור יותר לאנשים שנמצאים ברשת הקשרים האישית והמקצועית שלהם.

אשמח אם תוסיפו טיפים נוספים מהניסיון שלכם ומזמין אתכם להצטרף אל רשת החברים שלי בלינקדאין ע"י לחיצה כאן



יעקב רוזן הינו המנכ"ל והבעלים של חברת גלובוס גיוס גלובלי – המייצגת באופן בלעדי את חברת Antal International – אחת החברות המובילות בעולם גיוס והשמת הבכירים (Executive Search) וההד-הנטינג (Head Hunting)


עם הקמת הסניף המקומי של Antal, ולאחר הכשרה מקיפה בחו"ל, מלווה יעקב ארגונים בגיוס עובדים בחו"ל ובניהול תהליכי הד הנטינג –( Head Hunting) בישראל.


יעקב מביא איתו 15 שנות ניסיון בניהול ועבודה בתחומי התפעול, יצור ושרשרת אספקה בארגונים  כגון אינטל, HP-Indigo, אלתא ועוד.


ליצירת קשר עם יעקב:
מייל: yrozen@antal.com






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב