דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אתרי סקי בצרפת 

מאת    [ 12/07/2010 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 3729 פעמים ]

השכרת רכב בצרפת היא דבר מומלץ מאוד אם מחליטים לצאת אל חופשת סקי. מגוון המסלולים, דרגות הקושי וכמובן המסעדות המשובחות, הופכות את צרפת למדינה של אתרי סקי מהשורה הראשונה.

אתרי הסקי מפוזרים על פני שני רכסי עיקריים. האחד הוא האלפים הצרפתיים המתנשאים לגובה רב ומעניקים שלל מסלולים במגוון דרגות קושי. השני הוא כמובן רכס הרי הפירנאים. צרפת מציעה לנו פסגות מושלגות בגבהים שבין 2500-3000 מטרים. מה שנותר הוא איזו מהן מועדפת עלינו.

לבצע השכרת רכב בצרפת ולשמור על גמישות

אם תרצו, אין שום בעיה לבוא לנופש של שבוע או מספר ימים ולהישאר באתר סקי אחד. מרבית אתרי הסקי מציעים לנו מעל 200 ק"מ של מסלולי גלישה, והמשובחים שבהם יכולים להגיע להרבה יותר מזה. עם זאת, בכדי ליהנות מן המיטב שבכל אתר, מומלץ לגולשים המנוסים שביניכם לבצע השכרת רכב בצרפת ולנסוע מדי כמה ימים בין אתר לאתר. כך תוכלו לנצל את המיטב שבכל אחד מהם.

לאן ניסע אחרי שביצענו השכרת רכב בצרפת?

לפני שאתם בוחרים אתרי סקי ומבצעים הזמנות לבתי מלון, בואו ונעבור על כמה מאתרי הסקי המובילים: מסלול שלושת העמקים מחבר שלושה אתרי סקי המציעים ביחד 600 ק"מ של סקי מהמשובחים בעולם. יש שיאמרו שהוא אף המשובח שבהם. המסלול מתפרש על פני שטחם של קורשבל, מריבל ואלטורנס ולס מניור.

אם ביצעתם השכרת רכב בצרפת ומתחשק לכם ללכת לבדוק גם אתרי סקי נוספים, יש את איזור הפרדיסקי, שמציע 422 ק"מ של מסלולי סקי שונים ומגוונים, מתוכם 22 שחורים- דרגת הקושי הגבוהה ביותר. אם אתם גולשים מתחילים ומעוניינים במסלולים קלים, אזור טיגנס הוא המקום עבורכם. זהו אזור שופע באתרי סקי כחולים וירוקים ומספר המסלולים השחורים שם הוא קטן יחסית.

אילו מחליקי סקי אתם?

כאשר אתם בוחרים אתר סקי צרפתי אליו אתם רוצים להגיע, רצוי להתחשב בשני גורמים עיקריים. הראשון הוא כמובן הרמה שלכם: האם אתם מתחילים או מנוסים. השני מדבר על סוג הסקי שאתם אוהבים: האם אתם חובבי הסקי המישורי המחייב ציוד מיוחד או סקי בשיפוע. כמו כן, למי מכם שזה חשוב לו, מומלץ לבדוק מראש גם את אופי האזור של אתר הסקי, כלומר את מקום הלינה ואת אופי חיי הלילה בו.

טיפים למי שמתכנן השכרת רכב בצרפת

ישנם כמה טיפים למי מכם שהחליט כי יבצע השכרת רכב בצרפת: ראשית, יש לזכור כי אין הגבלת מהירות אחידה על כל הכבישים בצרפת, וכי למעט על הכבישים העירונים, הגבלת המהירות משתנה בהתאם למזג האוויר.

כמו כן, אם בצעתם עבירה, קחו בחשבון כי קנסות של תיירים ישולמו במזומן באותו רגע. אם אתם לא נושאים עליכם מספיק כסף, תלוו על ידי השוטרים אל הכספומט הקרוב על מנת שתוכלו לשלם את הדו"ח. השוטרים הצרפתים מחמירים עם התיירים וקנסות יכולים להגיע עד ל-380 יורו, שזה כמעט המחיר של השכרת רכב בחו"ל למספר ימים.

השכרת רכב בצרפת - האם זה משתלם?

עבור מי שמעוניין לטייל בין מספר אתרי סקי - אין בכלל ספק. אם אתם מעוניינים לנפוש באתר סקי אחד, סביר מאוד להניח שלא תעשו כל שימוש במכונית שלכם, שכן כל שתזדקקו לו יהיה קרוב ולכל היותר במרחק של נסיעת מונית. לכן במקרים שכאלו לא נמליץ על השכרת רכב בצרפת. בכל מקרה, שתהיה חופשה מהנה.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב