דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת אופשור בסיישל המוכרת גם כחברת IBC Seychelles International Business Company 

מאת    [ 15/07/2010 ]

מילים במאמר: 819   [ נצפה 2507 פעמים ]

 

איי סיישל - Seychelles

חברת אופשור בסיישל, המוכרת גם כחברת IBC Seychelles   (International Business Company), הינה אחת האפשרויות הפופולאריות ביותר להקמת חברה בחו"ל. היתרון המשמעותי של חברת סיישל הוא: כל רווחי החברה (מחוץ לסיישל) פטורים ממס וכן אין צורך בדיווחים או הגשת דוחות לרשויות המס.

חברת  Offshore בסיישל, דומה מאוד לחברת אופשור באיי הבתולה (BVI IBC) בכל הקשור לפטור ממס ומינימום דרישות הדיווח לרשויות. מאז הצגת חוק חברות האופשור ע"י מדינת סיישל בשנת 1994 יותר מ-40,000 חברות IBC הוקמו ב- Seychelles, בקצב של יותר מ-600 חברות בכל חודש.

 

מידע כללי

הרפובליקה של סיישל הינה מדינה של 115 איים (מתוכם 33 מאוכלסים) באוקיינוס ההודי, מרחק של כ-1,600 ק"מ מאפריקה, צפון מזרחית למדגסקר. שטחה של סיישל הוא 455 קמ"ר. האי הראשי הוא מאהה ובו מצויה עיר הבירה ויקטוריה.

שנים רבות היתה סיישל מושבה בריטית. בשנת 1976 קיבלה סיישל את עצמאותה, וכיום נוהג בסיישל שלטון רפובליקני. החוק הנוהג בסיישל מושתת על החוק האנגלי והחוק הצרפתי.

גודל אוכלוסייתה, נכון לשנת 2008, הינו כ- 82,250 איש. האוכלוסיה מורכבת מבני תערובת של צרפתים, אפריקאים, הודים, אסייתים ומעט ערבים. רוב תושבי סיישל הינם נוצרים קתולים. מיעוטם הזניח הם הינדים ומוסלמים.

בסיישל נחגגים החגים הנוצריים וחגים מסורתיים נוספים. חגם הלאומי חל ב- 18 ביוני ומציין את אישרור חוקתם.

שפתה הרשמית של סיישל היא אנגלית, אך קריאולית היא השפה המדוברת.

כלכלתה של סיישל נסמכת בעיקר על תיירות. סיישל מהווה גן-עדן לתיירים, על שלל נופיה והאטרקציות בה, ולכן היא גם יעד יקר המושך בעיקר תיירים אמידים.

המטבע המקומי הוא הרופי הסיישלי - SCR.

 

רווחים פטורים ממס

חברת אופשור (IBC) בסיישל, על פי הגדרת החוק, איננה חייבת במס מכל סוג שהוא על הכנסותיה או רווחיה. בעלי המניות של החברה פטור גם הוא מכל מס בעבור הכנסות שנוצרו לו מהחברה. להלן לשון החוק:

109.(1) A company incorporated under this Act or a shareholder thereof shall not be subject to any tax or duty on income or profits accruing to or deriving from such company or in connection with any transaction to which that company or shareholder, as the case may be, is a party.

ביתר פרוט, חברת IBC בסיישל פטורה מכל סוג של מס בין השאר: מס הכנסה, מס ערך מוסף, מס חברות, מס על רישום נכסים, מס רווחי הון ומס דיבידנדים.

 

תנאים לפטור מלא ממס בסיישל:

כאמור, חברת IBC בסיישל מקבלת פטור מלא מכל סוגי המס הקיימים. הפטור הינו ל-20 שנים מיום הקמת החברה. על מנת להיות זכאית לפטור המלא ממס, על החברה לעמוד במספר תנאים:

1.      החברה אינה יכולה לנהל עסקים בתוך מדינת איי סיישל

2.      החברה אינה יכולה להיות הבעלים של נדל"ן בסיישל

3.      החברה אינה יכולה לפעול כבנק או חברת ביטוח ללא רישיון מיוחד

 

החברה יכולה להחזיק ולנהל חשבונות בנקים בסיישל וכן לנהל את חשבונותיה וספרי החשבון שלה במדינה.

חברת אופשור בסיישל, יכולה לקיים יחסי מסחר ולנהל עסקים עם חברות IBC אחרות ללא הגבלה.

 

סודיות וחיסיון המידע על בעלי המניות

סודיות המידע וחיסיון בעלי המניות  הינם מהיתרונות הבולטים של חברת IBC בסיישל. רשויות סיישל, אינן מפרסמות כל מידע על בעלי המניות, נושאי המשרה והדירקטורים בחברה. יתרה מזו, עם הקמת חברת אופשור בסיישל, לא נמסר כל מידע על בעלי המניות או הדירקטורים של החברה. המידע הנ"ל, ידוע אך ורק לחברת הרישום (Registered Agent) והוא נשמר בסודיות מלאה.

המסמכים היחידים הנשמרים במאגרי רשם החברות של סיישל הם: תזכיר ותקנון (Articles of Association  ו- Memorandum of Association). במסמכים אלו, לא מופיע שום מידע על בעלי המניות או הדירקטורים של החברה.

רפובליקת סיישל הינה מדינה עצמאית. ככזאת, היא אינה משתפת או מדווחת מידע לשום גורם שלישי או גורם מחוץ לסיישל. סיישל איננה שותפה לשום אמנת מס לא עם מדינות ה- EU ולא עם ארצות הברית.

 

אין דרישה למינימום של הון עצמי

חברת אופשור סיישל אינה נדרשת לסכום מינימאלי של הון מניות משולם על מנת להתחיל בפעילות עסקית. בעלי המניות יוכלו להקים חברה בסיישל עם כל סכום הון משולם עליו יחליטו. כמו כן, אין חובה לשלם את הון המניות עם הקמת החברה או במועד רשמי כלשהו. בעלי המניות יוכלו לשלם את הון המניות במועדים שיחליטו עליהם או לפי צרכי הפעילות העסקית של החברה.

 

אין צורך בדוחות כספיים או הגשת דוחות מס לרשויות

חברת IBC בסיישל איננה נדרשת להכין או לדווח לרשויות דוחות כספיים, מאזנים, דוחות מס עבורה או עבור בעלי המניות. החברה יכולה לנהל את ספרי החשבונות שלה על פי החלטה, בסיישל או מחוץ לסיישל בהתאם לסטנדרט חשבונאי על פי החלטת החברה.

 

גמישות מקסימאלית במבנה הבעלות

חברת IBC סיישל הינה ישות משפטית נפרדת מבעלי המניות שלה. דהיינו, בעל המניות נושא באחריות עובר התחייבויות החברה עד גובה השקעתו בלבד.

לחברת IBC סיישל ישנה דרישה של מינימום בעל מניות אחד ודירקטור אחד. שניהם יכולים להיות אותו אדם. דהיינו אדם אחד, יכול להיות הבעלים היחידי של חברת אופשור בסיישל. בעל המניות והדירקטור יכולים להיות אזרחי ותושבי כל מדינה. אין דרישה להעסיק דירקטור מקומי.

בעל המניות, הדירקטורים ונושאי המשרה בחברת סיישל יכולים להיות אדם פרטי או חברה בכל מדינה שהיא. אין חובה לקיים ישיבת מועצת מנהלים בסיישל או בכל מקום אחר. בעלי מניות יכולים להצביע טלפונית, במייל או באמצעות נציג.

 

 

 

 

 

http://tax-usa.net


http://taxusaonline.com 


http://TaxUSACapital.com 


נציג חברת TAX USA INC המלווה חברות ויזמים ישראלים בפעילותם העסקית בארה"ב. החברה מספקת שרותי חשבות וניהול כספים לחברות בבעלות ישראלית הפועלות בארה"ב, ניהול שכר עובדים - Payroll, תכנון ויעוץ מס לתאגידים וסיוע והכנת החברה לגיוס הון. החברה מתמחה בהכנת דוחות מס אישיים לישראלים בארה"ב. Tax Usa Inc. Email: info@tax-usa.net Israel: +972--9-9716018 U.S. +1 [888] 9 TAX USA


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב