דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נוסטלגיה 

מאת    [ 14/07/2010 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 1576 פעמים ]

כשיושבים ביחד עם חברים או עם בני משפחה, מגיע כמעט תמיד השלב שבו מתחילים להעלות זיכרונות מימים עברו. כשנמצאים עם אנשים שמלווים אותנו מזה זמן מה, העלאת זיכרונות היא כמעט דבר בלתי נמנע ודרך להיזכר בדברים טובים שהיו בעבר. זה קורה גם עם בני הזוג שלנו לאחר שנמצאים איתם כבר פרק זמן שהוא יותר מקצר. נחמד לחשוב על הימים ההם בהם עשינו ככה או שהיינו פה ושם ובאופן כללי, כיף לחשוב על אותה תקופה שעברה לבלי שוב. אבל, כדי  שיהיו זיכרונות טובים, צריך לפעמים ליצור אותם. הרבה פעמים הם פשוט זיכרונות של הדברים שקורים לנו אבל לפעמים מדובר בדברים שאנו מתכננים ומשקיעים ודואגים שיקרו אז אם כבר, כדאי שזה יהיה בצורה שתגרום לנו הרבה הנאה ואושר כאשר ניזכר בזה בדיעבד לאחר שנים. אז קחו מצלמה כי אנו יוצאים לטיול קטן שממנו נצא עם הרבה דברים שעליהם נהנה להביט בדיעבד שנים אחר כך.


אם אתם רוצים ליצור לעצמכם משהו שתמיד תישמר לו פינה חמה בלב שלנו, יציאה לחופשה היא דבר מקובל ואף מומלץ בחום. אתם מכירים איך זה, יוצאים למקומות יפים ומיוחדים וגם שנים אחר כך מסתכלים על התמונות ונזכרים באותה חופשה נפלאה שבילינו יחד. אז כמובן שלקחת מצלמה (ולא לשכוח להשתמש בה) זה דבר חשוב אבל אם רוצים לצלם, צריך לדעת מה לצלם. בשביל זה צריך לדעת היכן לנפוש כי הרי לא כל מקום ראוי לקשט את אלבום התמונות שלנו. אז תבחרו לכם מקום שאתם יודעים שגם בעוד 20 שנים הנוף שלו יהיה כזה שתמיד יהיה נחמד להסתכל על התמונות ממנו. והיכן בדיוק תבלו את חופשתכם? בכל מקום שרק תירצו רק אל תשכחו כי המענה למקומות רומנטיים ללינה עם בן/בת זוגך הם הצימרים. הם היהלום שבכתר על החופשה שלכם. מקומות יפים יש והרבה אבל כשאתם מחליטים ללכת על סגנון של חופשה אינטימית וסגרתם צימר זוגי אתם מקפיצים את החופשה שלכם בכמה רמות עד לרמה שבה אתם יודעים שגם בעוד שנים רבות תירצו להיזכר בחופשה הזאת. שנאמר: מי שרוצה זיכרונות טובים צריך לעבוד על זה שהם יקרו  וכמו כל דבר, גם כאן בחירה טובה מראש תביא לכך שתצאו שמחים ומרוצים.
ואכן, לא אמורה להיות לנו סיבה לא לצאת מרוצים. ניסיון ארוך ועשיר מאוד נצבר בתחום והאנשים שמפעילים את יחידות הנופש כבר בהחלט הרוויחו את זה שנגיד עליהם שהם יודעים היטב את המלאכה שלהם.  ומה המלאכה שלנו בכל הסיפור? לא ממש מורכבת ולא מסובכת, רק להגיע, להכניס את עצמנו למצב פינוק ולהיחשף פינוקים רבים מקיר לקיר. בהצלחה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב