דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סקירה על חברת אחסון האתרים Hostgator 

מאת    [ 15/07/2010 ]

מילים במאמר: 606   [ נצפה 2302 פעמים ]

הכרת חברת HostGator

כיום, חברת HostGator הינה אחת מ- 10 חברות אחסון אתרים הגדולות בעולם, עם מעל 2,200,000 דומיינים מאוחסנים בשרתיה, ועם למעלה מ-260 עובדים קבועים בחברה. הנתון הזה מדהים במיוחד לאור העובדה שחברת HostGator נוסדה רק לפני כמה שנים (2002) בפלורידה, ארה"ב ובמהירות הפכה לאחת החברות המקצועיות והמובילות בתחום אחסון אתרים בכלל ואחסון עבור ריסלרים בפרט.

קישור לאתר החברה חבילות ומחירים: HostGator

כל חבילות האחסון בחברת HostGator מגיעות עם:


    • 45 יום התחייבות להחזר כספי מלא.
    • התחייבות לזמינות שרתים של 99.9%
    • שטח אחסון בלתי מוגבל (Unlimited Disk Space)
    • נפח תעבורה בלתי מוגבל (Unlimited Bandwidth)
    • 50$ מתנה לקידום בגוגל
    • תוכנת העיצוב SiteStudio – גישה חינם לתוכנת עיצוב שמאפשרת למשתמשים מנוסים ומתחילים לבנות ולעצב דפים ואתרים בצורה קלה ופשוטה.

החברה מציעה שלושה סוגים של שירותי אחסון: אחסון אתרים שיתופי, אחסון אתרים על גבי שרת יעודי ואחסון ריסלרים.

שירות אחסון אתרים שיתופי (Shared Hosting), מאפשר לכם לאחסן אתר תחת סביבות מערכות הפעלה Linux או Windows וכולל שלוש חבילות:

חבילת אחסון אתרים Hatchling

חבילה בעלת שטח אחסון בלתי מוגבל (Unlimited Disk Space), נפח תעבורה בלתי מוגבל (Unlimited Bandwidth), אפשרות אחסון של דומיין אחד ועוד מגוון אפשרויות כמו: תוכנת בניית אתרים חינמית, תמיכה 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע, גיבויים אוטומטים, 99.9% זמינות שרתים, 45 יום החזר כספי, 50$ מתנה לקידום בגוגל, סאב דומיינים ללא הגבלה, חשבונות FTP ללא הגבלה ועוד. כל זאת במחיר של 4.95$ בלבד לחודש!

חבילת אחסון אתרים Baby

כל מה שקיבלתם בחבילת אחסון Hatchling ובנוסף אחסון דומיינים נוספים ללא הגבלה באותו החשבון (מעולה למי שרוצה לאחסן מספר דומיינים במחיר של אחד) - כל זאת במחיר של 7.95$ לחודש !

חבילת אחסון אתרים לעסקים Business

כל מה שקיבלתם בחבילת אחסון Baby כולל האפשרות לאחסן מספר דומיינים על אותו חשבון ובנוסף תקבלו כתובת IP ייחודית (Dedicated IP) בחינם ו-SSL פרטי. מחיר החבילה הוא 12.95$ לחודש בלבד.

חברת HostGator מפורסמת בעיקר בנושא שירות הלקוחות המצוין שלה, עם השנים, התגובות והפידבקים שסיפקו לקוחות של HostGator הפכו אותה לחביבת בעלי האתרים, בסופו של דבר כאשר אתה מאחסן אתר חשוב מאוד שיש מי שתמיד מוכן לעזור ונותן לך ,בעל האתר, תחושה שתמיד יש על מי לסמוך. מערך התמיכה של חברת HostGator פעילה מסביב לשעון כדי לטפל בפניות בעלי האתרים, ניתן ליצור קשר בצ'ט אונליין עם נציג תמיכה, ע"י משלוח פקס, פורום תמיכהועוד. חברת HostGator מעמידה לרשותך סרטוני הדרכה ומדריכים עבור ניהול אתרך.

ממשק ניהול

כל בעל אתר שמאסן את אתרו בחברת HostGator יקבל את ממשק הניהול CPanel שהינו אחד ממשקי ניהול אתרים הטובים בעולם הכוללים מגוון רב של אפשרויות ניהול ושליטה על האתר והדומיין, בין השאר ניתן בעזרתו להפעיל עשרות סקריפטים מובנים ולהתקינם באתרך בלחיצת כפתור. כיום מעל למיליון לקוחות החברה משתמשים בו בהצלחה רבה..

אמינות חברת HostGator

חברת HostGator בחרה למקם את השרתים שלה בחוות השרתים של אחת מהחברות המובילות בעולם בכל מה שקשור לתשתיות ותחזוקת תקשורת, חברת ThePlanet. החווה משתרעת על פני 40,000 מ"ר, מאובזרת בציוד ובמחשבים החדשים והיקרים ביותר, מאובטחת 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע ובעלת מערכות קירור וניטור חדישות. HostGator עשו הכל כדי לספק ללקוחותיהם את התנאים המעולים והטובים ביותר לאחסון אתרים ואין ספק שבעלי האתרים המאוחסנים בחברה יכולים לישון בשקט.

קישור לאתר החברה חבילות ומחירים: HostGator

מחירי אחסון אתרים - חברת HostGator

חברת HostGator מתמחה באחסון ריסלרים, ומספקת חבילות ריסלר במחירים שנעים בין 24.95$ ל - 99.95$ לחודש. תוכניות אחסון אתרים ייעודי נעות בין 174$ ל - 374$ לחודש. תוכניות באחסון אתרים שיתופי מתחילות ב - 4.95$ לחודש עם שטח אחסון ונפח תעברה ללא הגבלה. התקנה חינם, מספר בלתי מוגבל של מסדי נתונים מסוג MySQL, תוכנת SpamAssasin למניעת דואר זבל, התחייבות על 99.95 זמינות שרתים ובנוסף התחייבות להחזר כספי תוך 45 יום ללא שאלות במידה והנך מעוניין לבטל את השירות.

אתר www.webhosting-top10.co.il נבנה במטרה לעזור לבעלי אתרים אשר מחפשים פתרון לעלויות האחסון היקרות בארץ.
לצערנו, חברות האחסון בארץ גובות מחירים גבוהים עבור חבילות אחסון בסיסיות המכילות שטח אחסון מגוחך של 5-10 MG ותעבורה חודשית מגוחכת עוד יותר של 1-2 GB.

אתר www.webhosting-top10.co.il מדרג את עשרת חברות האחסון הטובות ביותר בחו"ל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב