דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרשת דברים 

מאת    [ 14/07/2010 ]

מילים במאמר: 1070   [ נצפה 3139 פעמים ]

פרשת דברים

הכתוב אומר: "סייג לחכמה שתיקה"! והנה אף אחד לא מקיים את הכתוב וכולם מדברים ומדברים...השאלה היא: "האם לא הגיע הזמן להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות את מה שאנחנו מייחלים לעצמנו"?...

פרשת במדבר הסתיימה שעליה נאמר: "קול קורא לי במדבר ואני בדד עיניי אני אשא אליך בתפילה"...שנאמר: "כל הנקרא בשמי ולכבודי בראתיו יצרתיו ואף עשיתיו"...מפה אנחנו למדים שאלפיים שנה אנחנו חוזרים על אותה פעולה - והוא לא שומע. בזמנו של האר"י הקדוש כאשר המצב היה אותו דבר טען האר"י: "המציאות מחייבת אותנו לעזוב את פתיחות באמונה ולעבור לפתיחות בנפש", שעל זה נאמר: "אל תאמן בעצמך עד יום מותך".

טענו פעם שני מלומדים דגולים שנמצאים איתנו במציאות המזעזעת הזו: "אם יש לך הרבה חסידים ז"א אתה נמצא בדרך הנכונה"...שעל זה נאמר: "האימא רוצה את הילדים בשביל עצמה בשביל הילדים שימותו"...שנאמר: "היזהרו חכמים בדבריכם שלא תחויבו בגלות ותלמידכם ישתו מהמים המרים וימותו"...ואלה הם: אמנון יצחק ומיכאל לייטמן שהם הנציגים של חכמי הדור, או לחילופין, של אבותינו ז"ל.

חכמי הדור, מקובלים, רבנים...כאשר משה רבנו היה בדרגה שלכם הוא לא קיבל על עצמו את השליחות וטען - אני מגמגם!...שהמשמעות של הדברים: "אני יש לי קול ואין לי דיבור"...שזה נקרא בשפת היום יום: "קשב וריכוז"...וכאשר יהוה אלהים שמע אותו שנאמר: "אשרי האדם שמודה על האמת"...שעל זה טען אפלטון: "שילד קטן פוחד מהחושך אפשר להבין ?שבוגר פוחד מהאור זה טרגדיה"...שעל זה צעק הנביא ישעיה על אבותינו ז"ל כאשר הם הלכו בדרך שלכם שנאמר: "שמעו שמים והאזיני ארץ (קול ודיבור), כי יהוה (ראש וגוף אחד) דבר (מלכות): בנים גדלתי ורוממתי, והם פשעו בי".

והם פשעו בי, דהיינו, והם בי פשעו...הכיצד פשעו אבותינו ז"ל?...כשם שהיום אתם פושעים בו, בזה שאתם רצים אחרי שפע - ו',  וא"ו,  שיש בו שש קצוות שנקרא ו"ק - שזה גוף ללא ראש. ואתם נהנים מהגוף בזה שיש לכם הצלחה שיש לכם הרבה חסידים שנאמר: "כל הנהנה מדברי תורה מתחייב בנפשו".

ולא כך משה רבנו התנהג, אלא משה ידע, והם...הם ו"ק...וכל עוד שו"ק חיים בפרוד, דהיינו, בית המקדש השני לא קיים (שהוא גוף) הוא נקרא "מגמגם"...וכאשר הודה על האמת...מיד נתן לו את הדיבור שזה נקרא אהרון (גוף)...ואז התחבר ראש וגוף ומשה סיים את המלאכה (ותשועת השם כהרף עין) ופתח את דבריו שנאמר: "אלה הדברים אשר דבר משה אל-כל-ישראל בעבר הירדן"...

אלה הדברים  אשר דבר משה.

בואו נעזוב את הפילוסופיה, את אבותינו ז"ל, את כל הצדיקים, את כל הכתובים ואת כל הקורסים למיניהם....וניקח שלשה דברים מתוך "אלה" ונשאל את שאלת השאלות: "מי מכול באי העולם הזה יכול להראות לכל באי העולם הזה שהוא פתר לעצמו את שלושת הדברים מתוך אלה שכל באי העולם הזה רוצים את זה והם: "פרנסה זוגיות ובריאות"?...

ידוע לי מעל לכל ספק סביר שאין אחד בעולם הזה שפתר את הבעיה של העולם הזה - וידוע לי מעל לכל ספק סביר שגם התנאים שכתבו את ספר הזוהר לא פתרו את הבעיה של העולם הזה שעל כן: אין פירוש של פרשת דברים בספר הזוהר - וידוע לי מדוע אין פירוש של פרשת דברים בספר הזוהר...שנאמר:  "אלה הדברים  אשר דבר משה".

הפרשה הזו היא מיועדת למלך המשיח (משה חי), ועל מלך המשיח צריך להראות לעולם הזה: "הן לזה שאין לו עיניים רוחניות - והן לזה שיש לו עיניים רוחניות "...כיצד פותרים את שלושת הדברים שיצאו מאלה שהם: פרנסה זוגיות ובריאות"... שעל זה נאמר: "קשים הזוגיות בעיניי הקב"ה יותר מאשר קריעת ים סוף".

מלך המשיח מוכיח בהוכחות אמפיריות לפני כל באי העולם הזה "בספר ספר וסיפור" (כשם שטען מחייה המתים אברהם אבינו שעל מלך המשיח להראות)  ומזמין את כל באי העולם הזה לשולחן לשם שמים, או לחילופין, שולחן שלא לשם שמים...

כאשר מונח לפני כולם ספר :"מלחמת הרוח בחומר"...

הספר  שהוא מוכיח את מה שנאמר למשה - "קח את המטה אשר בידך"...

וסיפור שנאמר: "כל התורה היא משל ונמשל, שנאמר: "ולא תעשה לך פסל וכל תמונה".

מלך המשיח מוכיח ששלושת הדברים שיצאו מאלה שהם "פרנסה זוגיות ובריאות" הם עומדים כנגד שלושה דברים אחרים שיצאו מאלה והם: "בריאה יצירה ועשייה"...

כך שבריאה עומדת מול בריאות...

יצירה עומדת מול זוגיות...

ועשייה עומדת מול פרנסה...

שעל זה נאמר: "כל הנקרא בשמי ולכבודי בראתיו יצרתיו ואף עשיתיו"...שעל זה אמר דוד המלך שממנו יצא המשיח שנקרא - משיח בן דוד, שנאמר: "ותורתך   שווה מאלפי פניני זהב  וכסף" שנאמר: "לי הכסף ולי הזהב נאום אדני (מלכות) יהוה (זעיר אנפין)".

חסידים

מלמדים אתכם עובדי האלילים שכל השערים נסגרו ורק שערי הדמעה פתוחים, ובואו כולנו נתפלל לאל הגדול הגיבור והנורא, נתפלל כולנו בכל ראש חודש ונקבל אורות וכך נתחבר לבורא...

בואו תראו מה אומר הנביא ישעיה על ההבטחות של עובדי האללים: "חודשיכם ומועדיכם שנאה נפשי, היו עלי לטורח, נלאיתי נשא: ובפרשכם כפיכם אעלים עיניי מכם, גם כי-תרבו תפלה אינני שומע - ידיכם דמים מלאו" (ישעיה פרק א' פסוקים י"ד, ט"ו).

אמרו פעם המלומדים: "יש בחירה חופשית"...והפעם בנקודה הזו אני מסכים איתם...אבל, כאשר אנחנו נמצאים בברירת  מחדל, דהיינו, שלושת הדברים שנפשנו חשקה בהם: "פרנסה זוגיות ובריאות" לא קיימות...קחו את הכתובים שמונחים בפניכם ולכו לכל חכמי הדור, הרבנים, המקובלים...כשם שעשיתי את זה לפניכם בטענתי כשם שטען נביא ישעיה: "אם-תאבו ושמעתם, טוב הארץ תאכלו - ואם תמאנו ומריתם, חרב תאכלו, כי פי יהוה דבר". שמפה אנחנו  למדים את הבחירה החופשית שנאמר: "לכשבוא הרע אל תבכו אם בחרתם ברע".

"שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד".

"מה רב טובך אשר צפנת ליראיך".

   

 

 

"הפצת האור - הדרך לאמת"


WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL


0544-898547  03-9322192


"לא לדעת את תרי"ג המצוות בפילוסופיה תכליתית זה להיות בבית הסוהר" - המשיח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב