דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות לימודי אנגלית 

מאת    [ 13/07/2010 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 2460 פעמים ]

למרבה ההפתעה אנגלית איננה השפה המדוברת ביותר בעולם כי אם סינית, אך בכל זאת אנגלית היא השפה הבלתי רשמית של עולם העסקים והמסחר הבין לאומי. בנוסף, אנגלית מדוברת ברוב חלקי העולם המערבי, ומשמשת כשפה שנייה ואף שפה ראשונה במדינות רבות במערב.

 

אם בעבר צרפתית שימשה כשפה הבלתי רשמית של העסקים והאקדמיה, הרי שכיום אנגלית תופשת את מקומה ונחשבת לשפה המאחדת את העולם המערבי. כל מי שמבקש לסחור, לטייל, או להכיר את התרבות האנגלית חייב לשלוט בשפה האנגלית על בוריה. כיום לימודי אנגלית מתחילים כבר בבית הספר היסודי, אך ברוב המקרים הם אינם מספיקים כדי להקנות ידיעה מלאה בשפה אלא יש צורך ללמוד בצורה עצמאית, אם במסגרת לימודי תעודה ואם במסגרת השתלמויות שונות.

 

למרבה הנוחות הדיאלקטים השונים של השפה האנגלית דומים במידה רבה, כך שגם דוברי אנגלית מקנדה וגם דוברי אנגלית מהודו יכולים להבין את אחד את השני. בכל מדינה ההגייה, הסלנג, המבטא וצורת הכתיבה יהיו שונים במעט, אך הבסיס הינו זהה מבחינת חוקי הדקדוק ואוצר המילים. דבר זה מקל במידה ניכרת על לימודי אנגלית, מאחר שאין צורך ללמוד ניבים שונים לכל מדינה, וניתן לתרגל את השפה עם כל אדם הדובר אנגלית.

 

לימודי אנגלית חשובים במיוחד למי שמבקש לסחור עם מדינות דוברות אנגלית או לטייל במדינות אלו, אך גם לאנשים הרוצים לצפות בטלוויזיה אמריקנית או לקרוא ספרות מופת בריטית בשפת המקור. נוסף על דוברי אנגלית כשפת אם, ישנם רבים הבוחרים בלימודי אנגלית לשפה שנייה, ובכלל זה רוב התושבים בישראל. משום כך, גם מי שבוחר לטייל במדינות אשר אינן דוברות אנגלית, כמו מדינות מזרח אירופה או דרום אמריקה, ימצא כי אנגלית משמשת כשפת תקשורת יעילה.

 

כיום ישנם מוסדות רבים המציעים לימודי אנגלית, במגוון רחב של רמות, ובכלל זה התמחויות ייעודיות בהתאם לצרכים הספציפיים של התלמידים. אנשי עסקים יכולים להשתלב בלימודי אנגלית לחברות או אנגלית עסקית לאנשי שיווק ופרסום, מורים ואקדמאים יכולים ללמוד אנגלית בדגש על ההיסטוריה והתרבות של העמים הדוברים אנגלית, ואילו תיירנים ואנשים העוסקים במלונאות יבחרו בלימודי אנגלית הכוללים מונחים ייחודיים לתחום זה.

 

בעת הבחירה בבית ספר ללימודי אנגלית מומלץ לבדוק את איכות צוות ההוראה, מספר שעות התרגול העומדות לרשות כל סטודנט, משך הלימודים ושעות הלימוד בפועל, מיקום מוסד הלימודים והנגישות אליו, עדכנות חומר הלימודים ומידת ההתאמה שלה להתמחות ספציפית, וכמובן מיקום גיאוגרפי ונגישות. כיום יש מוסדות לימוד רבים המאפשרים ללמוד אנגלית במסלול של לימודי ערב, דבר המקנה גם לאנשים העובדים במשרה מלאה את ההזדמנות ללמוד שפה נוספת.

 

 

 

 

המאמר נכתב על ידי שחף

למוסדות לימוד בתחום זה ועבור חיפוש לימודים בתחומים נוספים כנסו לפורטל נרד

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב