דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סקירה על חברת אחסון האתרים LunarPages 

מאת    [ 15/07/2010 ]

מילים במאמר: 944   [ נצפה 1946 פעמים ]

Lunarpages – אודות החברה

חברת Lunarpages Web Hosting הוקמה ב-1998 על מנת לספק איחסון אמין במחיר שווה לכל נפש של אתרי לקוחות פרטיים, עסקים קטנים, חנויות מסחר וירטואליות, תאגידים מרשימת Fortune 100, מפיצי מותגים פרטיים, לקוחות ייעודיים ועוד. חברת Lunarpages מאחסנת את השמות הגדולים ביותר והטובים ביותר בתעשייה תוך שימוש בידע שהפך את החברה למובילה עולמית בתחום איחסון האתרים. מזה למעלה מעשור, Lunarpages עיצבה כל פתרון איחסון אתרים כך שיתאים לצרכים הייחודיים של לקוחותיה, תוך שהיא מבטיחה שכל מנהל אתר בכל רמה יוכל לבנות, לעצב, לשווק, לשדרג ולהעלות את העסק והפרוייקטים שלו בזכות העזרה של החברה, המלווה אותו בכל שלב לאורך הדרך.

עם שלושה מרכזי נתונים (אירווין וסן דייגו, קליפורניה, כמו גם מרכז בלאס-וגאס, נבאדה), מרכז תקשורת משודרג באנהיים, קליפורניה ומספר אתרי לוויין באיזורים שונים בארצות הברית, Lunarpages הינה ספקית איחסון ראשונה במעלה, המעניקה שירות ליותר מ-160,000 לקוחות מרוצים בעזרת למעלה מ-100 אנשי צוות ברחבי העולם. אנשי החברה באמת ובתמים אוהבים את מה שהם עושים, ומעולם לא התפשרו על הבטיחות, הניהול, התימחור או השירותים שלהם, תוך שהם שומרים תמיד על תחרותיות למול האווירה המשתנה-תמיד של התעשייה.

כלקוחות חדשים, חברת Lunarpages מברכת אתכם על הצטרפותכם לחבר מרעיה באופן מיידי ואתם יכולים להיות בטוחים שכל בעיה שעשויה לצוץ תזכה לטיפול מהיר ויעיל. מאחר ואף אחת מדרישות התמיכה הטכנית של Lunarpages אינה מועברת לחברות גוף שלישי בעבודות קבלנות, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהחברה לא "חותכת פינות" על מנת לחסוך בכמה דולרים – Lunarpages מבוססת היטב ושומרת על מעמדה כמאחסנת האתרים הגדולה והבטוחה ביותר בתעשייה.

למרות שחברת Lunarpages הינה כוח מניע ולמרות שהיא אחראית לחלק מההשפעות והשינויים הגדולים ביותר בתעשיית האיחסון, מעל לכל החברה לעולם לא תניח לעצמה לאבד את תחושת הקירבה ואת הגישה שלה, כי הקשרים של עובדיה אחד עם השני ועם הקהילה הינם הסיבה להצלחת החברה בכללותה.

Lunarpages איננה רק חברת איחסון; Lunarpages היא משפחה.

Lunarpages Web Hosting – מדוע לבחור בחברת Lunarpages?

כשאתם משווים בין ספקי איחסון אתרים, חשוב לקחת בחשבון מאפיינים שהינם מעבר להפרשי מחירים של דולר או שניים. למרות שחברת Lunarpages מציעה מקורות העברת נתונים ואיחסון רבים יותר מכפי שסביר להניח תוכלו לצרוך, החברה מעדיפה להתמקד כעת במשהו הרבה יותר חשוב: איחסון אתרים אמין ושירות לקוחות מצויין. מעל לכל, Lunarpages מחוייבת לנוכחותכם המקוונת, לספק לכם את כל הכלים להם אתם זקוקים על מנת להביא להצלחה את העסק שלכם, הבלוג, חנות המסחר הוירטואלית, האתר האישי וכל מה שביניהם! מבחינת החברה, שירות אינו נוגע רק לתמיכה טכנית; הוא נוגע לדאגה ללקוחות מאז 1998.

התקשרו אל החברה עוד היום בטלפון 1-714-521-8150 על מנת לגלות מדוע Lunarpages הינה חברת איחסון האתרים המדורגת בתור מספר 1 ברחבי העולם! לחילופין, בקרו באתר החברה על מנת לעיין במקורות מידע נוספים אודות לקוחות פרטיים, עסקיים, מסחר-וירטואלי, בלוגים, דואר אלקטרונים, דומיינים, VPS (שרת אישי וירטואלי), ושירותי איחסון ייעודיים, או שפשוט תיכנסו לאתר האינטרנט על מנת ללמוד עוד אודות החברה.

Lunarpages: הפתרונות כבר כאן.

איחסון אתרים במחיר סביר

ישנן חברות איחסון אתרים רבות בשוק העסקים כיום, אז מה הופך את Lunarpages Web Hosting לשונה מכל השאר? כאשר אתם משווים ספקי איחסון אתרים, הגורמים החשובים ביותר שעליכם לשקול הינם תמיד האמינות של הספק והמוניטין שלו בתעשייה, כמו גם היכולת שלו לגרום לעסק שלכם לצמוח בעזרת איחסון האתר שלכם. חברת Lunarpages הינה מובילה עולמית בתחום איחסון האתרים, הידועה בשל המהימנות שלה, יכולת הגיבוי שלה והזמינות מבחינת העלות של השירותים אותם היא מספקת, הכוללים חבילות איחסון למטרות: אתרים ראשוניים, דוא"ל, דומיין, עסקים פרטיים, Windows, בניית אתרים מהירה, VPS, אתרים ייעודיים ואתרי הפצה. חברת Lunarpages מספקת ללקוחות שירותי הטבות פירסום בחינם דרך Google, MyAds ו-Facebook, תוך תמיכה בשירותי SEM/SEO על מנת לעזור לכם לשווק את האתר שלכם ולרשום אותו באתרי החיפוש המובילים. בראש ובראשונה, סדר העדיפויות של החברה מובל על ידי היכולת שלב לעזור ללקוחותיה. ההתמקדות העיקרית שלנו היא תמיד באספקת תמיכה טכנית אמינה ושירותי איחסון עטורי-פרסים לכל אחד ואחת מלקוחותינו. מעל לכל, Lunarpages תדאג לכם ולעסק שלכם. המוניטין של החברה מאפשר לה לספק שירות שאין לו תחרות עבור למעלה מ-160,000 לקוחות קיימים ברחבי העולם. Lunarpages מצפה בכיליון עיניים לברך אתכם למשפחת Lunarpages Web Hosting ומקווה שתמשיכו לאחסן את האתרים שלכם עם החברה למשך שנים רבות בעתיד!

אבטחה

אבטחת האתר שלכם היא העדיפות הראשונה במעלה של חברת Lunarpages Web Hosting. לא זו בלבד שהחברה מספקת לכם את הכלים הנחוצים על מנת לנהל את אתרי האינטרנט, הדוא"ל וספריות ה-FTP שלכם מלוח בקרה מאובטח, אלא שכל חשבונות איחסון האתרים של החברה מנוהלים בקפידה משלושה מרכזי נתונים חדשניים ברחבי ארה"ב. מרכזי נתונים אלו מציעים גיבוי הספק וציוד מערכות, השגחה צמודה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ו-365 ימים בשנה, בקרת אקלים מדוייקת ושידרת גיבוי חד-שכבתית ממרכז הנתונים הקולוקאטיבי American Internet Services (AIS). שירותי ה-DDoS והגנה מהודעות זבל (Spam) הינם חלק מהנכסים החשובים ביותר של Lunar Web Hosting, בה אנשי הצוות מבטיחים לכם את אבטחת תוכניות איחסון האתר שלכם, פרטיות כל המידע שאתם מוסרים לחברה וגיבוי שרתי הרשת השומרים את נתוני האתר שלכם.

אמינות

כל האתרים של Lunarpages Web Hosting מגובים בהבטחת החזר כספי לתקופה של 30 ימים, יחד עם הבטחת לרמת פעילות בגובה 99.9% מהמוסכם, ואספקת צוות התמיכה המומחה והיעיל ביותר בתעשייה. כאשר אתם בוחרים ב-Lunarpages כספקית איחסון האתרים המשותפים, הייעודיים או ה-VPS שלכם אתם יכולים להיות בטוחים שהחברה תספק לכם את השירותים האמינים ביותר והזמינים ביותר, מבחינת עלויות, הקיימים בתעשייה. Lunarpages זכתה במספר פרסים על התמיכה המצטיינת שלה, תכונות איחסון האתרים יוצאות הדופן שלה, וסוג תשומת הלב האישית שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר. מכיוון שהחברה עובדת בתחום מאז 1998 ומקבלים דירוג "A" בקרב מדור העסקים המצטיינים, אתם יכולים לסמוך על שנות הנסיון שלה באיחסון אתרים על מנת שיעזרו לכם להקים ולנהל את כל צרכי איחסון האתרים שלכם. גיבויים יומיים ושרתי גיבוי מאובטחים מפעילים את כל מימדי ניסיון איחסון האתרים שלכם, ממש כאן בחברת Lunar Web Hosting.

מאמר זה נכתב  במטרה לעזור לבעלי אתרים אשר מחפשים פתרון לעלויות האחסון היקרות בארץ.  לצערנו, חברות האחסון בארץ גובות מחירים גבוהים עבור חבילות אחסון בסיסיות המכילות שטח אחסון מגוחך של 5-10 MG ותעבורה חודשית מגוחכת עוד יותר של 1-2 GB.
 
אתר www.webhosting-top10.co.il   מדרג את עשרת חברות האחסון הטובות ביותר בחו"ל .
חבילות האחסון בחו"ל נעות בין מחירים של $7 ל- $10 לאחסון אתרים ללא הגבלה על חבילות אחסון ענקיות של 100GB  שטח אחסון ו- 1000GB תעבורה!
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב