דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחנו את עצמכם - האם אתם מאמינים בסבל או בהנאה? 

מאת    [ 15/07/2010 ]

מילים במאמר: 621   [ נצפה 2634 פעמים ]

בחנו את עצמכם - האם אתם מאמינים בסבל או בהנאה? / מאת יואב ברנזון

 

 

החרדתי והשחקן

 

ישנם שני סוגים של אנשים בעולם: אנשים חרדתיים ואנשים שהם שחקנים. החרדתיים הם אנשים רציניים, כבדים, מפוחדים וחוששים שחיים חיים של סבל, עובדים מאוד קשה, על כל דבר הם חייבים להיאבק, שום דבר לא בא להם בקלות, הם מאוד ריאליסטיים ואפילו פסימיסטיים.

 

לעומת זאת, השחקנים הם אנשים שיודעים להינות מהחיים, לעשות מה שטוב להם, הם אינם עובדים קשה, הם יודעים להרוויח טוב ובקלות, הם משחקים עם החיים, ממצים את הכישרונות האישיים של עצמם, מגיעים להישגים גבוהים וגמישים מאוד עם החיים.

 

  

 

בינוניות מול מצוינות

 

בינוניות מובילה לחיים בינוניים שבהם הכל קשה, נסבל, הישרדותי וצפוי. לעומת זאת, מי שניגש לחיים ממקום של מצויינות עולה על הנתיב המהיר והקל של ההצלחה, כי הוא אינו הולך עם העדר אלא מייצר דרך עוקפת ומהירה יותר לחיות את החיים.

 

שחקנים הם בדרך כלל אנשים מצטיינים. המצויינות שלהם מאפשרת להם להרוויח יותר, לחיות בחופש גדול יותר, להתבלט יחסית לאחרים ולהשיג בקלות דברים שאחרים ישקיעו בשבילם שנים של סבל וכאב.

 

 

 

נשים וגברים

  

באופן כללי, נשים מחונכות הרבה יותר מגברים לסבול ולהאמין בסבל. מרבית הנשים מאמינות שהחיים מבוססים על טוב ורע, על כישלונות והצלחות, על הנאות אך גם על הרבה סבל.

 

גברים פחות מאמינים בסבל ויותר בהנאה כי לכך הם מחונכים. לכן, הם גם פחות מוכנים לבצע פשרות או ויתורים גדולים בחייהם ומעדיפים את טובתם האישית. נשים נוטות יותר להקריב את עצמן, לוותר, לסבול ולצפות ואף לדרוש מבני זוגם הגברים לפעול כמותן ולקבל את החיים כפשרה וגם כסבל ולא כמציאות שמאפשרת רק הנאה, הצלחה, שגשוג וכייף.

 

 

  

לחשוב מחוץ לקופסה באופן עצמאי

 

כדי לעבור מאמונה בסבל לאמונה בהנאה ובכייף, באמונה בגישה קלילה ובראיית החיים כמשחק - חייבים לעבור מחשיבה רגילה לחשיבה מחוץ לקופסה.

 

חשיבה יצירתית היא המפתח לחיים נוחים ונעימים. חשיבה שבלונית ורגילה - לעולם לא תוביל להנאה אלא רק לסבל, משום שחשיבה קונבנציונלית היא חשיבה בינונית שמובילה לחיים בינוניים של סבל, דאגה וקשיים אינסופיים.

  

 

וטיפ לסיום: מי שרוצה לחיות חיים ממש טובים - חייב להיות ממש טוב. אדם בינוני בעל חשיבה רגילה לעולם לא יחיה חיים של הנאה וכייף. 

 

 

 

יואב ברנזון הוא מטפל אישי, יועץ זוגי ומנטור עסקי. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-20 השנים האחרונות. הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים - שיטה ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים. הוא כתב 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. הוא פרסם למעלה מ-1,800 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה. הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב