דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אלבום תמונות דיגיטלי כטרנד מנצח 

מאת    [ 14/07/2010 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 2451 פעמים ]

המונחים אלבומים דיגיטליים ואלבום תמונות דיגיטלי הם מונחים שהפכו לשגורים בפינו מאוד בשנים האחרונות. עד לפני עשר שנים המושג לא היה מוכר ואלבומי התמונות היחידים שהכרנו היו אלבומי תמונות של תמונות סטילס מודפסות שצולמו במצלמת פילים רגילה. אלבומים דיגיטליים או אלבום תמונות דיגיטלי הם אינם אותם אלבומים של שלושה או ארבע תמונות מודפסות בכל עמוד ומוסדרות בתוך כיסים לאורך האלבום אלא אלבום תמונות מודפס המעוצב כמו ספר תמונות בו העיצוב נעשה באופן ממוחשב ומאפשר כמות גדולה יותר של תמונות בכל אלבום תמונות דיגיטלי ובעיצובים ייחודיים שלא חשבנו עליהם קודם.

האלבום תמונות דיגיטלי מאפשר למעצב לגזור את התמונה הדיגיטלית בצורות שונות ומגוונות בעזרת תוכנות עיצוב של אלבומים דיגיטליים. ניתן להגדיל את התמונה או להקטין אותה, ניתן ליצור לה שולים עגולים , מרובעים או בלי שוליים כלל, ניתן להבהיר אותו, להחשיך ואף לשנות את הצבעים ועוד מאפיינים רבים. לאחר עיצוב עצמי של אלבום תמונות דיגיטלי, אלבומים דיגיטליים נשלחים להדפסה בבתי דפוס שהם הם מודפסים כל שהתמונות הדיגיטליות הן חלק מאלבום תמונות דיגיטלי ולא תמונות בודדות כמו שהיו בעבר.

תחום אלבומים דיגיטליים הוא תחום מתפתח וכבר יש לא מעט שירותי ונותני שירותים המאפשרים לטכנולוגיה של אלבום תמונות דיגיטלי להיות נגיש לכל אחד מאיתנו. צלמי חתונות לדוגמא כמו צלמי אירועים משפחתיים אחרים נוהגים לעצב אלבום תמונות דיגיטלי עבור בעלי השמחה כאשר העמודים מעוצבים על פי ההעדפות של הזוג או ילד הבר מצווה. אחד היתרונות העיקריים של אלבום תמונות דיגיטלי הוא שניתן לשכפלו לאין סוף פעמים כך שניתן לחלק אלבומים דיגיטליים כמזכרת לקרובי משפחה חשובים כמו סבתא, קרובי משפחה מחו"ל שלא הצליחו להגיע לאירוע ועוד.  כיוון שכאמור ניתן להשתמש בתמונות פעמים רבות ניתן גם לעצב מספר אלבומים דיגיטליים שונים כל שכל אחד יקבל אלבום תמונות דיגיטלי עם התמונות של הקרובים לו והחשובים לו.

אלבום תמונות דיגיטלי מאפשר להוסיף לצד כל תמונה כיתוב וטקסטים. ישנם אלבומים דיגיטליים הכתובים בהומור כאשר לצד כל תמונה ממתינה אנקדוטה שרק שותפי הסוד מכירים וישנם אלבומים דיגיטליים מאוד אינפורמטיביים שלצד כל תמונה מופיע אזכור על המיקום, מי מצולם, באיזה תאריך ומהי חשיבות האירוע. כרגיל, כל אחד והעדפותיו הוא.

קידום אתרים, כתיבת מאמרים וניהול בלוגים ותוכן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב