דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מספרה לכלבים ניידת 

מאת    [ 13/07/2010 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 2452 פעמים ]

את חיוניותה של מספרה לכלבים או מספרת חתולים אין צורך להסביר. מספרה לכלבים או חתולים תיטיב עם בעל החיים האהוב עליכם בקיץ, כשהחום והלחות מכים בהם בכל הכוח, ובניגוד אלינו, הם אינם יכולים להוריד שכבת ביגוד  - עלינו לדאוג בעצמנו לקחת אותם אל מספרת חתולים וכלבים כדי לקצר את הפרווה המיותרת. מספרת חתולים וכלבים היא חשובה גם בחורף, כשאנו מרבים להתכרבל עם החברים הטובים שלנו מהמין החתולי או הכלבי על הספה ובמיטה, ורוצים לוודא שהם נקיים ומטופחים, נטולי קרציות ופשפשים ולכלוך שדבק בהם מטיוליהם מחוץ לבית. מספרת כלבים וחתולים דואגת לניקוי האוזניים, להורדת שיער מת ולגזיזת הציפורניים, ותקפיד על טיפול מיוחד וזהיר בכלבים שעורם רגיש או הסובלים מאלרגיות. כשמדובר בחתולים בעלי שיער ארוך, לעתים נוצרים קשרים קשים בשיער שאי אפשר להתירם בבית, והניסיון לעשות כן עלול לגרום סבל מיותר לחתול – כאן נכנסת מספרת כלבים לפעולה ופותרת בקלות את הבעיה.

אבל, כמו שיודע כל אדם שמתגורר עם חתול או כלב, זה לא כל כך פשוט. אם הכלב נעלם מהבית, וחזר אחרי שבוע כולו מלוכלך ופרוע, ומדיף ריח הגורם לכלבים האחרים בבית להתרחק ממנו – רק נסו להכניסו למקלחת. בעלי חיים רבים נלחצים בקרבת מים וכשהם נתקלים בריחות זרים להם של שמפו, סבון וקונדישנר. כלבים עלולים להתנגד בכוח להכנסתם לאמבטיה, ועד מהרה תמצאו את עצמכם רטובים יותר מהחיה הסרבנית. עובדים מקצועיים ואוהבי בעלי חיים של מספרת כלבים וחתולים מנוסים בטיפול עדין ומתחשב בחיית המחמד המבוהלת, ויידעו איך להפיג את חששה בלי לאבד קור רוח, מבלי להפעיל כוח, או לגרום לה כאב, חלילה.

אך גם ההגעה אל מספרה לכלבים וחתולים והנסיעה חזרה הביתה ממנה יכולות להיות לא פשוטות. לא כל חיית מחמד תשמח להיכנס לחלל הקטן והלא מוכר של המכונית, ועוד יותר מזה – למנשא החתולים הצר מעורר הקלסטרופוביה. יללות ונביחות עלולות לשמש פסקול קולני ומשגע לכל אורך הנסיעה, בפקקים ובחיפוש החנייה המעצבנת ממילא. וזאת בתקווה שאין אתם צריכים לשרך דרכיכם אל מספרת כלבים וחתולים ברגל, מטלטלים את החתול האומלל בתא הנשיאה. הלא כולנו מכירים חתולים וכלבים שרק לשמע המילה "וטרינר" נמלטים בבהלה ומחפשים מסתור מתחת לספה הקרובה.

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם כל הבעיות והמכשולים הללו היא מספרת חתולים וכלבים ניידת. מספרת כלבים שכזו פוטרת אתכם מהצורך להוציא את חיית המחמד מהבית, להתניע את הרכב ולחפש חנייה. כך בעל החיים אינו נלחץ משינוי הסביבה עד להגעתו אל הספר (ובמקרה הזה, הגעתו של הספר אליו), והתספורת עצמה נעשית בסביבה המוכרת והנוחה עבורו – במקום שהוא מכיר כבית האהוב שלו. בנוסף, ניידות מספרת כלבים וחתולים לרוב מצוידות בחומרים נגד פרעושים וקרציות, קולרים ולעתים גם אוכל מתאים, כך שאם חסר לכם ציוד כלשהו בבית ואין לכם זמן לגשת לחנות בעלי החיים הקרובה, זו הזדמנות טובה להשלים חוסרים.

מספרה לכלבים וחתולים ניידת היא, אם כך, פיתרון נהדר עבור בעל החיים ובעליו, פיתרון שחוסך זמן, לחץ ופחד, ומותיר את הכלבים והחתולים חפופים, נקיים, מטופחים ומוכנים להתכרבלות נעימה ומלטפת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב