דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קווים לדמותה של האישה המשפחתית - שמרנית, מרובעת, מובילה וזקוקה לגבר תומך 

מאת    [ 15/07/2010 ]

מילים במאמר: 635   [ נצפה 4079 פעמים ]

קווים לדמותה של האישה המשפחתית - שמרנית, מרובעת, מובילה וזקוקה לגבר תומך / מאת יואב ברנזון

 

 

השקפת עולם שמרנית

 

אישה משפחתית היא אישה בעלת השקפת עולם מאוד שמרנית, צפויה ומרובעת. היא ממשיכה בקו המסורתי של עולם הנשים - חתונה, בית, ילדים ומסגרת.

 

אישה משפחתית אינה אישה הרפתקנית אלא אישה השונאת סיכונים, מעדיפה לחיות כשכירה כל חייה, היא תבחר להימנע מנטילת סיכונים, לשרוד את היום יום ולגדל משפחה גדולה עם מספר ילדים.

 

  

 

דגש על ילדים ושגרה

 

חייה של האישה המשפחתית סובבים סביב המשפחה והילדים בלבד. קריירה, כספים, הצלחות ואתגרים אינם בראש מעייניה. הדגש אצלה הוא על הילדים, ועליהם בלבד.

 

בדרך כלל, הבעל אינו מהווה דמות משמעותית עבור האישה המשפחתית, כי הדגש המרכזי שלה הוא הילדים. היא אינה מתלהבת מגברים, אינה סוטה מדרכה בגללם ואינה מחפשת אחר ריגושים רומנטיים. שאיפתה הגדולה היא לבנות את משפחתה - לאו דווקא את הזוגיות שלה.

 

 

 

חוסר מודעות כלכלית והישגית

  

אישה משפחתית אינה אדם הישגי או אדם בעלת מטרות גדולות בחיים. השאיפות שלה הן קטנות ורגילות, צפויות וידועות. היא אינה שואפת לגדולות ואינה גם מוכנה לשלם את המחירים הנלווים לכך.

 

בשונה מנשים הישגיות ושאפתניות המוכנות להקריב את הנוחיות, הילדים, המשפחה והזוגיות למען המימוש העצמי שלהן, הקריירה או ההצלחה הכלכלית בחיים - האישה המשפחתית אינה חושבת לרגע להקריב את הקורבנות הללו. היא אוהבת נוחיות אך אינה מוכנה לשלם את המחיר כדי להשיג את הנוחיות הזאת, ולכן היא תהיה מוכנה לחיות חיים פשוטים וצנועים יחסית.

 

 

  

דומיננטיות זוגית

 

אישה משפחתית היא אישה דומיננטית המצפה שבן זוגה יעשה הכל למען המשפחה - כמוהה. היא שולטת בבן זוגה ואינה מניחה לו להוביל אלא מצפה ממנו שיענה לכל דרישותיה ולא יערער על מנהיגותה ועל ההובלה שלה  בתוך הבית.

 

מבחינתה, כל עוד הגבר תומך בה ובדרכה המשפחתית - יש לו מקום בחייה. אבל ברגע שהוא עושה בעיות, סוטה מן הקו השמרני, מנסה להטמיע ערכים השונים משלה כמו הישגיות או כלכליות או מנסה להוביל קו אחר משלו - היא מתנתקת ממנו כי היא אינה זקוקה לו באמת.

  

 

וטיפ לסיום: אישה משפחתית, כשמה כן היא - כל מעייניה הם לילדיה ולמסגרת המשפחה שלה. מעבר לזה, שום דבר אינו באמת חשוב לה - לא זוגיות, לא כלכלה, לא הישגים, לא גברים ולא מימוש עצמי.

 

 

 

יואב ברנזון הוא מטפל אישי, יועץ זוגי ומנטור עסקי. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-20 השנים האחרונות. הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים - שיטה ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים. הוא כתב 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. הוא פרסם למעלה מ-1,800 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה. הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב