דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רשת השיווק קבוצת סופר ספיר, הכי זול הסירה כל בקבוקי שמן הזית המזויף ממדפיה בעקבות פניית ארגון שמן הזית הנלחם בזיופי שמן זית. 

מאת    [ 14/07/2010 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 4304 פעמים ]

רשת השיווק קבוצת "סופר ספיר, הכי זול" הסירה כל בקבוקי שמן הזית המזויף ממדפיה בעקבות פניית "ארגון שמן הזית" הנלחם בזיופי שמן זית.

מנכ"ל הארגון, חנה כהן מדגישה כי תוך כשנה כל בקבוקי שמן הזית אשר ימכרו במדינה יהיו אמיתיים וטהורים ללא כל חשש לזיוף - היא מזמינה את המשווקים והיצרנים לפנות לארגון הפועל במשרדיו בצפת (קניון שערי העיר) להזמנת "תו האיכות של הארגון" התו מהווה אשור לצרכן על היות השמן אמיתי עפ"י התקן הישראלי. אנו פועלים כנגד הזייפנים והשבוע הרשת הראשונה "קבוצת סופר ספיר" פעלה כנדרש והגיבה בחיוב לדרישתנו להסיר את השמן המזויף אשר גילינו במדפיה. כהן הוסיפה כי, תוך מספר חדשים הצרכן ידע בוודאות שהשמן אותו הוא רוכש אמיתי בהתאם לתווית האיכות של ארגון שמן הזית, אשר מתפקידו להביא מידע אמין לצרכן אודות השמן שהוא צורך.

"ברשות הפלסטינאית לא תמצא אפילו בקבוק שמן מזויף אחד" אומר ד"ר קיזל, יו"ר הארגון, "שם זו עבירה שנגזר עליה מאסר וקנסות כבדים, לא יתכן שבישראל המשווקים והיצרנים המזייפים יפעלו ללא חת" - משרד הבריאות באמצעות שרות המזון הארצי, ערך מבצע לבדיקת זיוף, שמן זית. במסגרת המבצע נדגמו בקבוקי שמן זית מיצרנים שונים אשר נבדקו במעבדות משרד הבריאות ובמעבדת מכון התקנים הישראלי. ונמצאו מוצרים אשר אינם עומדים בדרישות התקן הישראלי מס' 191 - שמן זית סעיף 3.4 הקובע את דרישות הרכבו של שמן זית.

שיתוף פעולה ההדוק בין ארגון שמן הזית בישראל, למשרד הבריאות אנג' מר עמוס אייס, מנהל היחידה הארצית לאכיפת חוק איסור הונאה בכשרות של הרבנות הראשית הרב יוחאי רפי הביא לכך שמוצרי שמן זית מזוייף הורדו מהמדפים. "הצבור צריך להיות מודע לבעיית השמן המזוייף" אומר ד"ר קיזל, יו"ר הארגון ותוך כך מוציא לציבור הרחב דו"ח על זייפני שמן הזית אשר הוכרזו רשמית כזייפנים בהיקף של מיליוני שקלים חדשים, הציבור חייב להבין כי מעבר לעובדה שהשמן אותו הם רוכשים במיטב כספם הינו מזוייף הם גם משלמים עליו מחיר מופקע בעליל" מדגישה המנכ"ל.

מחלקת הפיקוח של הארגון החלה בפשיטות, כפי שהתחייבה. בתאריך 2.7.10 הגיעו פקחי ארגון הזיתים (החדש) לרשת "הכי זול" ברחוב תל חי מרכז מסחרי בחצור הגלילית וגילתה שמן מזוייף של רשת סופר ספיר הכי זול, פניית הארגון למנכ"ל הרשת נענתה במהירות ובחיוב, סמנכ"ל הרשת מר חזי גור מזרחי הודיע על הפסקה מיידית של התקשרות עם היצרן "המלך" שמן זית כתית, מיוצר ומשווק ע"י האחים סולימאן כפר מרר". הארגון ימשיך לפעול בכל רשתות השיווק ברחבי הארץ ויתריע על כל שמן זית מזויף אשר יתגלה על המדפים. הקניינים נדרשים לבדוק באם תו האיכות החדש והאמין של "ארגון שמן הזית" מותבע על הבקבוקים לשם הסרת חששות לשמן זית מזויף אשר יימכר תוך הטעיית הציבור הרחב.

כשירות לציבור מבקש ארגון שמן הזית להביא בפני הצרכן רשימת הזייפנים שנתגלתה ע"י משרד הבריאות והרבנות הראשית והערכות שווי המכירות של שמן זית מזויף.

 

מיכל הנה מבעלי בוסתן אשתאול - שמן זית עברי.
באתר ניתן לרכוש שמן זית כתית מעולה, תוצרת בוטיק בוסתן אשתאול.
לחץ כאן לרכישת שמן זית ישירות מבית הבד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב