דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צרות של עשירים 

מאת    [ 14/07/2010 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 2212 פעמים ]

הרבה פעמים כאשר צופים בפרסומות שונות בכלי תקשורת שונים אפשר לקבל את ההרגשה שאנו צופים בעולם חלומות כלשהו. מוצגת שם מציאות שיש אנשים שחושבים שהיא מעבר להישג ידם של האנשים הרגילים, מה שמכונה האדם הפשוט ברחוב. הכל נראה כמה רמות מעל לרמה שלה אנו רגילים ותמיד מוצגות שם סיטואציות שנראות כאלה שאנו לא ממש זוכים לראות בחיי היום יום עם אחוזות פאר ויוקרה והרבה סגנון ברמה גבוהה.


האומנם? אם נסתכל קצת יותר לעומק נגלה כי גם לנו,האנשים הרגילים, יש אפשרות לקבל טעימה מכובדת ממה שנראה לפעמים כמו אורח חיים שרואים בכל מני מגזינים שונים. הרי בסופו של דבר, היכן מצלמים חלקים גדולים מהסרטונים האלה שמציגים לנו סגנון חיים של איכות ברמה גבוהה? אפשר להגיע אל אותם מקומות ולבלות כמו שצריך ובעצם לממש את החלום ולחיות בצורה שרבים מאיתנו חלמו עליה כשהיו ילדים. יש מגוון צימרים ובתי הארחה כפריים וחלומיים עם בריכה הפזורים בכל הארץ. אפשר לתת קפיצה קטנה לא רק למקומות חדשים ומפנקים אלא לסגנון שלא רואים או חווים בכל יום ויום. אפשר ממש לחיות חיים של העשירים והמפורסמים שקופצים לבריכה שלהם בכל פעם שמתחשק להם להתרענן קלות.
אנחנו אולי לא חושבים על זה בחיי היום יום שלנו אבל הידיעה שאפשר להיות במקום שבו חלק מהעניין היא האפשרות לקפוץ מתי שרוצים וכמה זמן שרוצים לטבילה מרעננת היא דבר מאוד נעים. אכן כאן יש לנו ממש צרות של עשירים: האם לקפוץ ולתת איזו שחיה קצרה (או ארוכה, כל אחד וטעמו הוא) אחרי שלפני זה התרעננו בג'קוזי המבעבע או שאולי נחליף את הסדר ונעשה זאת לאחר מכן? האם לאכול את ארוחת הבוקר המשובחת ואז לטבול במים או שמא להתרענן דבר ראשון על הבוקר במים ואז לאכול את ארוחת הבוקר שכמו תמיד, מצדיקה את התקוות הרבות שתולים בה? אכן, עם מקומות לינה ייחודיים ופסטורליים עם בריכה ללא ספק יש בהחלט צרות של עשירים והלוואי שאלו הצרות שתמיד יהיו. וחוץ מזה, למה שנדבר רק על הג'קוזי וארוחת הבוקר ולא נזכיר את הפינוקים האחרים שיש ומחכים לנו? כולנו כבר מכירים את הדברים האלה ולא לחינם נופש כפרי באווירה אישית הפך להיות משהו שהוא מעין מילה נרדפת לחופשה. רוצים חופשה? הולכים אל המקומות שמציעים את הלינה האישית והכפרית ועכשיו גם עם בריכה כדי שהחוויה תהיה טובה אפילו עוד יותר.
כל זה נשמע מצוין ואם אתם עוד כאן ולא שם, נקווה שזה רק כי אתם עושים הכנות אחרונות לקראת היציאה לחופשה שבהחלט יכולה לבוא בזמן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב