דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורך דין מיסים 

מאת    [ 13/07/2010 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 2191 פעמים ]

לפעולות רבות שאנו מבצעים, הן בתחום העסקי והן בתחום האישי והפרטי, משמעות מסוימת מבחינת רשויות המס. ברוב המקרים אנו אפילו לא מדמיינים ולא מבינים עד לאן מגיעות זרועותיהם של רשויות המס השונות בתחומים הנוגעים לחיינו ואיננו יודעים או שלא מבחינים מתי חלים על פעולות אישיות שלנו מיסים שונים. המיסים נוגעים כמעט לכל תחום בחיינו עד שבנקל אפשרי הדבר שיום אחד נקבל בקשה לתשלום מס שבכלל לא תכננו ולא חשבנו שנצטרך לשלמו. כדי להדקים תרופה למכה, חכם יהיה לפנות לייעוץ אצל עורך דין מיסים לפני כל עסקה משמעותית שנרצה לעשות. הייעוץ אצל עורך דין שעוסק בדיני  מיסים אמור לתת לנו מושג לגבי סוג וסכום המיסים הצפויים לנו בעקבות העסקה אותה אנו שוקלים לבצע.


ייעוץ עם עורך דין מיסים
רבים חושבים שמיסים זה דבר פשוט, אך למעשה דיני המיסים הם רבים וסבוכים ומי שלא מכיר את התחום באופן מקצועי, עלול למצוא עצמו מסתבך בניסיון להבינם. כדי להכיר את דיני המיסים יש ללמוד את התחום לעומקו ולהתמחות בעבודה מעשית מול רשויות המס. כמעט כל אדם נתקל לפחות פעם אחת בחייו, ולרוב יותר מזה, במצב בו הוא נזקק לייעוץ של עורך דין מיסים לתכנון נכון של מהלכי מס וכדי להבין האם עסקה מסוימת באמת משתלמת מבחינת גובה המס בו היא מחויבת. עורך דין מיסים מייעץ ללקוחות פרטיים כמו גם למי שמקים עסק וכמובן לחברות גדולות ומבוססות, בכל המקרים הללו, תכנון מס על ידי עורך דין מיסים הוא לא מותרות, אלא תנאי הכרחי להבטחת רווחים מהעסקה.


עורך דין מיסים לעסקים
למשרד עורך דין מיסים יש הרבה מה להציע ללקוחות עסקיים, לארגונים גדולים וחברות, ייעוץ של עורך דין מיסים בתחום עשוי לחסוך הרבה מאוד כסף ועד מאות אלפי שקלים לחברה או עסק גדול בצמיחה. על אחת כמה וכמה, עסק צעיר בהקמה או בשנותיו הראשונות, זקוק לתמיכת עורך דין מיסים כדי לחסוך בהוצאות המיסים הבלתי נמנעות וכך להגדיל את סיכויי ההצלחה של העסק בשנות הצמיחה. תכנון נכון של מיסי העסק המבוצע על ידי עורך דין מיסים יפיק תועלת רבה וחשובה לא פחות מהתכנון העסקי. חברות ותיקות המבקשות להרחיב עסקיהן לחו"ל חייבות להתייעץ קודם עם עורך דין מיסים כדי להימנע ממצב של כפל מס בין המדינות, כדאי להבין את אופציות המיסוי הבינלאומיות העומדות בפני החברה עם כניסתה לעולם העסקים הבינלאומי.


עורך דין מיסים גם ללקוח הפרטי
חיסכון של מאות אלפי שקלים הוא חשוב מאוד כשמדובר בחברה גדולה, אך עבור הלקוח הפרטי, גם מס של מאות בודדות יכול להשפיע רבות על רמת החיים ותקציב המשפחה. עורך דין מיסים יסייע ללקוח הפרטי בעסקאות של קניה ומכירה, בעיקר של דירות ובתים, וכן במקרים של שינויים בתושבות וחזרה לארץ ועוד.

משרד עורכי דין - דורון, טיקוצקי, עמיר, מזרחי

אמיר כהן
קידום אתרים
חברת אי.קיי דיזיין
www.ekdesign.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב